Hier zie je hoe de meningen over de Minos Pallas verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. In navolging van mijn eerdere recensie zo'n anderhalf jaar geleden wil ik graag melden dat de kwaliteit en de service sindsdien weer helemaal weer terug zijn op het vertrouwde (top)niveau. Dit is echt Grieks eten en het restaurant onderscheidt zich van vele andere griekse restaurants door de authentieke gerechten. De bediening is zeer vriendelijk, de ouzo staat altijd klaar, evenals de goedgevulde saladebar.
    Kortom, ik kom hier weer vaak en graag eten!

2. Gisteren heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie zaak. Top

3. Smaken verschillen is een welbekende uitspraak, daarom huiverde ik om hier te gaan eten. Niets is minder waar geworden, ronduit heerlijke avond gehad. Buiten dat het eten echt Grieks en overheerlijk was werden we echt in de watten gelegd door het aanwezige personeel. Ter afsluiting bood de eigenaar ons nog een lekker likeurtje aan. Kortom een aanrader en we gaan zeker vaker naar dit restaurant.

4. Top eten, modern Grieks en vriendelijk personeel en gratis parking voor de deur.

5. Ellen

Hier 2 keer gegeten met een groep, de 1e keer voortreffelijk, maar de 2e keer ronduit slecht. Veel te lange wachttijden tussen de gangen, brood werd niet aangevuld en het vlees was niet geweldig, de vis uit de diepvries. Veel te weinig personeel, die liepen te stressen.

6,1
  6. Beste restaurant van heel Eindhoven!

Betaalbare prijzen!

Lekker eten, maar dan ook echt echt heerlijk smullen!

Je krijgt bordenvol!

Super vriendelijke en goede service!

Betere sfeer vind je nergens!

7. brian

Vanavond wezen eten bij Minos Pallas. Ik kan vast zeggen dat ik me afvraag wat de mensen gewend zijn die zeggen hier goed te kunnen eten!? Het is werkelijk waar te slecht voor woorden. Op de kaart staat dat alles vers is en er dagverse vis geserveerd wordt. Nooit geweten dat dagvers betekende dat alles uit potjes of de diepvries komt. Totaal smaakloos of overgekruid, presentatie zeer slecht heb er eigenlijk geen woorden voor. NOOIT meer terug in ieder geval.

8. Als afsluiting van een gezellig dagje uit hadden we Minos Pallas gekozen om te gaan eten. Hadden we dat maar niet gedaan. We hebben nog nooit zo slecht gegeten voor ( in verhouding) zoveel geld.

Een voorgerecht wat normaal in een tomatensaus met feta uit de oven komt, was een droog gerecht van 3 garnalen die veel te droog en zonder smaak, voor bijna 12 euro, voorgezet werd.

Na 1 uur wachten kwam het hoofdgerecht wat niet warm en ook veel te droog was. Al met al een waardeloze tent en dus niet aan te bevelen!

Tijdens ons hoofdgerecht kwam er een groep van ongeveer 40 mannen binnen en toen konden we elkaar ook niet meer verstaan.

2,7
  9. Wij vonden het hier enkele jaren geleden best gezellig. Op een bepaald moment werd er weer een nieuwe menukaart aangeboden, zo zei men. Eigenlijk bedoelde men weer een nieuwe prijslijst. De gerechten werden opnieuw duurder. Andere Griekse restaurants leveren evenveel gezelligheid tegen een meer normale prijs.

6,1
  10. Gezellig en ruim opgezet Grieks restaurant met een groot en fraai terras waar je vooral in de zomer nog gezellig kunt naborrelen. Een half jaar geleden pas ontdekt door ons en vanaf die tijd komen we er nu maandelijks.

Het eten is meer dan lekker en de bediening goed en vriendelijk.

11. Op aanraden van onze vrienden, zijn we dit weekend gaan eten bij Minos Pallas.

Bij binnenkomst zijn wij netjes ontvangen.

Onze jassen werden opgehangen, wat niet gebruikelijk is bij andere Griekse restaurants.

