Poco Mucho in Enschede

350m vanaf station

ma Gesloten
di 16:00 - 22:00

Omschrijving

Poco mucho is een Argentijns restaurant gevestigd in het centrum van Enschede. Wij staan bekend om ons hoog kwalitatieve eten.

Wij hebben maar één doel en dat is elke klant een onvergetelijke ervaring geven bij Poco Mucho, dit doen wij niet alleen door middel van het beste Argentijnse eten te bereiden maar elke klant afzonderlijk echt goede service te bieden.

Prijzen

1519604935 92
1620750019 89
1659651975 91

1. Karin Schols

Het was super gezellig, goed eten en lekker warm, keurig en aardige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Prima eten en zeer lekkere huiswijn, de bediening was erg vriendelijk en goed.

3. E Visscher

We hebben er nu meerdere keren gegeten, maar de laatste 2 keer was het onder de maat. Een t-bone steak die zoet smaakt is geen steak. Om de zoete smaak te maskeren geprobeerd met extra zout en peper de smaak op te krikken.
    Na 5 potjes zout en 4 peperstrooiers geprobeerd te hebben, kwam nergens wat uit, de moet maar opgegeven. De forel van mijn vrouw moest terug naar de keuken was nl half rauw van binnen. We hadden het gevoel dat deze snel in een oven was verwarmd. De gamba’s maar laten liggen, we kregen ze niet gepeld.
    De bediening is vriendelijk en behulpzaam en zeker van een goed niveau.
    Maar als meat junkie ga ik er niet meer heen als ik trek heb in een steak.

4. Vriendelijke bediening! Heel lekker eten.
    Mooie ingericht restaurant. Wel wat gehorig naar mijn mening.

5. Tomatensoep, t-bone, cappuccino na. Alles ronduit heerlijk. Prijs heel acceptabel. Ik ben hier volgende week weer; zeker weten.

6. Ontzettend goed eten en super vriendelijke bediening, echt een aanrader!

7. Wat een geweldig restaurant, je voelt gewoon dat dit een familie is, was druk vanavond en we moesten iets langer wachten maar dat is echt geen probleem geweest, we hebben super lekker gegeten en voelden ons echt een gast. Jullie gaan ons zeker terug zien

8. Meral Steenwelle-Gümüs

Mijn man en ik hebben samen een mixed grill besteld. Wat was het lekker, ook alle side dishes waren heerlijk! De service was ook heel goed en het restaurant is erg gezellig en knus. Wij komen gauw weer, samen met de kinderen.

9. C.Vis-Graterman

Erg goed eten en een gezellige sfeer.

10. Lieve gastvrij en vriendelijk personeel.
    Eten echt super!!
    Ik kom hier altijd graag, al is het alleen al om hun rijst😂

11. Simone meems

Heerlijk en goed warm, netjes op tijd klaar en prima ingepakt! Voor herhaling vatbaar!!

12. Joris

13. Heerlijk gegeten, prima bediening en erg gezellig gezeten! Foto van het toetje bijgevoegd! Echt genoten!

14. Best steak ever gegeten. We waren met z”n drieën. 1 keer ossehaas rare en 1 keer medium, klopte allebei helemaal (dat maak je vaak anders mee) en zeer mals. Ook de zalm van de derde persoon was heel goed. Supervriendelijke bediening. Drankje van het huis na, kortom perfect.

15. Tim Smudde

Super lekker eten en leuke bediening.

16. Robert Bakker

Gezellige tent, leuk ingericht, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Kortom: super en voor herhaling vatbaar!

17. Super lekker en gezellig gegeten afgelopen zondag in dit restaurant.
    Ik had een vleesschotel en was erg goed. Zeer malse spiesjes.
    Fijn ambiance en zeer goede, humorvolle bediening.

