1. Gister na een heerlijke dag gemountainbiked te hebben op de veluwe met 4 vrienden, hadden we trek in een lekkere maaltijd. Aangekomen op de korenmarkt om te beginnen met een drankje zagen we al erg snel een restaurant en eetcafe zitten met een heerlijk terras, in een leuke steeg (zappas). Eenmaal zittend op het terras werden we al erg snel geholpen. Eerst een drankje was geen probleem en een 2 uur later mochten we in alle rust bestellen voor de maaltijd. De maaltijden: pastas cabonara, rosso (kip en huisgemaakt rode pesto) waren echt heerlijk, om nog maar te zwijgen over mijn pizza carpaccio die tevens ook met hun huisgemaakte pesto is gemaakt. De service is top en zodra je hebt besteld staat het zo op tafel! Later op de avond met 1 van de 2 eigenaren nog kennis te hebben gemaakt, zijn we naar huis gegaan en genoten we nog van een limoncello als afsluiter van het huis. Mij zie je zeker terug! Ook voor de prijs! Goede verhouding.