in Drouwen

lekker en betaalbaar uit eten in middeleeuwse sferen

1. Chris en Rita

Beste Gerben en vooral niet te vergeten de kok, zijn gezellen en het bedienend personeel. Het was zaterdagavond weer genieten! Met de kinderen en met 2 kleinkinderen van 4 en 7 jaar.

Zoals eerder was de ontvangst weer hartelijk en werden we naar onze -gereserveerde- tafel gebracht. Super vlotte en nette bediening. De kleinkinderen wilden kleuren op de achterkant van de menukaart en binnen 1 minuut stonden er in een leuke schatkist kleurtjes op tafel. geweldig!

Na de starters dish die erin ging als koek heb ik gekozen voor wat totaal anders dan anders.. (normaal de Grenadiers). Nu dus wat anders genomen dan de heerlijke stoofpot met 4 verschillende soorten vis op geroerbakte groente (manlief nam dit wel en het ging weer helemaal op). Ik ging voor de slager van Sherwood.. spareribs, biefstukje, en kipfilet. Het was veel te lekker en veel te veel voor mij.. Ik was blij met mijn schoonzoon want die heeft alle(!) spareribs nog opgegeten.

In 1 woord het was weer: Super! En de kleinkinderen? Je hebt er geen kind aan... en de kleinkinderen vinden het nog steeds leuk dat ze de pindadoppen op de vloer mogen gooien. Oftewel.. het was er weer heerlijk verblijven en vooral eten!

Groetjes,

Chris en Rita

Vorige recensies van Chris en Rita

• Chris & Rita

Zondag 29 december 2013 samen met de kinderen en kleinkinderen in een super ontspannen sfeer kunnen eten. De kleinkinderen van 7 en 4 hebben zich goed vermaakt en ook heerlijk gegeten. Het eten was weer eens voortreffelijk en meer dan genoeg. Ook de bediening is zeer (kind-) en klant vriendelijk.
    Vooral het feit dat de kleine kinderen zich nog anderszins kunnen vermaken geeft ruimte en gelegenheid om eens goed bij te kletsen met de -volwassen- kinderen.

't Was super en zeker voor herhaling vatbaar!

Wel reserveren want het was lekker vol.