Restaurant de Boschwachter in Heeze

1206690397 85
1285719374 82
1319588935 85
1421197619 85

1. Teleurstelling. Bij aankomst hebben wij de tafel een stukje verschoven om in het zonnetje te kunnen zitten. Toen de bediening naar buiten kwam vroeg ik of dit oké was, waarop ik een lomp antwoord kreeg en daarna werden we genegeerd. Hierdoor zijn wij maar weggegaan. Deze man is niet geschikt om in de horeca te werken! Wat een lompe hork, wij komen niet meer terug vanwege zijn gedrag. Jammer want het is een prima locatie.

2. Vertaal van English naar Nederlands

Meerdere keren bij dit restaurant geweest, maar de laatste keer was het helaas ronduit slecht. Het bestelde brood kwam niet, we kregen in plaats daarvan meteen het voorgerecht. Op zich geen ramp, gevraagd of we het brood alsnog konden krijgen samen met het tussengerecht. Dit lukte ook niet, brood werd geserveerd maar na lang wachten nog steeds geen tussengerecht. Zonder aankondiging werd dit helemaal overgeslagen. Entrecôte was vervolgens ook nog droog. Bediening is onervaren en wachttijden tussen de gangen onacceptabel lang. Aan het einde durfde de eigenaar ook nog om een fooi te vragen. Al met al erg jammer.

3. Super restaurant met een prima sfeer. Erg lekker gegeten en de service was prima.

4. Wederom bij Restaurant Den Boschwachter geweest.
    Het eten was van prima kwaliteit. De drankjes waren wederom gestegen in prijs.
    De bediening was ons tot tweemaal toe vergeten, terwijl het niet optimaal druk was.
    Dit zijn wij niet gewend van dit Restaurant.
    Wellicht volgende keer beter.

5. Bressers

We hadden een vis 12 uurtje besteld. Toen de bestelling arriveerde bleek het de vlees variant te zijn. De serveerster nam het terug en pas na 30 minuten kregen we ons eten, dus pas na een uur kregen we eten! Onze soep was ook meegenomen, erg vervelend want we hadden reuze honger. Was ook fijn geweest als er een compensatie voor het ongemak en de honger was aangeboden, bv een drankje. Het zitten en wachten was erg ongemakkelijk.

6,3
  6. Door de week rustig buiten gegeten op prettig terras. Het eten zag er heerlijk uit en smaakte navenant!
    Heerlijk menu van zeebaars als voorgerecht en kabeljauw als hoofdgerecht. Kaas na. Echt lekker zonder onnodige poespas.
    Een aanrader, we komen zeker terug!

7. Vanavond gegeten bij de Boschwachter. Vriendelijke bediening. Beiden een heerlijk voorgerecht, wild zwijn en geitenkaas. Smaakte prima en mooi gepresenteerd. Hoofdgerecht was de entrecote van de gril. Voortreffelijk stuk vlees met prima garnituur. Ook de roodbaars was heerlijk. Al bij al een heerlijk etentje in een prettige ambiance, zeker voor herhaling vatbaar!

8. Recentelijk op zondagavond hier gegeten met de kinderen. We waren kwart over vijf aanwezig omdat we het niet te laat wilden maken. Lekker buiten gezeten. Het eten was niet heel bijzonder en de frietjes waren gebakken in oud frituurvet waardoor ze taai waren. Toen we hier iets over zeiden kregen we te horen dat het altijd lastig was met frietjes om ze goed te krijgen. De bediening was moeizaam en traag. De serveerster stond haar eigen avondeten midden op terras te nuttigen. We hebben uiteindelijk ruim drie kwartier moeten wachten op ons toetje want het was druk in de keuken kregen we te horen. Dit terwijl het terras nog niet vol zat.
    Wij komen hier niet meer terug.....

9. Het was uitstekend, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi opgemaakte borden, personeel goed op de hoogte van het menu.

