Hier zie je hoe de meningen over de The Wolfhound verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Jeroen Stuart

Leuke start van de avond gehad met z’n 8en ter voorbereiding op een theatervoorstelling. Menu was goed. Veel keus van allerlei lekkere gerechten voor zowel vlees- als viseters. Eten was nog beter. Sfeer heel gemoedelijk en vriendelijk. Aanrader!

2. Anoniem

Ontzettend leuke, vriendelijke en attente bediening.
    Maaltijd en wijn tot tevredenheid.

3. 1e keer en we komen hier zeker nog een keer. Heerlijk gegeten.

4. Met 6 vriendinnen heerlijk gegeten, van donderdag tot zaterdag in ieder geval reserveren.
    Echt heel lekker eten, maar op service laten ze echt punten liggen.
    We hadden op vrijdagavond om 18u gereserveerd en eten werd al voor je neus opgeruimd terwijl je je laatste hap nog aan het doorslikken was. Ook niet eerst even vragen of alles gesmaakt heeft en of je uitgegeten bent. Gebeurde echt tot 3× toe. Wij hadden vroeg gereserveerd, al om 18u en voelden ons onwijs opgejaagd omdat er aan de bar mensen aan het wachten waren op een tafel en zij overduidelijk wilde dat we een beetje vaart maakten.

Onwijs zonde want het eten is echt top! De ravioli is echt een aanrader!

5. Iris K

Altijd geweldig, fijne sfeer, heerlijk gegeten en gedronken, alles klopt!
    Complimenten aan het team, Ilja je was weer top!

6. John Kusters

Het eten en de wijn was prima. Hadden alleen een beroerde plek/tafel gekregen. Slechte locatie....m.i een tafeltje wat je niet kan verkopen.tussen garderobe en de bar. Veel te onrustig..geen gesprek mogelijk.

7. Geweldig! Eten was heerlijk, Wijn top, maar de bediening uitmuntend! Onze (volwassen) kinderen (2) kwamen ons, tijdens het voorgeracht, verrassen voor mijn verjaardag. Werd, ondanks dat het helemaal vol was, een oplossing gezocht en een tafeltje aangeschoven… Echt geweldig.

8. Annette

Prima gegeten en een heel fijn personeel. Een restaurant om naar terug te gaan!

9. Fijn diner, leuke plek, vriendelijke staf

10. Super leuke en levendige stadsbrasserie.
    Wederom goed gegeten. Lekkere mosselen, maar karig bordje, hadden er iets meer mogen zijn. Komen zeker terug.

11. Prima service. Wijnadvies was erg goed. Leuke, wat rumoerige, sfeer. Aanrader!

12. Blijft een geweldige plek met fantastische service!

13. Anoniem

Heel lekker gegeten. Leuke en attente bediening!

14. Kwaliteit weer prima, bediening ook, voor mijn gevoel minder uitgebreide kaart dan voorheen. (Paar jaar geleden), er mag meer groente geserveerd worden.

15. Weer een top avond en heerlijk gegeten.

16. Goede service vanaf het moment dat ik de reservering maakte tot aan het moment dat we de deur weer uit liepen. Een gezellige, stijlvolle zaak waar je kan merken dat het personeel het oprecht naar de zin heeft. Zo nu en dan wordt er even gevraagd of alles nog naar de zin is en of het allemaal heeft gesmaakt. En of het heeft gesmaakt! We hebben in tijden niet zo lekker gegeten. Zeker een aanrader, en mijn naam zal nog wel vaker op de reserveringslijst verschijnen.

17. Wederom een top avond gehad, super lekker eten en goede wijn! Gamba’s zijn een aanrader! Bij Colette klopt het gewoon, bediening is scherp, alert en er hangt een goede sfeer! Een aanrader!!

18. Martin Beringer

Zoals altijd fantastische bediening met veel persoonlijke aandacht. Was er een tijdje niet geweest, dus een aantal nieuwe gerechten gezien. Heerlijk gegeten. Sfeer als vanouds Haarlems gezellig.

19. We hebben met een groep van 7 heerlijk gegeten bij Colette, wat een goede sfeer en service!

20. Christina

Heerlijk eten, leuke vrijdag avond sfeer en top bediening. Echt leuke mensen die daar werken!

21. Goed gegeten vriendelijke bediening.
    Leuk restaurant.

22. Prima sfeer, lekker eten (verwacht geen culinaire hoogstandjes) Goede bediening.

23. Nicole B.

Erg leuk eetadres, top servicegericht personeel, ons voorgerecht was heerlijk, onze tournedos was smakeloos en taai, jammer.

