Hier zie je hoe de meningen over de Italia verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. van den Akker

Lekkere maaltijd, service was oké.

2. Joke Greben

Altijd heerlijk eten, fijn terras en persoonlijke benadering!

3. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en bediening.

4. Allereerst hebben wij een gezellige avond gehad als 4 vriendinnen. Het eten smaakte ook goed. Alleen waren er wel een paar minpunten.

- een ice tea peach werd gebracht ipv ice tea green.
    - bij het karaf water zaten 3 glazen, we waren met zn 4en.
    - meloen als voorgerecht kon niet, was niet ingekocht omdat jullie dicht gaan voor onbepaalde tijd. Later zei een andere collega dat jullie woensdag weer open zijn.
    - het nagerecht, ijs werd niet tegelijk gebracht. Dus het eerste ijsje was al gesmolten toen het 4e ijsje werd gebracht.
    - jammer dat er geen dressing over de carpaccio zat.
    - bij het vleesgerecht kon je kiezen uit patat of aardappels. Dit werd niet gevraagd en toen kregen we dus aardappels ipv patat.

We hopen dat jullie hier iets aan hebben.
    De toetjes waren heerlijk!
    We konden het eten niet op, dat is een goed teken er was meer dan genoeg.

Groeten Piek

5. Heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.

6. L. van Noord

We hebben lekker gegeten! Goed verzorgd en attente bediening!

7. Nanja Witzenburg

Was super!!!! En heel gezellig. Ook fijn dat ze aandacht hebben gehad voor onze geslaagde dochter....
    Top avond!!

8. Het eten was heerlijk en de bediening was erg goed, gezellig en in voor een praatje.

9. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Marjolein

Gastvrij ontvangen en heerlijk zalmforel gegeten. De aanpassingen ivm corona doen niets af aan de sfeer van het restaurant. Het is alleen erg jammer dat er zo weinig gasten waren, waardoor het toch minder gezellig is dan in een vol restaurant. Schijnbaar denken mensen dat je niet kunt komen zonder te reserveren en dat is dus niet zo! Een aanrader, zeker in deze tijd!

11. We hebben heerlijk gegeten en gedronken in Italia. De bediening was vriendelijk en we hadden het eten snel op tafel. Prima eetgelegenheid.

12. Ben Beudeker

Met zijn tweetjes gegeten. De ontvangst is heel hartelijk en je voelt je gelijk thuis. De bediening is vlot en correct. Het eten is werkelijk fantastisch, echt Italiaans. Complimenten voor de kok.

13. Heel lekker gegeten. Aanrader!

14. Heerlijk gegeten vanavond met zijn tweetjes. Als voorafje de mosselen in kruidenboter gebakken en mijn echtgenoot de gebakken champignons.
    Als hoofdgerecht beiden de Involtini, heerlijk!! Een echte aanrader.
    Leuke en vlotte bediening en prima prijzen 👌

15. E. De Regt

Met 4 personen gegeten. 4 verschillende pizza’s besteld en iedereen vond zijn pizza heerlijk. Heel vriendelijk personeel en top service.
    Wij zijn heel snel bediend toen wij aangaven dat we na het eten naar een voorstelling gingen.
    Ik ga er zeker vaker eten.

16. Wederom heerlijk gegeten op het gezellige terras en genoten van de altijd opgewekte en vriendelijke gastvrouw.
    Een Italiaans restaurant zoals dit vind je niet vaak.
    Een Italiaans restaurant en keuken waar de uitbaters trots op kunnen zijn.

17. Gisteravond hier gegeten. Wat een geweldig restaurant.
    Het voorgerecht, de soep was heerlijk.
    De pizza, s waren van een voortreffelijke kwaliteit, goed.
    Gevuld met alleen verse ingrediënten. Een echte aanrader.

18. Het is een super gezellig restaurant, heel klantvriendelijk personeel, de sfeer is bijna altijd goed. De prijs is uitstekend goed, de kwaliteit is super, ik kan wel 10 dezelfde pizza's daar eten zonder dat ik de smaak saai begin te vinden, dus de kwaliteit van de pizza's, spaghetti is echt super goed ik weet niet waar de kok zo goed heeft leren koken en bakken maar niemand kan daar tegen op! Het drinken wat wordt geserveerd is een precies goeie hoeveelheid wat ze in je glas schenken, het is dus mijn favoriete top restaurant wat mij betreft een hele dikke 10 mag verdienen.

19. Patrick Mous

Hele knusse en sfeervolle en nette pizzeria. De pizza’s die wij hadden waren de Hawaï (die op niets een reguliere Hawaï was) en een carbonate speciale! Heerlijk waren ze en ook zeer rijkelijk belegd, met een mooie krokante korst en bodem. Zeker de beste pizzeria van Heerenveen! Ik zeg zeker eens doen.

20. Eva ten Cate

3 pizza's besteld, 2 waren goed maar de derde was niet gaar. Teruggebeld naar het restaurant om het te melden, maar werd niet serieus genomen. De bazin zei dat ze wel een tegoedbon door de brievenbus zou gooien (ze heeft mijn adres niet). Ben er heen gegaan, kreeg het geld terug maar werd weer aangesproken alsof ik loog over mijn klacht. Echt top service! (grapje)

21. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellige ambiance. Alle pizza's waren lekker en groot genoeg, er bleef niks over.

