1. Vorige week bij Da Vinci gekozen voor het 4-gangen lunchmenu en het was echt geweldig om dit eens te mogen meemaken. Bij binnenkomst wordt je meteen door een medewerker van Da Vinci begeleid naar de lounge alwaar je een drankje kan nuttigen en je een drietal kleine gerechtjes krijgt. Eenmaal aan tafel past men de snelheid van het serveren aan op je 'gedrag' aan tafel. Ondanks dat het hier om een twee sterren restaurant ging was het personeel best informeel, wat ik echt een pluspunt vind.
    De gerechten die we kregen waren fantastisch en voor mij bijna niet te beschrijven. Piccalilly-topping op de koude soep, bladgoud (eetbaar) bij het ijs... wie verzint het ! Al met al was het een geweldige ervaring. Het kost iets, maar het is wel echt een belevenis om te gaan eten bij Da Vinci.
    Enige minpuntje was dat het er die dag niet druk was. Dat gaat dan ten koste van de sfeer en beleving die wij hadden. Wanneer het vol zou zitten dan had ik vast en zeker een hoger punt gegeven.