De Scheuter in Leende

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319169367 84
1532281995 71
1541968933 65
1619464434 69

1. Elly en Theo

Mixed grill zag er veelbelovend uit, maar de biefstuk was veel veel doorgebakken, waardoor deze taai was en niet lekker smaakte. De kipfilet was erg droog. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

2. Eindelijk een restaurant waar een heel groot deel van de kaart bestaat uit gerechten die "low carb" gemaakt kunnen worden. Heerlijke gerechten, grote keuze, gezellige atmosfeer!
    Aanrader.

3. Geen warme appeltaart te krijgen, wat wel op de kaart stond, zat nog in de vriezer om half 1 's middags. Koffie was wel lekker.

4. Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij De Scheuter met onze vrienden. Bediening perfect, sfeertje goed, kortom echt een aanrader.

5. Ik heb vorige weekend hier voor het eerst gegeten en ik moet zeggen dat ik zowel de sfeer, als de keuken en de bediening erg prettig vond!
    Wij komen hier zeker terug en overwegen zelfs om hier ons jaarlijks groot diner te organiseren!

6. Wij komen hier met ons gezin regelmatig om de genieten van de brabantse sfeer. Het eten is van een goede kwaliteit en de bediening is kundig en vriendelijk. Wij eten meestal in het restaurant gedeelte maar het is ook mogelijk om een spare-rib of iets dergelijks te eten in de brasserie.

7. Ik dacht voor de lunch in het restaurant te hebben gereserveerd, maar wij kwamen in het cafégedeelte terecht. Zeer slechte bediening. Jong meisje dat jassen niet aanneemt. Vervolgens bleek zij de menukaart niet te kennen: ze wist geen raad met de bestelde zwezerik, zij wist niet wat in de ovenschotel zat; zij wist niet welke vis in de vis van de chef zat en zei later dat dat roodbaars was maar er werd kabeljauw geserveerd. Witte huiswijn zou Sancerre zijn, maar het was Chardonnay. Alle glazen voor het water waren voorzien van lipstiftafdrukken en vieze vingers en gingen allemaal terug. Lege glazen en flesjes haalde zij niet weg, zodat wij die maar in de vensterbank deponeerden. Bij het kaasbordje als dessert werd vergeten het roggebrood te brengen. Kort en goed: bediening is uiterst belabberd. Eten is goed.

3,7
  8. Vanavond weer heerlijk op t terras gezeten en genoten van rosé en salade met 2 kazen. Prima bediening en heerlijk toeven onder de toren.

9. E.R. 11 punten

Ik ben afgelopen week hier gaan eten met 4 personen en lees met verbazing de laatste recensies.
    Het personeel was heel vriendelijk en we werden snel geholpen. we hebben alle 4 heerlijk gegeten wat varieerde van het maandmenu, losse gerechten op de kaart en het verrassingsmenu. Mooie producten op het bord, mooie opmaak en de smaken pasten perfect bij elkaar. Wij hebben een geweldige avond gehad en komen zeker nog terug!

10. Kuppens

Mooi restaurant, matige bediening, prijs/kwaliteitverhouding klopt absoluut niet. Kreeg het idee dat ik in een matig wegrestaurant zat te eten.Zal wel aan ons liggen want we hadden Maand Menu besteld (Mei )Er werd ook niet gevraagd of wij genoeg hadden, trouwens de asperge bij het voorgerecht was welgeteld een hele asperge en groenten kende men blijkbaar niet.Ook het vlees was maar minimaal , en was gecamofleerd met een overdadige saus. Kortom, nooit meer bezoeken !

1,5
  11. Bo V 15 punten

Gisteren een slechte ervaring, we waren met 13 personen. De gerechten waren smakeloos, de prijs kwaliteit verhouding is men kwijtgeraakt. Slechte service, zeer lange wachttijden, zelfs toen de zaak leeg was, moesten het personeel vragen om ajb de bestelling op te nemen. Kregen geen aandacht, dit heeft ze veel drank gescheeld, naar schatting 50 euro aan misgelopen inkomsten. Als je er al om 18 uur zit heb je tegen 10 uur geen zin meer in dessert. Kortom, een aanfluiting, we raden dit iedereen af, voor ons de laatste keer geweest. Leuk voor een kopje koffie na fiets of wandeltocht maar voor de rest ver weg van blijven.

1,9
  12. Eten in restaurant (brasserie) De Scheuter is kwalitatief in orde. De bediening, en dat kan incidenteel zijn, is naar onze ervaring althans bij één de de serveersters onder de maat.
    We moesten regelmatig naar de bar lopen om iets te bestellen. Wij bestelden een tournedos voor €21.50. Op zich een redelijke prijs. Over de kwaliteit was niks op aan te merken. De grote was echter onder de maat. We kregen eigenlijk een senioren maatje. Bij reclamatie werd gezegd dat het kwam omdat we om een doorbakken tournedos hadden gevraagd.
    Het werd door een andere serveerster gelukkig nog iets goedgemaakt door twee wijntjes niet te rekenen. Wij zijn bereid nog wel eens terug te komen, maar dan moet er toch wat zijn veranderd op gebied van kwantiteit en klantvriendelijkheid.
    We hopen dat hier iets mee wordt gedaan.

