De Beren in Hoofddorp

zo vanaf 12:00

1514961987 47
1519606928 37
1645020312 47

1. Eten viel erg tegen, dubbele cheeseburger zag er niet uit, kaas niet gesmolten, burger taai en aangebrand (Vriendelijk doorgegeven van cheeseburger, bediening bood haar excuses aan maar werd verder niets mee gedaan). Carpaccio salade zaten spekjes tussen, alleen excuses meer niet. Geen oplossing op tegemoet komen. Zonde dat er niets meegedaan wordt, het is een mooi restaurant

2. De bediening was super, hele aardige dames en erg vriendelijk maar eten viel me erg tegen.
    Geen groente of iets gezond op je bord en erg duur gezien de prijs en kwaliteit verhouding.

3,1
  3. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening.

4. Natascha Hagemeijer

Waardeloos. Een rauwe varkenshaas krijgen. Na klacht een nieuwe rauwe terug krijgen. Volgens de eigenaar hoort het zo gebakken. Als een klant het anders wil dan pas je je naar mijn mening hierop aan.

5. Vertaal van English naar Nederlands

I’m not sure if they listen to their customers, but I would like to provide feedback and share my dining experience at De Beren Hoofddorp branch. Probably the slowest service in North Holland! It took 1.5 hours to deliver a bowl of nachos to our table. While we waited, we almost forgot why we came to this place.
    Apparently they are also unable to properly take their customers’ orders. They forgot to register one of the main courses (yes, main course!) and ruined our family dinner. A total waste of time and resources.

This branch is great from the outside unfortunately It is by far the worst of De Beren’s worst restaurants. I’m going to warn my friends and share our experience. If they choose this restaurant, they may or may not have a good dining experience, it’d be better if they STAY AWAY!

It’s a pity that this restaurant is ruining De Beren brand image. Hope they read this feedback for other customers because we will never come back to their restaurants again!

1,9
  6. Erg jammer. Mooie locatie maar zo veel fout.. hadden kip besteld. Krijgen RAUWE kipsate, eentje terug gestuurd en de andere kwam er later achter. Wordt niks mee gedaan. Ander gerecht totaal anders geserveerd als hoe het op de kaart staat, ook niks mee gedaan door het personeel.
    Personeel is vriendelijk maar het had wel beter opgepakt kunnen worden.

7. Jan Peperkoorn

Gisteren met vriend 2 glazen bier en 2 glazen wijn gedronken. Bediening was vriendelijk maar € 5,50 voor een 35cl Glas bier en zelfde prijs voor een zeer bescheiden glas vinden wij echt veel te duur.

8. Zeer slechte spare ribs smaakten vies, hadden geen grill gezien taai en vlees viel absoluut niet van het bot. Patat was koud en als je afrekende hanteren ze andere prijzen en wel te verstaan in hun voordeel.

2,2
  9. bianca de cloe

1ste kerstdag hier gegeten met 12 man. Tafels werden niet opgeruimd. Tussen elke gang minimaal 1 uur wachten. Is veel te lang met kleine kinderen. Geen serveerster te vinden als de glazen leeg waren. Diner in etappes gegeten omdat niet iedereen het direct geserveerd kreeg.

10. Doen niet wat er beloofd is als er een klacht is over een gerecht. Eten redelijk. Bediening vriendelijk maar zeker niet allert.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