10. Mooi restaurant, goede sfeer en vooral, het belangrijkste, heerlijk eten. Malse tournedos, heerlijke vis en lekkere asperges. Het voorgerecht en dessert waren ook lekker! Al met al een geslaagde avond!

11. Dit restaurant was mij aangeraden, maar viel erg tegen. Tafel en stoelen vies en wordt ook niet even snel schoongemaakt. Niet druk op terras, maar toch zelf het personeel moeten aanroepen. Na bediening van andere klanten, loopt men nl. gewoon weer naar binnen. Stokbroodjes tegelijk met voorgerecht ontvangen, want "zaten nog in de oven." Drinken besteld en zelf moeten vragen om menukaart. Drinken komt, maar geen menukaart. Icetea bijbesteld, maar deze werd vergeten. Soep gebracht maar zonder lepel. Deze wordt na gebracht en op de vieze tafel gelegd. Geen servetten gekregen. Frites is te bruin, oud en slap. Te weinig groenten bij eendenborst (8 boontjes). Toiletten roken en oogden niet fris/schoon. Kortom: een slechte ervaring !

5,1
  12. Francine schilders

Het is even geleden, maar heb toch een voor mij zeer belangrijke opmerking. Wij hebben met een groot gezelschap bij jullie gegeten en op het eten was niets aan te merken, wat wij allemaal enorm jammer vonden was de rode huiswijn. Er was een keuze uit 2 verschillende rode huiswijnen en wij kozen voor de merlot, deze was zo slecht en smerig dat we over gestapt zijn op de witte wijn en deze was gelukkig redelijk. De Prijs voor een glas rode huiswijn was niet in verhouding. Hoop voor de volgende keer op een lekker Carmenere uit Chili! Wij vinden dat juist de huiswijn van goede kwaliteit moet zijn dit is wel een heel belangrijk visite kaartje voor jullie restaurant.

13. Ondanks het feit dat er weinig personeel aanwezig was ivm de Brabants dag zijn wij perfect bediend en hebben we lekker gegeten.. chapeau!

14. Jonkers

Op 24 mei hebben wij bij u gegeten. Het voorgerecht was heerlijk maar het hoofdgerecht liet te wensen over. Een deel van de asperges was niet goed geschild en de ham was omgekruld, droog en de randen zelfs een beetje donker. Vaak worden onze verwachtiingen overtroffen maar dit keer was het ondermaats. Ik meld dit met de bedoeling dat u hier iets mee kunt doen. Ik heb bovengenoemde ervaring ook aan de medewerkster doorgegeven maar daar bleef het bij.

15. R. Guitjens

17-04-2014. Gezellig restaurant. Helaas zeebaars heel klein en niet goed/te hard gebakken. Er zat dus bijna geen vis aan. Áan de opmerkingen hierover werd niets gedaan. Jammer.

16. Erg mooie gezellige locatie (een soort hoeve) met net vriendelijk personeel. Toegankelijke doch geen doorsnee kaart. Wij hebben heerlijk gegeten en de borden waren prachtig opgemaakt. Ook de bijpassende rode wijn was heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!

17. Mooie ambiance. Vriendelijk en attent personeel en heerlijk gegeten!
    Enige min-puntje: misschien had er gevraagd kunnen worden of de jassen aangenomen konden worden.

18. Heerlijk gegeten. Mooie plek. Vooral de desserts waren erg lekker!

19. Het eten was geweldig voor een lage prijs, geweldige service. Een minpuntje was dat de kinderen op de houten verdiepingsvloer mochten spelen, terwijl de ouders beneden dineerden. Dat leverde veel rumoer en stampende geluiden op.

20. We hebben hier met een grote groep vrijdagavond gegeten. Het was werkelijk top! Binnen korte tijd snel bediend, heerlijk en goed eten. Boven gemiddelde klasse en vrij uitgebreid. Plus een sfeervol restaurant. En voor een prima prijs! Beslist een aanrader!

21. Fam. A 132 punten

Wat hebben we lekker gegeten en genoten van de sfeer.
    Prijs kwaliteit is erg goed!
    De hoeveelheid is voldoende en het wordt mooi opgediend.
    De jonge bediening is netjes en erg vriendelijk. Ga zo door!

