ma 08:30 - 23:00

• High-tea

ma 08:30 - 23:00
di 08:30 - 23:00
zo Gesloten

Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1641195643 63
1644802001 61
1652014716 49
1684471935 47
1711519617 44

1. We aten meerdere keren in het restaurant, alles was altijd lekker. En leuke bediening. Vandaag waren we erg teleurgesteld. De serveerster was onbeleefd, ze mengde de drankjes en vervolgens het gerecht voor het kind. Het vlees was koud en smaakloos. Na het melden van onze ontevredenheid zei de dame dat ze er niet over wilde praten en dat we alleen maar moesten betalen. Ze gaf niet eens antwoord om afscheid te nemen, ze draaide zich met een zuur gezicht om.

2,2
  2. M Nederlof

Meerdere keren hier gegeten. Vorige week nog op vrijdag avond;
    Eten was erg goed en lekker! Ik bestelde kaassoep was heerlijk! Hertenbiefstuk was ook erg lekker!
    Het toetje was gewoonweg heerlijk, de smaken goed op elkaar afgestemd (witte chocolade en passievrucht mousse) en het zag er ook super mooi uit!
    De bediening was goed in tegenstelling tot de andere berichten die ik hier lees, terwijl we met een groep van 8 personen waren hoefden we niet lang te wachten. Soms had het zelfs iets langzamer gemogen.

3. Erg lang moeten wachten op 3 kleine gerechtjes. Flamkuche, Nachos en een gewone tosti. Na 20 min kwam het drinken en na nog eens 30 min de gerechten waarbij de Flamkuchen steenkoud was. Na 3 x maal de bediening te hebben gewenkt eindelijk response u krijgt een nieuwe. 30 min later weer een koude Flamkuchen. Ik had het gehad en heb afgerekend. De eigenaar vond dat een uur wachten een normale tijd was voor een Flamkuchen. Dat vond ik van niet en kreeg te horen dat ik dan daar maar niet moest eten. Ik heb betaald exclusief flamkuchen die hij zelf maar koud moest opeten. Nooit weer hier!!!

4. Gereserveerd met een voucher aanbieding van social deals.

Je wordt als "Social Deal"-klant niet als gast ontvangen. Meer als een armoedzaaier. 2-Gangenlunch? Helemaal niets van waar. Als je namelijk met een reservering van Social Deals komt krijg je maar de helft van de 1e gang, alleen de soep en maar keuze uit 2 soorten. De 2e gang mochten we kiezen van de kaart, maar (en daar komen waarschijnlijk de kleine lettertjes) alleen de eerste pagina hoort bij het Social Deal arrangement. Als je kiest van de 2e pagina, dan moet je € 5,00 per gerecht bij betalen. Ikzelf had carpaccio gekozen met brood. Krijg vervolgens de carpaccio OP het brood geserveerd. Echt zo zonde van de carpaccio. Oké, ik begin te eten, maar moet wel eerst de carpaccio lostrekken van mijn bord. Zat helemaal aangeplakt alsof het gerecht al "een week" stond te wachten voor het uit geserveerd mocht worden. Serveerster brengt een nieuw bord met carpaccio, wederom OP het brood. Dit terwijl ze konden zien dat ik het brood onder de carpaccio had vandaan getrokken. Ik moest, op het 2e bord eerst gaan zoeken naar m'n carpaccio. Zat een flinke laag rucola, saus en parmezaanse kaas op. Zoveel dat je van de carpaccio niets meer proefde. Onder de carpaccio wederom een flinke laag rucola.

U begrijpt natuurlijk wel dat dit de eerste en meteen ook de laatste keer was dat ik in deze bagger zaak ben geweest.

Oh en mensen, kijk voor de grap even naar het plafond, ik was blij dat die kleine ventilatoren niet aan stonden. Echt zo smerig! En dat voor een zaak die nog maar net een kleine 3 jaar open is.

Fijn dat ik in ieder geval de foto van m'n 2e bord "konijnenvoer" kan tonen. Jammer, ik heb namelijk ook een filmpje van m'n 1e bord, maar die kan ik hier niet plaatsen.

5. Hier diversen keren gegeten. Altijd goed geweest, nu andere menukaart. Lunchkaart zeer beperkt. Ik had het ‘rustieke’ broodje met huisgerookte zalm. Het was een niet goed afgebakken ciabatta broodje met veel te dikke (supermarkt) gerookte taaie zalm. Jammer maar hier kom ik niet meer.

6. Wat een slecht restaurant. Ziet er heel mooi uit maar daar is alles mee gezegd. Eten duurt mega lang. Steeds werd er verkeerd drinken neergezet of de helft verkeerd aangeboden.
    Eten is zo matig en zo duur voor wat je krijg. Mn zoon kreeg tournedos zo klein en dat voor 31,50. Wienerschnitzel was op pff, lees je ook vaak dat gerechten gewoon op zijn en dat met zo'n kleine kaart. Pappardelle pasta, flauwe plakkerige hap. Tong leek zo uit zee te komen wat een zout hap. Dan patatjes bakje amper gevuld met mayonaise ten grote van me duim en dat ook weer voor 4,50 voor alles moet je bij betalen waardoor het alsnog duur wordt en wat je er voor krijgt belabberd. Zijn vele betere restaurants in Gouda deze is erg mooi maar dat is het enige.

2,4
  7. Nina van Duuren

Bediening en sfeer prima. Het eten was ronduit slecht. Een Wienerschnitzel 23 euro...met lauwe aardappel cratin en verder niets. Geen sausje geen groente niets. Ik kon wel huilen...zo flauw geen smaak aan en zelfs de paneer smaakte naar vis. De bediening was behulpzaam en maakte een hoop goed. Maar voor zo'n ogenschijnlijk klasse tent...moet het eten "gewoon" beter dan Gouds zijn.