11. Als hoofdgerecht een vis stoofpot besteld met 3 soorten vis oa zalm. Geduldig wachten wij op de bestelling die ongeveer een half uur duurde voordat hij geserveerd werd. Tot mijn verbazing zat de huid nog aan de zalm nadat ik hem van de bodem van de kom had los geschraapt. Ook zat de huid nog vol schubben, het meisje zou het gaan navragen in de keuken en kwam terug met het nieuws dat ze het altijd keurig schoonmaken en de huid er gewoon op hoort te blijven, dat was dus duidelijk niet het geval. Maar ik kreeg geen ander/nieuw gerecht. Twee andere hoofdgerecht van onze bestelling waren lauw. Verder werden ons geen drankjes aan geboden en moesten we voor alles wenken, wij zetten letterlijk naast de bar aan het hoofdpad dus over het hoofd zien kunnen ze ons niet. Toen een ander meisje ons vroeg of alles naar wens was gaven we dus aan dat dit niet het geval was maar hier deed ze verder niets mee. Toch wilde we het een nieuwe kans geven en bestelden we een toetje, appelcrumble was op dus bestelde we panna Potta, hierin bleek de lava cake te ontbreken en kregen we nieuws dat dit dus ook op was, ook hadden we een dame blanche waarvan de slagroom zo stijf was opgeklopt dat er stukken vet in zaten. Verschrikkelijke ervaring wij gaan hier nooit meer terug en ik raad het iedereen af bij deze tent nog te gaan eten, en de prijzen zijn ronduit schandelijk voor de kwaliteit en service.

1,2
  12. Wat een deceptie!
    Mijn disgenote en ik hadden vooraf Carpaccio… Dat ging nog goed. Maar toen… Bij mijn zalm van de grill hoorden warme groenten te zitten. Die waren waarschijnlijk achter de muziek aan. Net als de kroepoek bij de saté van mijn tafelgenote! We kregen alleen frites bij het hoofdgerecht! Op mijn vraag aan de serveerster waar de gemengde salade was, die we volgens de kaart hoorden te krijgen, antwoordde ze laconiek: ‘Oh, die is op. ’ Huh? De keukenbrigade weet toch hoeveel reserveringen er voor die dag staan? Bij de desserts ging het ook weer mis. De applecrumble bleek ook ‘op’ te zijn! Een eens maar nooit meer ervaring rijker verlieten wij het pand.

2,4
  13. Zeer slecht, duurste vleesgerecht (33 euro!!!) besteld. Medium gebakken is bij de beren hoofddorp van buiten zwart en van binnen rood. Als goedmakertje konden we 1 gratis drankje krijgen!
    Waardeloos restaurant!

2,6
  14. Verschrikkelijk, zeker de eigenaar, doet niks aan ze tent om het eventueel de gast naar hun zin te maken.
    Personeel is zeer onprofessioneel, en zeker niet gast gericht.
    Wat drinken zou wel kunnen, maar eten met spoed afgeraden.

15. John Heeren

16 Juli met 7 personen gegeten bij De Beren Hoofddorp.
    Bijzonder vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, gezellige tafel toegewezen gekregen.
    Eten besteld van de main dishes, bediening en eten/drinken was prima.
    Wel een opmerking omtrent de nota, bij alle gerechten geen saus, valt onder extra's en bij enkele gerechten ook de frites.
    Buiten dat deze pittig aan prijs zijn, is het ook nog een kleine hoeveelheid, 3 euro per sausje.
    Kortom een beetje flauw, ga regelmatig uit eten, maar heb dit nog niet eerder meegemaakt.
    Dan reclame alle zomercoctails € 5. - Op nota € 8.25 Oorzaak? Gaat pas in vanaf 20:00 uur?
    Aanwezig geweest van 18:30 tot 22:00 uur.
    Enfin dit wilde ik even kwijt, vriendelijke groet.

5,1
  16. Glaasje wijn €5,25 vinden wij aan de hoge kant.

6,3
  17. Het eten is te smerig voor woorden. Alles komt uit blik/diepvries en van zeer goedkope kwaliteit. Nog nooit zo slecht voedsel gezien!!

18. mathel wijkhuizen

Zoals altijd is het bij de beren flink lawaaierig, maar je went eraan.
    De bediening was top en heel gezellig.
    Het eten was super, zoals gewoonlijk.
    Kom zeker terug.