22. Falco 238 punten

Heb er echt heerlijk gegeten, had een zalmmoot met zwarte tagiatelle en ratatouile.
    Alleen een beetje weinig maar voor de rest is de sfeer heel mooi en het personeel heel vriendelijk, ook bij kinderen.

23. Jacques

24. Wij hebben hier vandaag gegeten. Het was een heerlijke lentezondag en dat zorgde voor een vol terras. Ook binnen bijna vol, mede door 2 grote groepen. Hier hebben wij echter helemaal geen hinder van ondervonden!

Het eten was heerlijk, we hebben het 3 gangen menu genomen. De ober aan onze tafel (Wout) was erg vriendelijk en meedenkend. Hij vroeg ons of wij na het hoofdgerecht ons dessert direct wilden of dat we nog even wilden wachten.

Erg prettig als mensen met je meedenken! Als we hier weer in de buurt zijn komen wij zeker terug!

25. Het was heel druk en toch gezellig. Eten zeer goed, personeel heel attent. Wij komen zeker terug. Mariette en Suzy, Hamont in Belgie.

26. Erg lekker gegeten. Knusse ambiance met een vriendelijke bediening. We hebben heerlijk 4 gangen gegeten tijdens een gezellige ongedwongen avond. Probeer vooral de carpaccio en de biefstuk. Heerlijk mals. Enige minpuntje zijn de aardappels bij het hoofdgerecht. Deze waren een beetje te kort gebakken.

27. Gisteren weer lekker gegeten! Net als altijd!

De prijs kwaliteit verhouding is hier perfect!

Vooral zo doorgaan!

28. Bezocht op 17-08-2009, 2 pers.: voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht, 2 spa rood, 4 glazen huiswijn, 2 cappuccino: € 86,(bezoek freq.: 8-10x per jaar).
    Redelijk vlotte, vriendelijke jonge (onervaren?) dames & heren in de bediening.
    Werken langs elkaar heen: de ene neemt de bestelling op, de andere komt na enkele min. vragen of we al willen bestellen(?) en de derde brengt de bestelling (regelmatig) naar de verkeerde tafeltjes.

Kwaliteit van het eten is prima, mooi opgemaakte borden, juiste hoeveelheid. Pasta, scampi + zoet sesamkoekje(tussengerecht): zeer verrassende combinatie van smaken.

Heerlijke zelf gebakken (stok)broodjes die warm uitgeserveerd worden. Nadeeltje hiervan is dat het bestellen van extra brood, wat volgens de kaart wel tot de mogelijkheden behoort, iedere keer weer erg lang duurt en niet "synchroon" loopt met het serveren van de voor- en tussengerechten.

Algemeen: Gezellige, afgelegen locatie, redelijke prijzen, vriendelijke maar onervaren bediening. De keukenbrigade zet een lekker hapje eten op tafel, dus zeker de moeite waard om hiervoor eens om te rijden.

(wellicht dat eens overwogen kan worden om de papieren servetten te vervangen door linnen?)

29. Jammer dat men het 3 gangen systeem voor een vaste prijs heeft verlaten. Het blijft een prima restaurant.

30. Willem & Renske

Ook op een drukke avond is het gezellig toeven in dit restaurant. Bediening, ren wat minder. Hierdoor is het soms een beetje onrustig. Eten en prijs - kwaliteit uitmuntend!

31. Eerst was dit een restaurant waar je voor 3-gangen 19,95 betaalde, nu 26,50. Vind ik erg duur, voor een restaurant met zoweinig keuze. Personeel had een handgeschreven blaadje nodig om de juiste plaats aan te bieden.

3,3
  32. Sjonnie en Anita

Een goeie friettent.

33. Henk & Annie

Lekker gegeten in een goede sfeer. prijs/kwaliteit is top.

34. moest een beetje lang wachten op het eten maar verder wel aardig.