3,2
  8. Pieter Koolmees

Eten en drinken waren zeer goed en de bediening tussen de opeenvolgende gerechten op het juiste tijdstip. Niet tekort en niet te lang na gereedkomen van een gang.
    De aankleding en uitstraling (binnen, dus niet op terras) zijn perfect. Het afrekenen via Wonderbox liep moeilijk doordat de code niet zo goed werkte, maar werd soepel opgelost.
    De prijs voor een driegangen menu is zeer reeel.
    Kortom: voor alle onderdelen een zeer aan te bevelen restaurant.

9. Mooi pand. Tafeltjes erg dicht op elkaar. Je hebt echt last van hetgeen er naast je gebeurt.
    Medewerkers vriendelijk maar ze kijken veel te weinig om naar de tafels. Je moet steeds wenken of vragen om een drankje.
    De gerechten zijn van bedenkelijke kwaliteit. Schnitzel was vooral heel veel paneer en heel weinig vlees. Gerecht kwam duidelijk uit de frituur. Alles moet extra betaald worden, frites, rauwkost, saus, aan alles zit een prijs. Je moet ook heel veel geduld hebben, reken op een uur voordat het eten op tafel komt.
    Wijnen zijn uitstekend.

3,5
  10. Lang op eten wachten.
    Niet sfeervol.
    Te Duur.

1,8
  11. Prachtig mooi pand, prima bediening en lekker eten. Maar... laat je niet in de luren leggen door het mooie "aanbod" van keuzemenu van €45. Alles op de kaart mag gekozen worden waarbij bij soms een toeslag van €5 of €10 geldt. Een goede rekenaar komt al snel tot de conclusie dat je altijd duurder uit bent als je voor het keuzemenu kiest. En dat is achteraf best zuur!

12. Tegenvaller. Na een eerste redelijke ervaring weer eens hier gaan eten. Beter niet kunnen doen. Bestellen duurde lang. Voorgerecht ravioli was een enkel plakje pasta, niet gevuld met wat pulled pork erover. Leuk als amuse, maar zeker geen 10€ waard als voorgerecht. Eendenborstfilet leek uit de magnetron te komen, droog, taai en geen korstje. Helaas, maar kom hier niet meer terug voor een etentje. Wel leuke locatie voor een drankje of een borrel.

13. Lunch was erg lekker maar wel lang op moeten wachten. Bediening vond ik matig! Zelf de bediening aangegeven dat we eten wilde bestellen.

4,9
  14. De lunch was zeker lekker. Het eten werd smaakvol geserveerd en was goed verzorgd qua opmaak. Ik vond de prijs wel aan de hoge kant voor een broodje geitenkaas. De bediening gaf ons ruim de tijd om te kiezen en was erg vriendelijk en attent. Deze keer hebben we gelunchd maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het diner. Men kan ons zeker terug verwachten.

15. Mevr.van Reeden

Vrijdag 25 maart, hadden we buurmeisjesmiddag van vroeger.
    Op aanraden gouds glas heeft ons buurmeisje M dit gereserveerd zij was pas geweest.
    Dus namen we haar aan dat het broodje met geitenkaas super lekker was… wat een afgang, klein broodje met koude geitenkaas, wat warm moet zijn, en een beetje sla en dat voor 12.50 Geloof ik was nog geen 2.50 Waard… broodje werd opnieuw opgewarmd dus het brood kei hard.
    Ook duurde de bestelde producten erg lang.
    Kennissen zaten daar ook koude kroketten.
    Ga zo door… mijn zien ze er niet meer.

1,4
  16. Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Eten op zich goed, maar duur. Ik had een gerecht met witbrood besteld, kreeg bruin, gezegd dat ik met wit brood besteld had, kreeg er een wit broodje los bij.
    Jus d’orange had helaas een uitgesproken schilsmaak, erg bitter, werd zonder problemen teruggenomen.

17. Claire KC

5min na aankomst kregen we te drinken (incl. gratis karaf water, erg netjes!). Daarna helaas ruim half uur gewacht voordat we konden bestellen (nadat mijn man van tafel was gegaan en erom had gevraagd). Toen weer ruim half uur wachten voordat de hoofdgerechten kwamen. Mijn man had zijn eerste biertje inmiddels al op. Dus tweede besteld en die kwam pas toen zijn eten op was (en hij at expres langzaam). Gelukkig was het eten wel heerlijk (lamscurry en tournedos) en de citroen merengue ook. Maar alles ging super traag, geen personeel die naar de gasten omkijkt (ze lopen snel voorbij of staan ergens te treuzelen met hun bestelapparaatje en oortje) en geen enkele gezichtsuitdrukking of opmerking/excuses als je (meermaals) laat weten dat je zo lang hebt gewacht. Nog een mooie verrassing toen we de rekening kregen: Ze hadden een portie friet apart gerekend, omdat het blijkbaar niet meer bij het eten inbegrepen zit tegenwoordig, terwijl ons niet eens was gevraagd of we friet wilden en al helemaal niet dat dat extra zou kosten. Kortom: Ik zou hier niet snel terugkomen, maar wellicht dat ik het na lange tijd weer eens probeer vanwege het heerlijke eten.

18. Hier bij vorige sluiting van de restaurants besteld.
    Er werd gebeld met de vraag of ze het vroeger mochten bezorgen.
    Het eten was lekker met beschrijving hoe het klaar te maken.
    Optie voor bezorgen en ophalen.