13. Afgelopen zaterdagavond hebben wij in uw restaurant met 4 personen gedineerd. Het is jammer dat de prima gerechten en de geserveerde wijnen negatief worden beinvloed door het onvriendelijke gedrag van uw mannelijke ober. Er kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Een goede gastheer onwaardig. Zeker ook omdat hij bij een opmerking van van ons niet de moeite nam om te luisteren en de tafel al verlaten had. Jammer dat u door dit gedrag regelmatig terugkerende gasten met een ontevreden gevoel naar huis laat gaan. Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet. Henk & jozefien mertens

14. Het was gisteren onze trouwdag en dus een hapje eten bij de Scheuter. Het was weer echt een feestje. Heerlijk gegeten. De ober had opgevangen dat het onze trouwdag was en er volgde een verrassing bij het nagerecht. Bedankt voor de fijne avond.

15. kitty teirlynck

We zijn 2x met zijn vieren gaan eten.
    De eerste maal op het terras. Het eten was voor alle vier heerlijk, maar de frieten waren erg hard en bruin en eigenlijk niet te eten. Toen we dit achteraf tegen de dienster zeiden, zei ze dat we dat onmiddellijk hadden moeten zeggen, dan hadden we nieuwe gehad, want ook zij vond de frieten beneden alle peil. Ik begrijp niet, dat zo'n goede kok zoiets durft af te leveren.

De tweede keer zaten we binnen.
    Het eten was heel goed. Er werd tweemaal tournedos besteld. Toen de tournedos op tafel werd gezet, bleken er geen aardappelen bij te zijn. De dienster ging het vragen in de keuken, maar dan zou het nog 8 minuten duren, voordat de aardappelen gereed waren. Omdat dan het vlees koud zou worden, hebben we het zo maar met stokbrood gegeten. Ik begrijp niet, dat er voor een prijs van € 23,50 geen aardappelen bij zijn.

16. Voor de 1ste keer bij de Scheuter buiten gegeten. Wel enige overlast van opbouwende kermis.

We kwamen met vier personen en de ontvangst was attent.

Onze gaten kwamen speciaal om mosselen te eten en die waren perfect. Wij namen beide een heerlijke vismenu.

Dit is werkelijk een aanrader, we komen beslist nog eens terug.

17. Voor de 1ste keer naar de Scheuter.

Het voelde als een warm bad, de ontvangst was persoonlijk en attent.

We waren met 4 pers. En hebben heerlijk gegeten.

De bediening is prettig en attent, niet overdreven.

Dit is werkelijk een aanrader, we komen beslist nog eens terug.

Dank jullie wel voor jullie bijdrage aan een geslaagde en gezellige avond.

18. Heerlijk gegeten in het restaurantgedeelte.

Brood + toast met kruidenboter en humus smaakte prima.

De porties zijn groot!

Leuk om koffie of thee te bestellen met een kleine stellage vol chocolaatjes.

Een aanrader!

19. Wij hebben met de voetbalvereniging een fietstocht gehad afgelopen zomer, en hebben daar een tussenstop gemaakt.
    Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen, we waren met 18 personen en zeer goed geholpen! Ze zijn zelfs nog zo vriendelijk geweest om te helpen met het invullen van de vragenlijst die bij de fietstocht hoorde.

20. Bediening goed, niet te snel en niet te traag.

Het eten is goed bevallen.

21. Ik ken weinig restaurants waar de bediening zo vlot, snel en spontaan is.

Een dikke tien van mij. Het eten is ook goed!

Een echte aanrader dus.

22. Op een zondagmiddag even naar toe gegaan.

Bij binnenkomst wordt je niet eens welkom geheten, je gaat zitten en ze kijken je niet eens aan.

Komen en zitten nog meer mensen binnen, er wordt totaal niet op volgorde van binnenkomst gewerkt. Na een halfuur binnen te hebben gezeten zijn we opgestaan en weggegaan.

De bediende kijkt ons aan zonder dat we wat zeiden en zei dat we ons gemak moeten houden en er mensen zijn die meer prioriteit hebben als wij: oftewel je moet een net pak en jurk aanhebben en veel geld meenemen voordat ze je helpen.

Nee, dit restaurant kan ik echt niemand aanraden!

Dit is mijn slechtste ervaring ooit en ik ga bijna ieder weekend ergens anders eten!

23. Mooi en gezellig restaurant, vriendelijk personeel en perfecte kwaliteit eten. Prijs was ook naar verhouding prima. Wat wil een mens nog meer toch?

24. Zeer goed! Sfeervol, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten voor een acceptabele prijs. Echt een aanrader.