Parkeergelegenheid voor het restaurant.

• Catering

1420384154 78
1468209134 78
1531975774 78
1619654904 78

1. Wij vonden het alhier prima voor een uitstekend avondje uit-eten.. ayce sushi+grill concept in plezierige ambiance.. de kleine japanse hapjes lieten wij ons zeer wel smaken, heerlijk hoor.. en de service/bediening weliswaar overwegend nog vrij jong, maar wel zo alert+attent.. en 'n schone zaak. Mooie inrichting+voldoende privacy om al tafelend in goed gezelschap eens plezierig bij te kunnen praten (alleen waarschijnlijk wel wat gehorig/lawaaierig). En de bestellinkjes kwamen lekker vlot op tafel, iets wat elders bij de "ayce" formule nog wel eens te wensen overlaat. Maar bovenal waren de diverse gerechtjes best wel lekker, sommige zelfs pure smaaksensatietjes, soepjes, salades, sushi, sashimi.. grill variaties van de plaat, en pas op sommige vlees-porties wel erg rijkelijk. Enfin, met groupon goedkoop, maar zonder ook niet echt duur, dus voor herhaling vatbaar. Ja hoor, culinair zeer zeker aanbevelenswaardige horeca-gelegenheid. Bedankt, ciao.

Overigens schijnt de betekenis van iki een in japan erg populair biertje te zijn, tsja.. hoe verzin je het. Maar what's in a name.. nogmaals gewoon genoten, 'n betere ayce japanner. Zeer schappelijk geprijsd..

2. Iki heeft sinds kort een nieuwe eigenaar. Wij komen hier gemiddeld 1x per maand, en nu al helemaal met Groupon akties en kortingsbonnen. Eten is echt goed, alles vers bereid! Super lekker.
    Een enkele keer kregen we koude sojabonen, nou die geven wij dan terug en vervolgens gaat het wel goed.
    Ik ben het eens met de ietwat onproffesionele bediening, jong grut wat gewoon een baantje nodig heeft, maar ze doen hun best.
    Werkkleding en degelijke schoenen zou wel wat mooier staan. En wat sturing van een leidinggevende is ook niet overbodig.
    Qua uitstraling ; de rode bank is verdwenen en daarvoor in de plaats staan tafeltjes. Ik vind wel dat je nu hutje mutje zit. Het gesprek van de buren is nu te horen.
    Tafeltjes worden gewoon na vertrek afgenomen en de laatste keer waren ook de menukaarten schoon.
    Wij hebben hier altijd heerlijk gegeten, en blijven dat ook doen.

3. Het eten is erg lekker! De sushi is zelf heerlijk, inderdaad het personeel kan vriendelijker. En er moet schoongemaakt worden, vooral de buitenkant, ramen en menukaarten. Ik ga het doorgeven en hoop dat er iets mee word gedaan. Jammer voor zo'n mooi restaurant met perfecte keuken.

4. Volgens de website ook lunch (28 juni). Edoch bij aankomst de tent gesloten!!
    Email en on-line mail worden niet beantwoord.

5. Monique

Gisteren hier gegeten en dezelfde ervaring als mijn voorgangster, het is hier ronduit ranzig. Te beginnen bij het terras, stoelen staan schots en scheef, het ligt vol met peuken en de ramen en vensterbanken zijn ronduit smerig. In de hal staat de asbak, boordevol peuken. Je bent dan nog niet eens binnen. Je loopt tegen de typisch japanse koelvitrine aan waar armetierige stukjes vis onder stukken huishoudrol liggen. Ziet er niet uit. Over de plakkerige vloer word je naar tafel gebracht ( met uitzicht op de bar waar de afwas van hele dag nog stond) door een meisje dat onze eerste bestelling van 2 drankjes al binnen 5 minuten was vergeten. Daarna pak je de menukaart die van ellende aan je handen blijft plakken.
    Je hebt dan nog geen hap gegeten. De sushi is nog niet eens heel erg slecht en de tempura garnaal is zelfs erg lekker maar alle side dishes zijn vreselijk slecht, lauw en onverzorgd.
    Nee, dit is absoluut niet voor herhaling vatbaar.
    Ik vraag me af hoe deze zaak gerund word.

6. Vanavond gegeten bij Iki. Laten we voorop stellen dat het eten echt oke is. Zowel warme als koude (sushi) gerechten prima. Goede porties en vers. Maar wat een vieze zaak. Spinnenwebben, hele vieze ramen. Vettige keuze kaarten. Vieze glazen. Echt jammer want het eten is goed. Ook de bediening heeft ondersteuningen nodig, weinig ervaring en geen passie. Erg jong en onervaren... voorlopig even geen Iki. Want een half jaar geleden was het precies zo. We hadden gehoopt op verbetering. Een nette sfeervolle zaak is minstens zo belangrijk voor een betalende gast.