19. S.

20. Heel leuk restaurant, jonge bediening die heel erg hun best doen! Erg leuk om te zien. Allemaal erg vriendelijk. Eten was ook goed, je moet niet hele hoge verwachtingen hebben, maar om even lekker voor een niet al te hoge prijs te eten is dit de perfecte plek. Zeker een aanrader!

21. Judith

22. Judith Spendel

23. Hallo allemaal,
    Wij dachten gisteren even voor de gezellig wat te eten.
    Wat een afknapper, we werden ten eerste niet gastvrij ontvangen. Het personeel (de jongeman die ons hielp) deed heel moeilijk nam eigenlijk niet de moeite voor een andere oplossing.
    We hadden namelijk niet gereserveerd en dat hadden we geweten ook.
    Jammer.

Bij de Beren in Dordrecht zijn ze gelukkig wel gastvrij.
    Viel ons erg tegen.

IKC de Wereldwijzer, Dordrecht.

24. Sfeer is goed leuk restaurant.
    Eten was lekker na iets terug gestuurd te hebben wat oud en taai kregen we wel verse gelukkig.
    Prijs kwaliteit verhouding is niet ok vind het erg prijzig voor wat je krijgt en het is niet eens in 1x goed jammer!

25. Het was weer fantastisch!
    Heel veel dank aan de bediening van de beren.
    Mede door de prima ervaring van de maaltijden sparen door to good too go.
    Nogmaals dank!
    Roel drost.

26. a den butter

Gisteren een salade gegeten… oeps wat slecht… sla met grove nerven en oud… gelijk gezegd. Antwoord was dat het zo aan geleverd wordt… Ik voelde mij een konijn. Mijn vriendinnen hadden ook sla met grove nerven. Er werd niets gedaan om het goed te maken. Wij zullen hier niet meer komen… JAMMER.

27. mar 295 punten

Het drie gangen menu genomen met carpaccio, kalfs sucade en een toetje van limoncello ijs met slagroom.
    De carpaccio was helaas aan de taaie kant, de sucade was heerlijk en ook het toetje was erg lekker!
    De bediening is vlot en vriendelijk!
    Het is helaas wel erg gehorig in het restaurant, het lijkt of het geluid weerkaatst wordt.
    Ook de afzuiging in de keuken was niet optimaal.
    Wij komen zeker nog een keer terug, zeker ook vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

28. Vis(mix) menu gegeten alleen erg jammer dat de zalm erg oud was. De smaak is dan niet zo lekker meer. Het heeft een muffe smaak. Saus wat ik bij de vis had besteld kreeg ik niet. Kreeg 3 verschillende sausen waar ik niet om had gevraagd. Erg jammer dat er geen zonnewering zit aan de kant waar juist middag, zon het hoogst schijnt. Verder was het eten en drinken goed.Bediening was goed. Snelle service.

29. Heerlijk gegeten en gedronken voor een leuke prijs. Iets meer ruimte tussen de tafeltjes zou wat mij betreft de sfeer ook een 10 opleveren.

30. B. Koole

Wat een waardeloze slechte tent is dit zeg!
    Na onze ervaringen in andere filialen hadden wij hoge verwachtingen. Alles wat maar fout kon gaan, ging ook fout. Verkeerd eten, geen drinken ruim anderhalf uur!!! Moeten wachten op ons hoofdgerecht waar toen weer het verkeerde kwam. Bijgerechten waren op werd ons verteld. De ober was een vrolijke jongeman die echt zn best deed. De filiaalmanager is een laffe vent die zelf niks oplost maar het zijn personeel laat opknappen. Ontzettend SLECHT! voor ons nooit meer.

