1. Voor mijn verjaardag kreeg ik een luxe cadeaubon ter waarde van 31 euro, mijn partner en ik besloten in het boterhuis in delft de lunch te gebruiken. Toen wij binnen kwamen vroeg ik aan de juffrouw achter het buffet of wij hier
    mee konden afrekenen, ja hoor geen probleem, neemt u maar ergens plaats. Wij bestelden een uitsmijter een broodje zalm een koffie en een ijsthee, na wat gereken konden wij nog twee glazen ijs met vruchten bestellen, de cadeaubon was 31 euro waard en de rekening was 30,50 euro. Bij de kassa aangekomen vertelde de juffrouw dat het ijs niet vergoed werd door de cadeaubon, kostte 11,50 euro, waarop ik zei ik heb de bon laten zien en kreeg verder geen uitleg, nu praten als brugman hielp niet. Eigen schuld dikke bult, slechte service, wij komen hier nooit meer.

5,5

1. Beste,

Wij werken samen met de HEMA. Dus u kunt inderdaad uit kaart bij ons inleveren. De HEMA heeft per cadeaukaart een arrangement samengesteld. Dit arragement wordt als het goed is ook benoemd op de site waar u kunt bekijken wat de kaart waard is. De luxe lunch vertegenwoordigt voor twee personen soep naar keuze, een broodje naar keuze en een drankje naar keuze. Dit is wat de HEMA aanbiedt. Wij krijgen vervolgens een vergoeding van de HEMA. Wij vinden het heel vervelend dat dit niet duidelijk was. Wij hadden u hierop moeten wijzen voor het bestellen. Onze excusses daarvoor. Bij een cadeaubon van ons zelf kunt u natuurlijk wel alles bestellen. Hopelijk hebben wij u inzicht kunnen geven in de werking van deze kaarten. Mocht u naar aanleiding hiervan vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. U kunt ons bereiken via info@boterhuis.nl of 015-2134996