24. Gerechten klinken op de kaart veel mooier dan ze in t echt zijn. Uiteindelijk was mijn gerecht kip met frites en 4 snippers knolselderij. Dessert idem. Knetterzoet en echt niet bijzonder. En dan betaal je daar echt te veel voor.
    De bediening was erg standaard en stroef. Machinaal. Wij hadden er een beetje een kater van aan het eind van de avond.

25. Het enige wat een nadeel is van Colette is dat je langer van tevoren moet reserveren… altijd vol. Maar heerlijk eten, super service, gezellig personeel, gewoon aanrader!

26. Rick Weijers

Was gewoon erg lekker - iets meer aandacht dan zou het perfect zijn. Service “minded”.

27. Echt top super druk en je krijgt alle aandacht. Tot snel gr Frank v Iersel.

28. Ravioli niet helemaal gaar, terrine van eend smaakloos, hoofdgerecht confit de canard was erg kleine portie. Kaasplankje was ook erg klein. Borden werden weggehaald terwijl we nog niet uitgegeten waren.

Erg jammer want vorig jaar hebben we hier heerlijk gegeten.

4,3
  29. Altijd lekker, altijd goed, altijd gezellig!!

30. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Gerechten zijn smaakvol en goede porties. Delen kan heel makkelijk en personeel zet uit zo een extra bordje bij. Alle personeel heel vriendelijk zoals het hoort.

31. Veel te veel lawaai. We konden elkaar niet verstaan. Twee grote groepen in de zaak en aan de bar volledig op elkaar geperste wachters en borrelaars. De gezelligheid voorbij.
    Het eten was te zuinig en te standaard om de drukte te compenseren. Gaat Colette ten onder aan haar eigen populariteit? Werk aan de winkel daar!

32. Het eten was heerlijk! Hou alleen niet van die hele dunne doorgebakken frietjes. Serveerster was iets te ijverig maar verder top.

33. Zeeuwse meisjes🍷

Heerlijk gegeten, ruime keus, attente bediening in een ongedwongen sfeer. Een absolute aanrader!

34. L. Mulder

Eten was redelijk (vissoep), maar niet bijzonder.
    Ontzettend druk waardoor chaotisch en niet ontspannen. Veel lawaai 90 decibel! Bediening probeerde hun job zo goed mogelijk te doen maar vanwege de enorme drukte soms moeilijk.
    Je kon niet met elkaar praten. Ik wilde maar een ding en dat was zo snel mogelijk weg. Ik zal er nooit meer heen gaan.

4,7
  35. Met z’n zessen hier gegeten, 2 vrienden waren hier al eerder geweest en erg enthousiast, en de rest nu ook!! Heerlijk gegeten, super bediening en service en zeer redelijke prijzen, kortom; heerlijke avond gehad! Aanrader!

36. ingrid slierings

Franse sfeer met franse gerechten.
    Mooie franse sfeer met heerlijke frans getinte gerechten. Het voorgerecht " Grand Plateau" is wel aan de prijs voor wat je krijgt, wel smakelijk maar niet echt bijzonder. Verder was de vissoep super!! Heerlijke wijn. En de bediening was top, zeer attent!! Blijft een ding om de akoestiek op orde te hebben, veel herrie, veel rumoer, lastig om elkaar te verstaan.

37. joke rijnveld-stortenbeek

Als een eetgelegenheid Café heet is het logisch dat je geen haute cuisine voor je neus krijgt. Maar… De gamba's waren te gaar. De knoflooksaus stond ZO stijf van de look dat de smaak agressief scherp werd. De Confit de Canard was gewoon uit het blik getrokken en even opgewarmd. Als je dan toch geen krokant huidje serveert haal dan het drellerige vel er even af… De jonge vrouw die ons bediende was vriendelijk en haar collega die de afrekening regelde ook. De sfeer leed aanzienlijk onder de enorme hoeveelheid herrie, onder andere veroorzaakt door een BN-meneer die op commando-dek-sterkte rondtoeterde hoe geestig hij wel niet was. De akoestiek is vreselijk. Ik heb medelijden met het personeel…

5,7
  38. coen

39. Gezellig druk restaurant. Bediening altijd supervriendelijk en proffesioneel.

40. Erg lekker gegeten. Gezellige sfeer en goede service. Zeker een aanrader!

41. Meindert Jan Krijnsen

hartelijke ontvangt en zeer alerte bediening

42. Altijd weer lekker eten, goede sfeer en fijne bediening!

43. Lo van Raalte

Voor de vierde keer naar Collette. Het wordt drukker en er is niet genoeg personeel. Gevolg: minder aandacht, meer ruis, haastig personeel, verkeerde bestellingen. Collette gaat er niet op vooruit en dat is jammer. Het eten is nog steeds prima, al blijven de porties aan de kleine kant. We gaan richting vreetschuur, en dat had ik niet verwacht. Voor ons is het dit voorlopig de laatste keer.