31. S.Klene-Kroon

Ik trakteerde mijn beste vriendin op een etentje bij "de Beren", voordat we naar het theater zouden gaan. (wij beiden 53 en 63 jaar oud)
    Het driegangen-menu vonden wij beiden beduidend ondermaats! We kregen verkleurde Carpaccio (bleek al lang tevoren in de koelkast te hebben gestaan op borden waardoor het verkleurd was, de friet en het vlees was "niet echt vers maar tevoren bereid en vervolgens opgewarmd." (we werden door wel 8 verschillende jonge mensen bediend ,allemaal rond de 18 dus onervaren en goedkoop personeel) Een eetcafe met het cijfer 4 waard, niet meer dan dat! Echt ondermaats, ik zelf kook beter thuis voor gasten en ben ook gastvrijer!

32. Bodenstaff

Lekker gegeten, en er werd rekening gehouden met ons schouwburg bezoek daarna.
    Jammer dat we daar nat aankwamen omdat we 2 grote glazen bier over ons heen kregen. Foutje van de bediening.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    We komen graag nog een keer terug.

33. Kraaikamp

Groots aangeven "woensdag onbeperkt sliptongetjes eten' Wij voor 4 man reserveren om 1800 uur. Wilt u de kaart, nee hoor we willen graag de sliptongetjes. Prima, een flesje wijn en water besteld. Na 15 minuten: Serveerster biedt excuses aan, de sliptongetjes zijn op, ik zal mijn manager vragen of we een alternatief kunnen bieden. Nee was het antwoord van de manager. Ik heb de manager hierop aangesproken dat het belachelijk is dat om 1800 uur de slib tongetjes op zijn. Restaurant was half vol. Ook dat hij niet even zelf aan onze tafel kwam, maar een meisje van ong. 18 jaar de kwestie liet afhandelen, maar ook dat hij niet bereidt was om een alternatief aan te bieden, of een goedmakertje aan te bieden. Hoe kwalijk ook, iets kan op zijn, maar kom tenminste met een alternatief , zodat een gezellig hapje eten met vrienden niet wordt verpest door een Manager die zijn vak niet verstaat. De serveerster schaamde zich rot en heeft nogmaals haar excuses aangeboden. De manager wenste ons nog een fijne avond..... Heel onbeschoft. Trouwens ergens anders gegeten, die hebben hartelijk gelachen om onze ervaring met de Beren en ons lekker verwend met heerlijk eten en een drankje van het huis gekregen.

34. Stephanie

Waardeloze service! We kwamen iets voor 7e aan en hadden een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Omdat we een paar minuutjes eerder waren, wat in een ander restaurant normaliter geen probleem is, werd er bij het ontvangst tegen ons verteld dat we plaats mochten nemen in de wachtruimte, omdat onze tafel nog niet klaar was en het nog een paar minuutjes duurde. Toen we daar eenmaal hadden plaatsgenomen was er na 20 minuten nog steeds niet gevraagd of we eventueel alvast iets te drinken wilde. Ook geen excuses dat het toch iets langer duurde dan die paar minuutjes die ze ons hadden beloofd. Eenmaal zelf naar de bar gestapt om iets te bestellen kwam het drinken pas om half 8. Wel een excuses van het meisje achter de bar gehad en daarbij werd er verteld dat het 'drukker was dan verwacht'. 2 minuten later, zonder enige excuses van het personeel (inmiddels al 35 minuten wachtend terwijl we hadden gereserveerd!), werden we gehaast naar een tafel begeleid. Met tegenzin namen we plaats. Als klap op de vuurpijl kwamen we erachter dat we aan een tafel werden geplaatst die niet eens schoon was gemaakt. Ketchup zat er letterlijk nog op. Waardeloze service! We zijn direct weg gegaan zonder te dineren en zullen zeker nooit meer terugkeren naar De Beren in Hoofddorp.

35. De Beren hoofddorp, 14 feb 2017

Een nieuw restaurant, met goede en zeer vriendelijke gastvrouwen/mannen die verstand hebben van service en bediening. Hopelijk houden ze deze kwaliteit hoog.

Het eten is uitstekend en er is genoeg keuze, ook voor de vegetarisch mensen onder ons.
    Erg lekker gegeten en een leuke avond gehad.

Een echte aanrader.