7. Prima sushi maar de bediening was ronduit rampzalig vanavond. Liep 1 meisje wat volgens mij vrij nieuws was. De warme gerechten duurde de 2e ronde wel erg lang. Toen we dit aangaven was het antwoord 'komt er heus zo aan' en weg was ze. We hadden de kaart alvast ingevuld voor de 3e ronde sushi en die hadden we al wel, daarna kwamen de warme gerechten van ronde 2. Geen excuses niets, werd plomp verloren op tafel gekwakt. Als het druk was snap ik dat je wat langer zou moeten wachten maar er waren 3 tafels bezet..

8. Op 1e kerstdag hier gegeten.. het eten is wel oké, maar er zijn in Harderwijk/Ermelo betere restaurants te vinden.
    Er hangt weinig sfeer en de bediening vind ik ook niet gezellig.
    Wij komen in ieder geval geen 2e keer hier eten.

9. Anita Kornman

Op een dinsdagavond gegeten op 16 oktober. Niet druk. Het eten is verrukkelijk en wordt snel en goed geserveerd. Vriendelijk personeel en een mooi concept. Voor elk wat wils. Het all you can eat concept is prachtig. Ik kwam niet verder dan de 3e ronde. Jammer dat je dan geen kop koffie of thee krijgt als afsluiting.
    Verder alle lof.

10. Monique

Lekker gegeten! Alleen jammer dat het zo rustig was (het was op een vrijdagavond).

11. marcel

Vanavond voor de zoveelste keer gegeten normaal is alles goed.
    Maar afgelopen keer niet er heerste chaos onder het personeel drankjes die worden vergeten.
    Eten duurde langer dan een uur.
    Heeel erg zonde we kwamen hier graag.

4,5
  12. Wij hebben hier opzich prima gegeten
    De sushi was heerlijk !
    En de verschillende sausjes maakt het ook net even anders.
    Maar de gefrituurde hapjes waren niet lekker...te vet !
    Je proefde erg de frituur zeg maar... jammer !
    De bediening was vriendelijk en correct.
    De sfeer is goed maar de stoelen zaten niet zo prettig, maar dat is ieder persoonlijk.
    Maar om nou te zeggen dat het ''vele malen beter is'' dan hetzelfde concept in de buurt vind ik niet juist !

13. Lekker gegeten,goede sfeer,duidelijke uitleg,verse producten,
    genoeg keuze, prettige bediening! Wij komen graag terug.

14. De smaak is echt super! Lekkere sushi, alles vers ook de zeewier. Veel verschillende smaken en ze gebruiken echt veel verschillende sauzen. De smaak is echt zoals het hoort te zijn! Ze leveren altijd kwaliteit, ook als het drukker is.

Het personeel is oplettend, het is schoon en fris.

Vele malen beter dan het zelfde concept in de buurt!

15. In één woord geweldig! Wat een mooie gerechten, vriendelijk en stijlvolle bediening, kaart en uitleg duidelijk (voor zover nodig)! Aanrader, beslist de moeite waard! Doen hoor!

16. Met 4 vriendinnen wezen eten. Erg klantvriendelijk. Duidelijke uitleg over de ingrediënten. Heerlijk eten. Mooi restaurant. Kortom een super avond gehad. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!

17. Heerlijk gegeten en gedronken, ga zo door!

18. Lies en René

Het eten was heerlijk. Wij hebben echt genoten. Doordeweeks nog niet echt druk. Prijs/kwaliteit prima! Ze verdienen het, dat het doordeweeks ook drukker wordt. Zal zeker het geval zijn. Mond tot mond reclame gaat zeer snel.

19. van Rooijen

De entree was prima, erg gastvrij en niet geheel onbelangrijk; rolstoelvriendelijk!
    De huiswijn was wat minder van smaak, maar nadat wij dit aangegeven hadden werd er direct een andere wijn geserveerd welke wij eerst konden proeven / keuren.
    De aandacht voor de gasten was uitstekend en bij vragen over de gerechten werd hier prima op ingegaan.
    De presentatie en smaken van de gerechten was gewoonweg goed!
    De sfeer was nog wat "kaal" maar de gastheer gaf direct aan dat zij nog bezig waren om de inrichting en entree verder aan te kleden.

Al met al een uitstekende ervaring voor een werkelijk bijzonder goede prijs. Zeker gelet op het feit dat het eten hier onbeperkt is maar dit de kwaliteit absoluut niet teniet doet!

Een echte aanrader!!!