Mennoos Kookerij in Groningen

• Catering

ma Gesloten
di 11:30 - 21:00
zo Gesloten

1. Wat een fijne plek om uit eten te gaan. Ruim opgezet, van binnen sfeervol maar ook een mooi terras. Heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk. Heb hier nu meerdere keren gegeten en iedere keer is het goed. Wjj hadden dit keer de Buddah Bowl en Menno's mooiste maar Mennoo's burger is ook aan te raden. Niet alleen standaard gerechten maar ook gerechten die net even anders zijn, top!

2. Adriaan van Leeuwen

Heerlijk eten en supervriendelijk personeel.
    Wij gingen naar de Martini Plaza en hebben vooraf gegeten bij Mennoos Kookerij welke op nog geen 5 minuten lopen van de Martini Plaza ligt. Wat een mooi restaurant en super lekker eten (alles wordt zelf gemaakt) voor niet veel geld. Ook konden ze rekening houden met de aanvangstijd van de musical zodat wij op tijd ons eten hadden. Men gaf als tip de auto bij het restaurant te laten staan daar er vrij parkeren is wat ons ook weer behoorlijk wat parkeergeld scheelde als we de auto bij de Martini Plaza zouden neerzetten. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om hier eens te gaan eten met of zonder bezoek aan de Martini Plaza.