Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant RED verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Bij aankomst bleken we buiten te eten, wat prima ging met dit goede weer.
    De tafels stonden ruim uit elkaar wat de sfeer geen goed deed, vandaar de 7. Binnen ziet het restaurant er echter mooi uit en de sfeer voelt goed.
    Het eten was zonder meer een aangename verrassing en werd zeer verzorgd gepresenteerd.
    De bediening is goed, maar kon wat sneller. Verder ging er iets fout met het nagerecht, waardoor we er tamelijk lang op moesten wachten. Kan gebeuren. Alles overwegenden denken we er zeker terug te komen.

2. Cor Rutten

Prima gegeten 4 gangen menu, zeker voldoende met ook nog lekkere amuses vooraf!!!
    Aardig personeel en prijs/kwaliteit is prima!

3. Hoge verwachtingen niet helemaal of helemaal niet waargemaakt. Bediening was humeurig en gaf niet het gevoel een gewenst gast te zijn. Bordjes eten waren een visueel genot. prachtige creaties met veel techniek maar qua smaak een allegaartje. Gefrunnik. Hoofdgerecht van het RED menu was nog het aantrekkelijkst. Partner had 4-gangen keuze menu en daar gold in mindere mate hetzelfde voor. Wachttijd tussen gerechten net te lang (sfeer van restaurant is onprettig) en dan nog slordigheden met de rekening maakten dat de totale ervaring niet leidt tot snel nog een bezoek.

4. Frank Reijans

Ons smaakpalet is weer met 100% verbreed nadat wij hebben genoten van het verrassingsmenu!

5. Het was heel erg lekker allemaal!
    We hadden een 7 gangen diner!
    Zag er ook allemaal prachtig uit!

6. * Gerechten zijn kunstwerkjes en lekker.
    * Verrassende amuses (2× zelfs)
    * goede wijnkennis van bediening.
    * Prijzig.
    * Vriendelijk.

7. Frank Nooijens

8. J.Verheijden

Wij waren er voor de lunch en deze was heel erg goed.

9. Erik Mennen

Een super gezellige Avond gehad.
    Super vriendelijk personeel en een gezellige gastvrouw.
    Ook de kok heeft ons verrast, was erg lekker in combinatie met het juiste wijntje.

10. Nellen-Verkoelen

Een gezellige, sfeervolle avond op het terras met een goede gastvrouw en top service! Heerlijk bijzonder 5 gangenmenu gegeten met toepasselijke lekkere wijnen!

11. Harry en Ria Stakenborg

Het was onze eerste keer bij red, het eten in zijn totaliteit, smaak, kwaliteit en variatie overtrof onze verwachtingen. De flexibiliteit is te roemen. We zijn door de hele menukaart gefietst en alles was mogelijk. Ook de gastvrouw was zeer plezierig en meedenkend. Het was een extreem warme avond en buiten zitten op het gezellige terras was dus geen optie. Om het binnen zo aangenaam mogelijk te maken, kwam de gastvrouw zelfs een ventilator plaatsen. Chapeau voor deze jongedame!
    We komen zeker terug en zullen onze zeer prettige ervaring delen. Onze smaakpapillen hebben het zeer naar de zin gehad.

12. Hele geslaagde avond gehad in dit sfeervolle restaurant! Lekkere gerechten met goede bijpassende wijnen. Alles wordt met veel aandacht bereid en gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel. En door de ruimtelijke indeling zit je lekker privé.

13. Joop Westerburgen

Gastvrij ontvangst, heerlijk eten. Super genoten. Wat jammer dat mijn vriendin met haar rolstoel niet bij jullie naar binnen kan of eventueel naar het toilet.

14. Jelle De jong

Geweldige avond; heerlijke gerechten en topservice in een fijne ambiance! Een aanrader, rij er gerust een stukje voor om! Favoriet waren de foie gras als dessert, de varkenswangetjes en de kalshaas!!

15. Heerlijke en verrassende gerechten! Klopt allemaal qua smaak en presentatie. Kortom, alweer een gezellige en culinaire avond bij RED...

16. Sonja Hagenbeck

Afgelopen woensdag ben ik mijn famillie wezen eten bij restaurant RED. Het was mijn verjaardag en ik wilde een bijzonder etentje.
    Nou, ik moet zeggen: het was helemaal geslaagd.
    Het eten was fantastisch met veel zorg en liefde bereid. Men maakte gebruikt van streekproducten, en de prijs-kwaliteitsverhouding was héél goed.
    De bediening was super vriendelijk.
    We gingen niet alleen uit eten. Het was een ''experience'' met eten, drinken en gezelligheid.

17. Steeghs

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader om er te gaan eten.