We kregen een gezellige tafel bij de open haard en een lekkere ouzo als welkomstdrankje.

Lekker gegeten, vlotte bediening en een mooie ambiance.

Dit was de eerste, maar zeker niet onze laatste keer.

12. Met ons gezin bestaande uit 5 personen bij Minos Pallas gaan eten. Helaas is het eten niet meer zoals het is geweest.

Je krijgt in verhouding met andere Griekse restaurants minder eten op je bord. Ook wordt er geen Ouzo geschonken. Alleen bij de klanten die er vaker komen. Zij werden met open armen ontvangen en er werd meteen Ouzo voor ze ingeschonken. Wel jammer, dat is het gemis bij deze Griek.

Nee, hier gaan ze ons niet meer zien.

2,6
  13. Wij zijn voor de verrandering maar weer eens bij Minos Pallas gaan eten. Helaas is het eten niet meer zoals het is geweest.

We hadden gehaktballen in tomatensaus besteld, voorheen kreeg je 3 flinke gehaktballen in heerlijke dikke tomaten saus en kregen we 3 kleine, koude ballen in hele dunne saus.. totaal geen aanrader meer!

Als hoofdgerecht hadden we een gyros schotel besteld, de gyros was wel lekker alleen krijg je er maar een klein beetje tzaziki bij. Ze vragen of je friet bij de gyros wil, dan krijg je een klein puntzakje friet voor met zijn tweeën (dit komt overigens wel extra op de rekening te staan).. let op als je extra tzaziki besteld komt er voor een klein bordje 4,50 bij..

Slechte service! En de prijs kwaliteit was niet goed!

We gaan nooit meer naar Minos Pallas! De vorige keer was echt stukken beter!

14. 2e Paasdag weer eens lekker naar De Griek in Eindhoven (dachten we).

Vooraf namen we mosselen en Griekse tapenade met brood.

Over de mosseltjes niets dan lof, tapenade is een aanfluiting.

3 bakjes met een soort creme-fraiche in een vreemde kleur.

Als hoofdgerecht de mixed grill van het huis voor 2 personen genomen.

Waar je vroeger een stok nodig had om over het plateau heen te komen moet je nu de deuren dicht houden om het niet weg te laten waaien.

De schotel begeleid door Rosval aardappeltjes die zwemdiploma A + B in 10 minuten hebben gehaald van het vet en zo glazig als de pest.

Dan het bord maar aanvullen met de keuze uit de saladebar, daar lagen voorheen tenminste de echte olijven en grote witte bonen in tomatensaus.

Juist...... géén enkele olijf en boon te bekennen in heel het restaurant.

Tomaten en sla met rode ui zijn er in overvloed, maar die hebben ze bij van der Valk ook, krijg je ook nog eens appelmoes met een kers ;-)

Terug aan tafel staat er ineens een schaaltje met Tzaziki met.... inderdaad toch 1 olijf gevonden.

Zouden van dit restaurant graag zien dat de klant weer eten voor zijn geld krijgt van een behoorlijke kwaliteit zoals het altijd geweest is.

Drank kan je in overvloed bestellen, zelfs voor je glas leeg is staan ze al bij je met de vraag..... wilt U nog wat drinken? Heb toen maar geantwoord dat de drank van een betere kwaliteit was dan het eten, volgens mij begrijpen ze het helemaal niet meer.

Zonde van zo'n mooi restaurant dat een goede naam had en dat zichzelf zo laat gaan.

Voor ons géén Minos Pallas meer.

5,1
  15. Minos Pallas is een zeer leuk Grieks restaurant waar andere restaurants qua sfeer en gezelligheid nog veel van kunnen leren.

Het eten en de sfeer is er altijd goed, op wat voor tijd je er ook bent.

16. Ik vond het eten niet bijzonder. Er zijn veel betere Griekse restaurants! Vlees was hier en daar te lang gebakken en de gerechten niet super van smaak. Daarbij is de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken en de bediening traag. Wel een mooi restaurant.

17. Wij zijn hier nu 2 keer gaan eten en zijn goed tevreden.
    Eten lekker en verzorgd, ook de bediening is redelijk vlot en aardig.