44. Het was zoals altijd weer lekker en gezellig bij Colette. Personeel attent en vriendelijk. Amicaal, maar niet opdringerig. Het eten was heerlijk: mooi bereide biefstuk. Alles goed op smaak.
    Kortom: we blijven hier komen.

45. Hanneke Wullink

Aangename sfeer, attente bediening & prima eten.

46. Mariëlle Foppen

Heerlijk Franse sfeer met een warm welkom door het personeel. Eten erg lekker, en mooi menu.

47. Heerlijk gegeten, fantastische service. De aanbevolen wijn was inderdaad een goede keus!

48. Met z'n 8-en heerlijk aanschuiven, spontane en oprechte service, goed voor een sfeervol en geweldig avondje, zeker aan te bevelen!

49. Prachtige kaart met klassieke gerechten. Wij hebben ontzettend lekker gegeten.
    Bovendien een fijne ambiance en keurig personeel. Al het personeel hield rekening met de vertrektijd die wij ivm theaterbezoek hadden. Communicatiefout met de keukenbrigade werd professioneel opgelost. Absoluut een aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug.

50. Et vdorsselaer

Gezellig vriendelijk personeel lekker top…

51. Jasmijn de Jong

Heerlijk gegeten en uitstekende service! Wij komen hier zeker terug.

52. Buiten het heerlijke eten zorg de bediening ervoor dat je geheel in de watten wordt gelegd. Waar zie je dit nu nog in Haarlem? Chapeau!

53. John michael swaab

Goed en leuk. Top bediening.

54. Weer een super avond zoals altijd! Heerlijk eten en vooral mega goede service. Had gezegd dat mijn vriend jarig was en bij het desert kwam leuk vuurwerk en werd er zelfs voor hem gezongen, hoe leuk! Tot snel Café Colette!

55. Weer heerlijk en gezellig gegeten.

56. Heerlijke ‘huismerk’ champagne met oesters vooraf en driehangen vismenu. Heel prettige bediening. De moeite waard om lekker te gaan eten en drinken!

57. Heerlijk gegeten, service perfect!

58. Heerlijk gegeten alleen erg lawaaierig.

59. Gijs Bierenbroodspot

Lekker eten en drinken, betaalbaar en gezellig gezeten. Fijn bedienend en gastvrij personeel ook! We werden welkom geheten wat een unicum is. We komen beslist terug om de rest van de kaart uit te proberen.

60. Weer prima gegeten bij Collette, fijn restaurant zonder opsmuk en pretenties; houden zo. Fijne bediening en servicegericht.

61. Heerlijk gegeten, prima wijn, en super adequate en gezellige bediening! Aanrader!

62. Altijd fan van de service bij Colette. Maar ook het eten en de ambiance is echt fantastisch. Ik kom hier heel graag omdat het altijd goed is.

63. Bij Colette is het relaxt en lekker eten & drinken. Je wordt er zeer gastvriendelijk bediend. Menukaart is kort maar krachtig. Ravioli is heerlijk, maar had als hoofdgerecht is groter gemogen wat ons betreft. Dit kan ook als compliment worden beschouwd natuurlijk :-)

64. Van de ontvangst op het terras tot de afsluiting van het diner: heel goede sfeer, leuke bediening en prima kwaliteit van de maaltijd.
    Echt een zaak om naar terug te keren.

65. mirjamhenrike@hotmail.com

Colette mag de kaart af en toe wel veranderen. Het is vaak hetzelfde menu met een extra menu op een kaartje. Echter, wij krijgen vrijwel altijd hetzelfde menu. Het is er leuk daarom komen wij er.

66. Het was allemaal fantastisch! Echt een aanrader. We komen zeker een keer terug.

67. Geweldige ambiance bij een druk bezet terras. Heerlijk eten met prima bediening. Een aanrader… we komen terug.

68. Super lekker, top sfeer, vriendelijke bediening, voor een leuke avond uit is het een aanrader!

69. D. Fisscher

Prima restaurant. Lekker eten. Leuke sfeer. Goede bediening.

70. Heerlijk gegeten, eten goed op smaak en passende drank erbij, service weer perfect! Meer dan een aanrader.

71. Erg leuke authentieke franse bistro ervaring. Alle medewerkers zijn vriendelijk en doen erg hun best. Ook de kennis van alle gerechten en wijn is goed. Echt een aanrader.

72. Bob Oerlemans

Goed restaurant in het centrum van Haarlem
    Leuk gemengd publiek
    Goede bediening en eten
    Mooie inrichting

73. Joke Erkens

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Leuke jonge mensen, die met humor èn service hun werk deden.