18. Erg lekker gegeten, de mixed-grill voor 2 personen is echt een aanrader!

19. Iris Laven

Het eten is er altijd geweldig, voornamelijk de spare-ribs. Die vallen zo van het bot af. Mijn schoonfamilie kwam naar Enschede en ze waren zeer tevreden! De prijs is ook zeker niet duur voor de kwaliteit en de hoeveelheid die je krijgt

20. Gerda

21. Wij hebben de carpacio en de champignon als voorgerecht gehad, smaakte heel erg goed.hoofd gerecht hadden we de mixed grill voor 2 personen. Was meer dan voldoende. Vlees was erg zacht en goed van smaak, zeker voor herhaling vatbaar

22. peter cobet

prima eten, goede service

23. Lion&Remy

Normaal gesproken altijd bang dat mijn steak weer tegenvalt als ik ergens voor het eerst kom.. maar boven mijn verwachting!!! Super mals en uitstekend gekruid! Lion & Remy

24. Heerlijk gegeten en de bediening was, is en altijd zeer vriendelijk! Zeker een aanrader!!!

25. Wij zijn met paar vrienden gaan eten bij Poco Mucho om dat wij goede berichten hebben gehoort eten en drinken niet slecht maar kan wel beter Personeel was goed bezig

26. We hebben heerlijk gegeten en het dessert wat vergeten was, werd ruimschoots goed gemaakt.
    Prima prijs en een mooie sfeer.

27. Geweldig lekker gegeten!! Een aanrader! Kan niet beter.

28. Het eten was geweldig! Snelle bediening en prima prijs. Het enige minpuntje vonden wij de stoelen. Daar zak je te ver in weg waardoor je te laag aan tafel zit.

29. Super. Ik raad iedereen aan om daar te eten, we hebben daar al vaak gegeten, en het personeel is heel vriendelijk, bediening goed, sfeer is goed. Dus in totaal is het een super restaurant.

30. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Lekker mals vlees en zeker een goede hoeveelheid. Lekker!

31. Voor de eerste keer naar dit Argentijnse restaurant. De verwachtingen waren hooggespannen door de goede recensies en verhalen die we hadden gehoord.

Bij binnenkomst viel direct het interieur op, typisch Argentijns met oog voor detail. Het restaurant is smal en diep waardoor je - wanneer je voorin het restaurant een tafel hebt - nogal last hebt van tocht doordat de deur steeds open en dicht gaat. Een plaatsje iets meer naar achteren heeft dus de voorkeur.

De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, je voelt je er direct welkom. De mensen in de bediening hebben ook goed oog voor lege glazen, is je glas leeg, dan wordt direct netjes gevraagd op je nog iets te drinken wilt. Je zit nooit lang zonder en dat is prettig want ik heb een hekel aan lege glazen op tafel. De kaart is uitgebreid en de porties zijn royaal, zeer royaal. De borden worden zeer snel opgemaakt en dat kun je zien, het oog voor detail ontbreekt. Dat kan wellicht wat netter, maar aan de andere kant, je zit hier ook weer niet in een sterren Michelin sterren restaurant te eten. Het is en blijft een steakrestaurant. Ook de speciale kindergerechten zijn de moeite van het noemen waard. Wat op tafel wordt gezet is goed en zeer smaalvol bereid. De ossenhaas is in één woord fantastisch zo mals en fijn op de tong, werkelijk om te zuigen zo lekker en daarmee een absolute aanrader.

Vooraf reserveren is aan te raden!

32. Altijd top! Wel op tijd reserveren want ze zitten altijd vol wat alleen maar een goed teken is! Calamaris vooraf zijn heerlijk (niet die vieze rubber dingen wat je vaak ziet) maar gewoon vers en zelf gepaneerd!

33. silvia minkjan

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Bediening vriendelijk, en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en het bijvullen van de drankjes.

34. Heerlijk gegeten. Vlees was lekker van smaak en goed bereid. Grote porties. Het was druk, maar wel gezellig! Echt een aanrader!

35. Het eten was erg lekker. Goeie bediening. Druk maar gezellige sfeer. Top restaurant voor wie van vlees houdt.

36. Gewoon een super restaurant. Alles is er goed, ook al kun je niet goed zitten. Er is een oplossing dat dit wel kan. Eten is er goed, de gezelligheid en vriendelijkheid, de drank, gewoon TOP.

37. Heerlijke avond gehad met super goede service en fantastisch eten. We hebben volop genoten en komen zeker nog eens terug!

