Ribs 'N More laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 17:00 - 22:00
di 17:00 - 22:00
do Gesloten

• Bezorgen

ma 17:00 - 22:00
di 17:00 - 22:00
do Gesloten

1. Getelefoneerd en gevraagd of ik een social deal kon afhalen (voor 5 personen) omdat een van ons niet mobiel is ivm heftige rugklachten. Het e-mailadres gevraagd om de bestelling door te geven…. Deze mail kreeg ik terug omdat deze niet kon worden afgeleverd. Hierop wederom telefonisch contact opgenomen en de bestelling doorgegeven. Er werd me duidelijk gemaakt dat er voor deze keer een uitzondering gemaakt zou worden. Nou ideaal zou je zeggen. Top service!!! Even later nam iemand van het bedrijf telefonisch contact op om ons mede te delen dat er 5 euro per persoon extra in rekening gebracht zou worden ivm verpakkingskosten. Dit omdat er in de zaak niet gedronken wordt, het verpakken van de maaltijd erg duur is en social deal het grootste deel van het betaalde bedrag zelf bij het bedrijf in rekening zou brengen. Uiteindelijk maar geannuleerd… Jammer dat de schappelijkheid wat me eerder beloofd was toch niet zo blijkt te werken. De ene ster wat ik voor de beoordeling heb gegeven is het naar mijn inziens niet eens waard.

1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Johan Verschuuren

Wij kunnen niet zeggen of het eten goed was want wij mochten niet eens naar binnen omdat wij niet hadden gereserveerd, er was niemand in het restaurant, zondag 26 juni 18:00 uur.
    Ik kan op jullie site ook nergens iets vinden dat men moet reserveren.

Slechte zaak mensen.
    Johan Verschuuren