74. Normaal altijd erg gezellig bij Colette, maar gisteren viel het eten en de bediening mij wat tegen.

4,3
  75. Barbara

Heerlijk gegeten, erg goede service, gezellige sfeer. Cheesecake kan beter, maar daar gaan we wat aan doen! :-)

76. Omar khalaf

Vertaal van English naar Nederlands

Fantastic service with delicious food and a big smile. The boss, the staff, everyone at this joint is happy to have you.

77. Otto

Uitstekend eten en ditto bediening! Zelfs op drukke avond loopt het als een trein!

78. Hans meijer

Wij hebben heerlijk. In jullie gegeten. Wij hadden een tafel voor binnen gereserveerd, maar door de warmte mochten we ook buiten eten. Heerlijke slakken en ravioli. Ook de hoofdgerechten kip en entrecote waren super. En wat een fijne bediening. Complimenten aan de collega die ons heeft geholpen.

Groet.

Hans en Lida Meijer uit Meppel.

79. W.K.Verhagen

Prima gegeten. Lekkere gezellige sfeer en een snelle bediening.

80. Anne-Ruth Dekker

81. Florence

Op advies van een vriendin daar gegeten.
    We hebben heerlijk gegeten de bediening was heel vriendelijk en de service was Top.
    De spring chicken is een aanrader.
    Wij gaan zeker terug.

82. Lekker eten en goed service.

83. Ger Oord

Goede sfeer met juiste aandacht en prijs kwaliteit is prima en de bediening is heel persoonlijk. De wijn is heerlijk en geven je goed advies. Kortom een aanrader.

84. Heerlijk, zeker aan te raden voor een gezellig en smaakvolle avond.

85. E koster

Teleurstellende ervaring op onze 50 jarige trouwdag 9 mei j.l. Het personeel was niet op de hoogte van de door ons gewenste reservering ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk! De gewenste tafel was niet gereed. De medewerker ging er op n nonchalante manier mee om en we voelden ons niet gehoord. Er werd geen aandacht geschonken aan de voor ons zo feestelijke gebeurtenis. Heel jammer… Dit verdient geen aanbeveling.

86. Jean-Pierre

Voor de eerste keer hier gegeten. Gaat zeker nog vaker gebeuren.
    Erg professioneel en vriendelijk personeel.
    Goede wijnkaart.
    JP Kahlmann.

87. Felix Koch

Het was heel leuk met mama. En heel lekker eten. 😎😍😘💋

88. Geweldig leuk cafe/restaurant, ontzettend aardige goede bediening en het eten was top. Sfeer en inrichting basic en leuk, aanrader!

89. Ronald van Eimeren

Bij binnenkomst na 10 minuten te laat bijna de tafel weggegeven?
    Ipv 1 voorgerecht, twee gekregen!
    Dit is wel later van de rekening afgehaald.
    Whisky €7,75 en 2 CL... vond ik wat mager ingeschonken, kreeg na reklameren wel nog 1 cc achteraf 😊
    Eten was meer dan heerlijk en goede bediening, leuke medewerkers 👍

6,7
  90. Leuke, gemoedelijke sfeervol eetcafé.
    Lekker gegeten met vriendelijke bediening, leuke barman 😉

91. Clare Mummery

Excellent food, very high price but ok quality. Main dishes took a long time, 1hr 10 between starter and mains. The wrong wine was brought to us and even though we informed them, the wrong wine was put on the bill. Due to terrace being very busy inside was forgotten about! Overall 6/10.

92. Anoniem

Cafe Colette heb ik ervaren als gezellig en leuk.
    Eten had een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Alleen was het wel erg rumoerig. Qua akoestiek zou er nog wat verbeterd kunnen worden.

93. Leuke sfeer en goede bediening. Eten is top en men geeft je genoeg aandacht en past zaken aan om je een plezierige avond te bezorgen.
    Aanrader en wij komen graag weer langs.

94. Wat een heerlijk eten op een fantastische plek in Haarlem! Dikke vette aanrader!

95. Zeker door de enorm vriendelijke ober voelden wij ons zeer welkom. Eten was heerlijk en goed op smaak. Wat onze vegetarische vriendin tegenviel, was haar keuzes in het menu.

96. S. Bendien

Was fijne ervaring en lekker eten. Komen nog eens.

97. Allemaal tienen, je ziet het al, wij zijn fan van Colette. Al jaren een topper op de Groenmarkt. Heerlijk verse oesters en mosselen in Pastis. Hele attente en vrolijke bediening. Heerlijke tent!

98. Met een groep van 11 personen gegeten bij Colette. Het was heerlijk en de bediening top!

99. Rustig tafeltje, erg lekker gegeten.
    Aardige bediening, goede wijn (pinot noir)

100. Lekker gegeten, goeie ambiance en bediening!

Vorige pagina

Volgende pagina