Hier zie je hoe de meningen over de Bi-j Siem verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. fam.Versluis

Wij zijn met de collega's afgelopen week bij Bi-jsiem gaan eten, het was voor ons een mooie en gezellige avond vol verrassingen. Dit naar aanleiding van het verrassingsmenu wat ons werd geadviseerd. Het was super, de koks hebben ons culinair een fijne avond bezorgd. De bediening was goed. De wijnen waren goed afgestemd op het menu. En vergeet vooral niet de verse frietjes met de eigen gemaakte mayonaise, lekker.

Ga zo door.

2. Slechte bediening. Kreeg een blad bier over me heen en nog geen excuses aangeboden.

Alleen wat jonge onervaren, goedkope krachten in de bediening.

Eten niets aparts.

4,5
  3. Zijn niet zo tevreden over dit restaurant. Kaart is zeer beperkt. Gerechten weinig fantasie.

Vooraf lamsbout salade; smaak van lamsbout zeer flauw en werd totaal overheerst door de te sterke( maar wel lekkere) tijmsaus.

Spies van varkenshaas was aan de ene kant nog rauw en aan de andere kant droog, vlees leek wel gekookt in plaats van gebakken of gegrild. Sla bij hoofgerecht was dezelfde als op voorgerecht; lang vooraf gesneden ( kant en klaar?) met bruine randjes.

Op onze vraag of we een ander (goedkoper) dessert in het menu konden hebben kregen we als antwoord : dat gaat maar dan moet u 4 euro bijbetalen. In dessert zat ananas waarvan het harde midden niet verwijderd was. Nou, al met al niet zo'n succes voor ons. Gaan er niet meer terug.

4,7
  4. Geweldig geweest asperges gegeten waren heerlijk.

De bediening bijzonder aardig en een hele leuke inrichting, zeer sfeervol.

5. Dhr. P Wijnen

6. Snijders

Heerlijke asperges gegeten op een fantastisch mooi terras met wijnranken.

7. Monique van Dam

Super restaurant, mooie ambiance, leuke bediening & lekker eten. Kortom: een heerlijk avondje uit!!

8. Lekker gegeten, gezellig restaurant! Ga zeker nog een keerjte terug!

9. Familie Janssen

Vanaf het eerste moment Bi-j Siem (ca. medio 2006) eet ik er graag, gezien de loopafstand :-). Zo ook afgelopen zaterdag. De menukaart is nu weer helemaal verbouwd tot 9 menu's (met ook a la carte) en ze hadden voortaan goede wijnen die (nu) ook vooral betaalbaar zijn. Het advies bleek gegrond. Met (bijna) elk bezoek ben ik verrast door de kleine veranderingen/verbeteringen. Lekker eten.

10. Evelien J.

Wij zijn op aanraden van vrienden naar Bi-j Siem gegaan voor een etentje. Samenvatting: heel lekker geten, fijne bediening en prachtige lokatie. Ze zien ons terug. Fam Joosten, Heythuyzen

11. Met Kerstmis zijn we met de hele familie bij Bi-j Siem geweest. Het was heel knus en het buffet was super. Voor onze familie erg geslaagd, heerlijk gegeten en ook heel vriendelijke medewerkers. Een dikke prima!

12. Ik ben er in juli gaan eten, maar vond het ronduit slecht. Het varkenshaasje kwam uit de steamer en was in plaats van lekker bruin gebakken, "wit". Ook de groente was gestoomd en had weinig smaak. De ambiance is natuurlijk wel geweldig en als het eten dan ook nog smaakt nis het een voortreffelijk restaurant

4,7
  13. Esther Janssen

Vlot eetzaakje met een geweldig mooie aankleding. Tip om uit te proberen.

14. Mijn verwachtingspstroon werd overtroffen in Bi-j Siem. Verrassend lekker gegeten in een heerlijk ouderwets ingericht rijksmonument. Een dikke 9!

15. Fam. Linssen

Prachtig ouderwetse ambiance en heel lekker (!) gegeten. U ziet ons zeker terug. Fam. Linssen Weert

16. Plat du jour gegeten was geweldig, leuke bediening en sfeer volle ambiance

17. Gisteravond heerlijk bij een zacht haardvuur genoten van het "Plate du Jour". Vooral de sauzen bij de hoofdgerechten waren heerlijk,de bediening is oprecht vriendelijk en de ambiance prachtig. Zeker de moeite waard! Tot de volgende keer.

18. leuke ambiance,lekker gegeten.

19. Wij hadden met 7 pers.
    voor 350 euro gegeten
    en moesten voor 3 kan-
    nen kraanwater 7,50 euro betalen.Nooit meer bij Siem...

2,8
  20. We moesten erg lang op ons eten wachten terwijl we maar met z'n tweetjes in het restaurant waren om te lunchen. Voor een nogal simpele sallade en een bruchetta waren we uiteindelijk 18,- kwijt, vind ik toch prijzig! Ambiance is werkelijk schitterend!

3,4
  21. Afgelopen weekend via een tip gaan eten bij Restaurant Bi-j Siem. Samengevat: een warme huiskamer, goede bediening en echt uitstekende keuken. Ik heb met de tip een leuk restaurantje gevonden. Aanrader!

22. Gezellig zitten,voorgerecht goed,erg lang wachten op je eten en een beetje zielig om voor een glaasje water 40cent te vragen (jammer het zijn juist die kleine dingen)

23. We wouden er gewoon iets kleins eten en dat mocht niet. We moesten echt uitgebreid eten anders moesten we gaan. Dat hebben we maar gedaan maar het was niet wat we hadden verwacht.

5,7
  24. Vanaf het allereerste begin een echte aanrader. We zijn er nu al vaak geweest maar blijven terugkomen!

Vorige pagina