18. Joosten

Heerlijk genoten! Voor herhaling vatbaar. Je voelt je meteen welkom met wat lekkere hapjes.
    De gerechten waren kleine kunstwerkjes. Vriendelijke bediening.

19. Thijs Vaes

Een drie gangen verrassingsmenu genomen en toen kwam de geur van vis in onze neuzen. De heren hebben toen de drie in een vier gangen diner verandert. Dat kon. En het paste allemaal netjes binnen een tijdschema waarin de tijd om vloog. De verfijning van elke gang was wat ons en onze gasten zo aansprak. Wij hebben het geluk dat we maar 20 km hoeven te rijden naar dit geweldige restaurant. Want het wordt een van onze vaste restaurants.

20. Roger en Steffie

Het eten is heerlijk, de bijpassende wijnen uit het wijnarrangement ook. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Kwalitatief alles van een uitstekend niveau en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Een restaurant in het iets hogere segment. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.

21. Jurriën

Heb gisteren gegeten bij RED: een absolute aanrader! Zeer gastvrije en vriendelijke dame en het eten en de wijnen waren TOP! Jammer dat ik niet dichter bij woon! Ga zo door RED!

22. Wij waren bij RED voor een verjaardagsfeest. Mooi restaurant dat een knusse, intieme sfeer ademt. Echt enorm genoten van de heerlijke gerechten, je proeft gewoon met hoeveel aandacht en zorg deze bereid zijn. Werkelijk een palet aan smaken op je tong! En alles heel mooi opgemaakt, want het oog wil ook wat. Mijn complimenten aan de chef-kok Mike! Iemand met liefde voor het vak, en voor goed eten, en dát merk je als gast bij RED.
    Bedankt voor de goede zorgen en gezelligheid, een top team zijn jullie!

23. Heerlijk gegeten, prettige bediening.
    Huiselijke sfeer, zeer verzorgd 5 gangen menu genoten.

24. Een culinaire top reis gemaakt door de gerechten heen met een zeer gastvrije begeleiding van de charmante gastvrouw! Wij waren met zijn 3-en en zijn voor het 5- gangen menu gegaan met de huiswijn. Alles kon v.w.b. het onderling schuiven van gerechten in de diverse menu’s! Wat een flexibiliteit maar bovenal wat een smaakexplosie van gerechten. Mooie amuses van het huis. Heythuysen heeft een topper van een restaurant erbij, fijn en zeker in ons eigen dorp! Jullie zien ons weer verschijnen! Dank!

25. We hebben genoten van een fantastische maaltijd. Petje af!

26. Super gegeten! Een echte aanrader!!!
    Hartstikke vriendelijke gastvrouw. Een visitekaartje voor de zaak. Persoonlijk zou ik iets aan t interieur doen. Mag wat vlotter. Maar t eten en de bijbehorende passie en sensatie zijn meer dan aanwezig. Helemaal top!!
    Grt
    Mechyd uit Den Bosch

27. J. v. Heugten

Heerlijk gegeten. Zeer verrassende gerechten met mooie smaaksensaties.
    Attente gastvrouw.
    Zeker een aanrader.

28. Michel Rijks

Op 16 januari door mijn echtgenote uitgenodigd om bij RED te gaan eten. Wij hebben genoten van het zes gangen diner, de smaak pupillen werden voldoende op de proef gesteld. De verlichting kan wat meer van deze tijd zijn, zou de zaak een andere uitstraling geven. De chef en de gastvrouw weten waarover ze het hebben. Gaan zeker nog eens terug op uitnodiging van de chef. Een menu eten is niet verplicht, je kunt er ook voor een voorgerecht en hoofdgerecht terecht.
    Een aanwinst in de regio.

29. Robert Broers

Met het gezin wezen uit eten voor mijn verjaardag. We hebben het 5-gangen verrassingsmenu gegeten, inclusief wijnarrangement. Lekker eten, gezellige bediening en betrokken kok. Als dessert een huisgemaakte verjaardagsijstaart geserveert - attent en erg lekker! We komen zeker nog eens terug.

30. Chrit en Marjo Coenen

Verrast door kwaliteit en de smaaksensaties van ons 4 gangen diner. Het bijpassende wijnarrangement was top.
    Uitstekende uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen.
    Een aanwinst voor Leudal.

31. Gisteravond zijn we met 8 personen HEERLIJK gaan tafelen bij restaurant Red.
    We hadden een 6-gangen diner met wijn arrangement. Het was 1 grote smaak explosie, heerlijke gerechten, goede wijnen en ontzettend goede uitleg over de producten.
    Dit restaurant is een echte aanrader.
    Wij komen zeker weer terug.

@Mike en zijn team ontzettend bedankt voor deze fantastische avond.

32. Sandra

Vorige pagina