Sushi Munchies in Geleen

Sushi Munchies laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

• Bezorgen

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

1. Anoooniem

Niet meer de moeite en oplichterspraktijken.

Weet niet wat er met deze tent aan de hand is maar het is de laatste maanden niet veel soeps.

Waar de rijst voorheen veel smaak had, is deze nu flauw. De sushi valt uit elkaar en de vis stinkt heel erg, alsof deze toch al best wat uurtjes uit de koeling is geweest.

Sfeer niet aan de orde want je kunt er niet ter plaatse eten.

Daarnaast begin 2024 sushi besteld. Helaas bleek bij thuiskomst dat er een volledige grote sushibowl ontbrak. Geprobeerd te bellen, maar er was geen personeel aanwezig dat voldoende Nederlands/Engels begreep. Nog twee keer bellen, zelfde verhaal. Uiteindelijk bij de 4e keer iemand aan de lijn die wel Nederlands sprak. We zouden het bedrag terug krijgen (omdat we toch 30km verderop wonen en de sushi in de stad van de werklocatie is, was het missende gerecht komen halen geen optie). Week later, niks. Maand later nog eens gebeld want geen geld retour gehad, ja meneer we gaan het terugbetalen. Niks. Uiteindelijk 3x gebeld maar inmiddels zijn we maanden verder en hebben het geld nooit terug gekregen. Ik ga hier wel online aangifte van doen voor het geval dit bij meer klanten wordt gedaan want behalve de niet zo verse vis stinkt dit zaakje nogal.
    Eten: 1/5 | Service: 1/5 | Sfeer: 1/5

Opties voor parkeren