38. Zoals altijd weer goed. Maar.... ik heb de kaart nu wel een keer gezien. Al die tijd hetzelfde. Waarom niet elke maand één of nog beter twee wisselende gerechten op de kaart? Maak er een maandspecial van of zo. Wat ook leuk zou zijn is wat andere voorgerechten op de kaart. Nu is het wel heel veel salade.
    Nu weet ik wel dat alles te overleggen is. Als je een stukje spareribs als voorgerecht wil, kan dat. Maar ik zou graag wat bijzondere Argentijnse, of andere Zuid-Amerikaanse gerechten op de kaart zien verschijnen.

39. Nou poco mucho??? Zeg maar poco poco... wat weinig zeg. Vond het holle kiezen werk. Het vlees was zalig maar zo weinig, de gebakken aardappels smakeloos en dat was het. Veel te duur dus. Hadden nog honger toen we weer vertrokken, hier komen wij niet weer, overpriced. Leer eerst eens fatsoenlijk gebakken aardappels te maken en hoewel het vlees lekker was heeft het weinig indruk gemaakt omdat het zo weinig was. Maar wel een flinke rekening.

3,5
  40. Zeer gezellig restaurantje. Daghap gegeten, dus goedkoop, welke uitstekend was. Goede hoeveelheid en heerlijk mals vlees. Service was goed, zeer vriendelijk, we kregen aan het einde nog gratis koffie aangeboden (waarschijnlijk omdat we de een-na-laatsten waren overigens).

41. Al meerdere malen gegeten hier en eerlijk is eerlijk, het is er heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en het eten is er voortreffelijk. De spareribs zijn een aanrader, erg mals. Ondanks dat het pand erg smal is, is er genoeg loopruimte en zitruimte. Ik ben er voor het laatst met mijn moeder in rollator geweest en ze kon er makkelijk tussendoor. Het personeel had er geen probleem mee dat de rollator achter de bar kon staan.

Poco Mucho, bedankt weer voor deze heerlijke ervaring!

42. Alain te Koppele

43. Annet

44. Eten was goed, de zaak was wat smal en het was druk, waardoor het warm was in het restaurant.

Verder: de bediening was vriendelijk.

45. Door onze kinderen uitgenodigd om er samen met hun te gaan eten. Hun hadden al goede ervaringen daar.

Het was fantastisch. Vriendelijk personeel, heel lekker eten.
    Mooie ambiance. Erg gezellig. We zullen er zeker vaker naar toe gaan.

Dus mensen zoek niet langer, reserveer en geniet bij Poco Mucho.

46. Pin 147 punten

Erg leuk restaurant met zeer vriendelijke, professionele bediening. We komen hier af en toe voor de daghap: iedere keer een royale portie en alles is van even goede kwaliteit. Je moet wel reserveren, want meestal zit het hele restaurant vol (wat natuurlijk een goed teken is). Ik raad mijn vrienden dit restaurant ook aan.

47. Gezellig super restaurant.. Enige 'nadeel' is dat je ver van tevoren al moet reserveren! Spareribs zijn super lekker. Hier krijg je waar voor je geld!
    De eigenaar heeft voor iedereen altijd aandacht en staat met raad en daad klaar mocht je iets willen vragen over het eten!

48. Een vriendin van mij was geslaagd en we zijn daarna met zijn allen hier wezen eten omdat zij hier goede ervaringen had. We hebben echt lekker gegeten, grote porties en wat een service. Vooral de eigenaar is echt top! Gaf ons allemaal persoonlijk een hand en mijn vriendin kreeg zelfs een kadootje omdat ze was geslaagd! Echt top!

49. Vandaag de allerlekkerste spare ribs gegeten die ik ooit gehad heb. Super lekker eten voor een goede prijs en hele nette bediening.

50. Han Dunhof

Absoluut goede prijs- kwaliteitverhouding, super bediening, top vlees!

51. Tessa Wildenborg

52. Elke keer weer superlekker eten!
    Goede, snelle en heel vriendelijke bediening.

Als ik dan toch nog een heel klein puntje van kritiek mag hebben: de koude voorgerechten-kaart mag wat gevarieerder. Stokbrood, olijven of sla, de keus is niet zo groot. En voor de warme voorgerechten zou ik wel eens iets als empenadas willen.