22. Heerlijk gegeten met mijn gezin bij deze pizzeria. De pizza smaakten heerlijk en waren niet vet. Vriendelijke bediening. Onze kinderen konden de pizza's niet op en dan kan je je pizza mee naar huis nemen.

23. Sebastiaan

Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Het ruikt heerlijk naar Italiaanse gerechten.

24. Erg plezierige avond gehad in deze sfeervolle pizzeria. Lekkere pizza's en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard! Wij komen in de zomer zeker terug om ook nog eens te genieten van het mooie terras.

26. Miedema Sneek

Wat een leuke pizzeria! Wij waren met 8 personen. Hartelijke ontvangst. Bediening was heel plezierig.
    De pizza's (7x) werden tegelijkertijd opgediend inclusief de lasagne(is meestal niet zo in andere pizzeria's). Iedereen was zeer te spreken over het eten, goede producten, echt lekker.
    Als wij weer in Heerenveen zijn, komen wij zeker weer langs!

27. Joke Koevoets

Vanavond heerlijk proeverij menu gehad. Heerlijke Italiaanse gerechten die je zo niet zou bestellen. Yammie! Alleen op dinsdag en donderdag te bestellen. Leuk als je met een groep bent. Eet vooraf niet te veel...het is overvloedig!

28. Roxsane Veninga

Lekker gegeten! Jammer dat de eigenaar de sfeer wist te verpesten door het steeds maar weer te hebben over € 1,00 die een vaste gast niet wilde betalen voor een extra sausje, die overigens normaal gratis was, en in het bijzijn van andere gasten zijn personeel op harde toon maande om dit uit eigen portemonnee te voldoen!

29. Gitta Bek

30. Prima pizza, vriendelijke en vlotte bediening.

31. Een pizza Santa lucia en een pasta -zie foto- besteld en vlot gekregen. Het was lekker druk en desondanks was de
    bediening erg aardig en wel servicegericht. We hadden niet de mooiste plaats, maar hadden wel zicht op de keuken, die heel attent reageerde op de kookbelangstelling van kinderen.

32. Bianca

33. Geweldige avond met de kinderen gehad waarbij de bediening vlot en goed was en het eten geweldig.
    Gastvrouw kwam informeren hoe het was en ze toonde veel attentheid naar iedereen.
    Aanbeveling voor iedereen!

34. Heerlijk gegeten, pasta met vis. Ook de pizza viel erg in de smaak aan tafel Erg vriendelijke attente bediening en niet duur. Wij komen terug!

35. Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten, wij eten regelmatig in de beste pizzeria's in Europa, maar dit was
    een echte topper, prettige en service gerichte bediening, zie je niet veel meer. Het eten was zeer vers en met liefde en zorg bereid, dit proef je! Wij komen zeker terug en verheugen ons nu al op al die unieke smaken!

Tot gauw!

36. Na een slechte ervaring met de bediening in de begintijd op de Vleesmarkt 3 (bij drukte geen aandacht meer voor de klant die een half uur op bestelde drankje zit te wachten, etc.), toch maar weer eens naar binnengestapt op een donderdagavond.

De twee meiden die er toen werkten bedienden prima! Bij een leeg wijnglas had ik binnen 5 minuten weer een volle op tafel staan. Zo hoort het!

Helaas was er storing met het PIN-apparaat, maar losten ze prima op!

37. zaterdagavond met groep vrienden hier gegeten,maar wat een leuke tent!echt een aanrader.(lekker op het knusse terras aan het water)de bediening liep lekker vlot en foutloos.en het eten was echt van grote klasse.je proeft gewoon dat er met gevoel en passie aan elk gerecht word gewerkt.
    dat mag ook wel eens gezegd worden.

bedankt voor de onvergetelijke avond!

wij komen gauw weer!

38. fam. Fischer

Heerlijk bij jullie gegeten.

Vriendelijke en nette bediening en geweldige ambiance.

(toch fijn een echte Italiaan in de keuken)

39. w westerborg

Afgelopen weekend voor het eerst hier gegeten.

Wij hebben genoten van de lekkere pasta, en gezellige sfeer.

40. Erg jammer, geen leuke avond gehad door slechte kwaliteit van het eten. De prijzen zijn ook veel te hoog.

41. Net terug uit dit restaurant en een ervaring rijker.

Dit was onze 1e en tevens laatste keer.

Prijs - kwaliteit was wat ons betreft helemaal zoek.

Wij hadden scampi's uit de oven besteld á € 20,50 pp.

We kregen 6 scampi's met als opmaak 1 blad sla uit het water gehaald, 2 komkommerschijfjes en 2 1/4 partjes tomaat en een schaaltje kleffe aardappeltjes wat er niet restaurantwaardig uitzag.

De service was vlot maar niet echt gastvrij.

Voor ons dus geen Italia meer.

5,1
  42. j.jellema

Wij hebben gisteravond heel lekker gegeten in dit nieuwe restaurant. Wat een aanwinst in het centrum van Heerenveen. Erg vriendelijke bediening en kwalitatief erg goed eten. Een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug.

Onze complimenten.

Vorige pagina