Ambiance in Heerlen

1. Tinktanktelino

Ik probeer een zuivere recensie te geven en dat is best moeilijk, omdat ik ervaar dat na meerdere bezoeken ik een wisselende kwaliteit en constatering ervaar. Daarom pik ik de hoofdpunten er staccato uit.
    Geweldig mooie locatie en zeker na de verbouwing zeer stijlvol en uitnodigend. Bediening is in prima, doet zijn best, klantvriendelijk en in de regel attent. De keuken kan m.i. nog progressie maken. Dit ligt deels aan de kok en deels aan de kwaliteit inkoop ingredienten. Zo vind ik de tosti beneden niveau, simpel sneetje standaard brood met kaas ham. Voor die prijs kan je ook een goeie snee (boeren)brood of anders leveren. Bijgeleverde salade bij gerechten kan echt wel fantasierijker. Nu word de groene salade in een bakje gedaan, tomaatje erop en een voorbereide dressing erover. Dat proeft niet optimaal. Dit kan je toch echt andrrs voorbereiden en integraal samenstellen ter snelle uitservering als dat nodig is. Ik wik de dressing overal proeven en niet alleen bij eerste hap en tomaat, werkt averechts qua smaak. En dan de schnitzel. Betere kwatilteit inkopen zou ik zeggen. De door mij gekozen soep was overigens prima.
    Het zit et overigens goedbezet tot vol als ik er ben. Maar toch vind ik dat met name de kok(s) een uitdaging hebben.