53. Chris Sanderman

Goed eten, no nonsense bediening. Voortreffelijke ossenhaas. Warm welkom. Gewoon goed.

54. Marieke

Wat een geweldig restaurant. Geen poespas maar gewoon heerlijk eten voor een eerlijke prijs en een uitstekende, hartelijke bediening. De hele kaart is top maar de biefstuk is een echte aanrader.
    Je voelt je er erg welkom en op je gemak. In dit restaurant wordt met hart voor de zaak gewerkt, zowel in de bediening als in de keuken. Meer is niet nodig voor een avondje uit eten.

Met een woord te omschrijven: UITSTEKEND!!!

55. Hier op mijn verzoek vrij vlot, maar uitstekend alleen 'n dagschotel genoten tijdens helaas nattige jazzdagen. Na de prima bigbands en een borrel voor het mooie avondprogramma. Royale mixed grill voor zeer schappelijke prijs, 3 soorten vlees, waarvan 2 aan spies, goed gegaard en gekruid, mals en sappig. Rijkelijke salade, lekkere gebakken aardappeltjes + wat bijzonder smakelijke risotto. Daarbij een uitstekend huiswijntje. Ja heerlijk, sfeer oke en bediening vriendelijk + attent. Zoals gezegd toen weinig tijd, maar nieuwsgierig geworden naar andere lekkernijen op de kaart, kom ik vast ooit nog 'ns terug om wat langer te komen tafelen.. Een aanrader dus.

56. Afgelopen weekeinde bij Poco Mucho wezen eten. Ik kom hier speciaal voor de spare ribs, zo mals het vlees valt gewoon van de botten. Niets uit een potje, alle ingrediënten zijn vers en dat proef je zeker.

Zeer gemoedelijke sfeer en de bediening is niet opdringerig maar maakt toch een gezellig praatje op zijn tijd.
    De eigenaar is altijd even hartelijk en vriendelijk.

En dan de peertjes met ijs na, zalig.
    Dit restaurant is echt een aanrader voor jong en oud!

Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug.

57. Geweldig! Sinds ik hier uit eten ben geweest is het mijn lievelingsresraurant. Het eten smaakt heel goed en de porties zijn erg groot. Je betaalt zeker niet teveel voor wat je krijgt. Het personeel is ook heel vriendelijk. Ik ga hier zeker vaker naar toe!

58. Naar aanleiding van de goede recensies, gisteravond wezen eten.
    En alles klopt!
    Goede bediening, zeer gezellige inrichting en eten was top. Tenminste waar voor je geld. Wij komen zeker terug.

59. We hadden gisteren, 12 maart 2013,met 8 dames 40-jarig bestaan van de groep te vieren. Gekozen voor poco mucho vooraf aan theatervoorstelling. Het was geweldig. Wat een ontvangst, wat een lekker eten en op het eind een drankje van de zaak. Zo konden we giebelend naar het theater.
    Een aanrader voor velen. Wij komen zeker terug.

60. Wat een heeerlijke ossenhaas!

Wij wonen niet in de buurt en zijn op reacties op internet afgegaan om hier eens een hapje te gaan eten. Goede keuze.
    Leuke zaak, aardige eigenaar. Goede bediening. Vooraf de champignons en gehaktspiesjes en als hoofd dagmenu (kip met mozzarella en chorizo) en voor mij dan die heerlijke ossenhaas. Zo mals en sappig, heerlijk! Lekker bakje koffie en als je om de rekening vraagt krijg je nog een drankje van het huis.
    De eigenaar vertelt graag over de gerechten en bereidingswijze. Als ik ooit nog eens in de buurt kom, kom ik hier zeker terug!

61. Ik ben zeer kritisch met uit eten gaan en moet zeggen dat ik zelden zo'n goed stuk Ossehaas gegeten heb. De eigenaar is zeer enthousiast en neemt de tijd voor je. Zeker niet geforceerd. Ik ben er nu drie keer geweest en het heeft me niet één keer teleurgesteld. Bij de eerste keer hadden we aangegeven dat alles goed was, op de kruidenboter na. Hij gaf aan hier aan te werken. Deze man staat open voor kritiek en doet er ook iets mee. De keer er op was de kruidenboter inderdaad anders en smaakte goed.
    Gewoon weg: zeer goed

62. Afgelopen week voor mijn verjaardag gegeten bij Poco Mucho. Erg lekker van de eerste gang tot het dessert. We kregen nog een lekker drankje van het huis. Ook mijn vrouw was erg enthousiast, prima zaak en een dikke aanbeveling waard!!! Goede tip voor de eigenaar is een heatertje buiten zodat je niet bevriest bij het roken.

63. Magdelyns

Superkwaliteit van vooral de spareribs vrolijke bediening, schappelijke prijzen, echt een aanrader om lekker uit eten te gaan!

64. Wij zijn al diverse keren wezen eten bij Poco Mucho. En we wonen niet om de hoek. Het eten is fantastisch! Maakt niet uit wat je kiest, dagmenu of een gerecht van de kaart. De eigenaar is heel vriendelijk en heeft het echt naar zijn zin. De ontvangst is ook altijd geweldig. De inrichting is ook klasse. Gewoon een top restaurant. We blijven zeker komen.

Groet, Ferry en Marga

65. Paar weken terug alweer prima gegeten bij Poco Mucho. Allen voor verschillende "daghappen" gekozen, standaard een keuze uit zo'n vier verschillende gerechten. Ondanks de lage prijs was het heerlijk eten.

Broodje van het huis vooraf, dat we wat langer moesten wachten op de gerechten werd door de bediening opgemerkt en erg attent met een drankje van het huis opgelost.

We kregen zelfs nog een likeurtje voor we weer voldaan vertrokken. Al met al goed voor elkaar en ik kom hier zeker vaker.

66. Dit restaurant is begin dit jaar verbouwd. Ziet er helemaal fantastisch uit. De eigenaar is een gepassioneerde kok. Alleen het beste geldt. Wij hebben hier de beste vleesschotel ooit gegeten. Het vlees was zo mals en smakelijk. Top. De prijzen zijn alleszins goedkoop gezien de kwaliteit, hoeveelheid en hele aankleding. Een must do!!

67. Catering voor het hele team laten aanrukken door Poco Mucho! Het was in een woord voorteffelijk. Nergens op beknibbeld. Voor ieder wat wils. Afspraken nagekomen!
    Volgende keer weer.

68. aaron bello

In een woord fantastisch. De beste Argentijn voor mij in Enschede (en omstreken en ik heb er vele geprobeerd).
    Naast het prettige gevoel dat de bediening je geeft wordt hier de mooiste ossenhaas en andere vleessoorten geserveerd. Heerlijk.

69. We zijn er al een paar keer geweest elke keer was het uitstekend, of je nu van kaart eet of het dag menu neemt. Je wordt er uitstekend bediend, altijd even vriendelijk. Ga er heen en beoordeel zelf, in een woord heerlijk, niet twijfelen.

Groet willy

70. Geweldig restaurant!
    Aanrader: de mixed grill voor twee personen. Zoveel lekker vlees voor een goede prijs met daarnaast veel aandacht voor de bijgerechten en sausjes.
    Ontzettend aardige en enthousiaste eigenaar die ons nog een heerlijk Argentijns borreltje schonk na het eten.

Ga zo door!

71. anton vuur

Alleen maar lof over dit restaurant. Top kwaliteit vlees!!
    Er is veel aandacht geschonken aan het interieur van het restaurant.
    De eigenaar straalt een en al passie voor het vak.

We komen zeker terug

72. Mooi restaurant. Vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!

73. Hetster olthof

Heerlijk gegeten met de meiden! Super mals vlees en goeie en super vriendelijke bediening ... Aanrader!

74. Waren met z'n 10 lekker eten. Lang niet zulk mals vlees gegeten. Dessert goed en een apperative van het huis voor de vertering. Echt een aanwinst in Enschede.

Voor de eigenaar is dit z'n lust en leven, dat zie je aan hem!