18. Een paar keer lekker gegeten hier.

Eten is goed en smaakvol.

Bediening is zeer aardig.

Restaurant ziet er gezellig uit.

19. Wij komen hier haast wel elke maand een keer, al enkele jaren lang. Echter waren we vorige maand geweest en toen vond ik het echt bar en bar slecht.

De bediening had haast en wat je al bestelde aan drinken werd gewoon niet gebracht.

Wat betreft het eten, word ook steeds minder. Wij nemen altijd de gehaktballetjes in tomatensaus vooraf. Enkele jaren geleden begonnen we nog met een echte bal, nu krijg je 3 kleine soepballetjes voorgeschoteld en steeds minder saus erbij.

Het vlees van het hoofdgerecht was ook niet geheel prima, soms wat zwarte randen en veelal in het midden nog rauw.

Als toetje hadden we ijs en chocolade taart, (altijd standaard bij ons) mijn schoonouders hadden koffie besteld.

Mijn partner en ik kregen ons nagerecht, deze was inmiddels al op en toen hadden mijn schoonouders nog steeds geen koffie gehad. Toen ik de rekening vroeg stonden deze 2 koffie's er wel op. We hadden eerder ook al 2x een biertje besteld welke niet zijn afgeleverd, maar ook niet in rekening gebracht.

Al met al normaal een prima gezellig en lekker restaurant, helaas 1x een tegenvaller. Maar toch, we zullen het de volgende keer nog een keer proberen en mocht het dan weer zo'n drama zijn dan denk ik dat we op zoek moeten naar een andere Griek.

20. Alles leek op en top te zijn. Totdat de persoon waarmee ik was een vlieg in het eten zag.
    Personeel beweert dat het erin is gevallen doordat de deuren openstonden. Onzin! Deze vlieg was gewoon meebereid.
    De leidinggevende ontkende stellig.
    Ik heb in restaurants gewerkt. Een schoon restaurant zit niet vol vliegen. Ze waren overal!
    Geen wonder dat Minos Pallas langzaam leeg loopt.
    We hebben van andere mensen gehoord dat ze niet meer zijn zoals vroeger, maar nu weet ik het zeker....geen Minos meer.
    Veel personeel loopt er rond, maar toch laat de service veel te wensen over!
    We moesten overigens gewoon betalen, wat slecht is van de leidinggevende.

21. Wilbert

Na enkele recensies gelezen te hebben, zijn we er zelf vandaag gaan eten.

De bediening was niet erg slecht, maar ze waren ook niet oprecht geïnteresseerd.

Het eten vond ik niet zeer bijzonder smaken.

Vooraf een feta saganaki genomen. De feta kwam duidelijk uit de magnetron in een plasje van (ik neem aan) olijfolie met een paar stukjes tomaat en wat olijven.

Hoofdgerecht voor mij was een biftekischotel.

Op zich smaakte het vlees goed. Wat mij niet beviel, was dat het vlees in een pitabroodje was geduwd en aan een prikker werd geserveerd, maar goed, dat is iets persoonlijks. De tzaziki zat in een klein glazen schaaltje en smaakte redelijk. Ik vond het wel erg weinig en had meer weg van een mousse dan yoghurt.

Mijn partner had de ermis schotel. Enig minpuntje was het gehakt. Daar zat weinig smaak aan. Vlees had wat zwarte randjes.

Er werden (zoals hier al beschreven) geen frietjes bij het hoofdgerecht geserveerd maar ook geen aardappels. Het was puur een bord met vlees. Er is wel een prima saladebar aanwezig.

Verder vond ik het niet erg goedkoop.

Het restaurant ziet er verder netjes uit en het sanitair is schoon.

22. paul en linda

Wat ons betreft het beste griekse restaurant in BRABANT.
    Geen friet bij het eten maar lekkere roseval aardappeltjes !!!!heerlijk !!
    Dorade altijd lekker vers ,averal perfecte aandacht aan geschonken .
    En een lekker ruim tuin terras

23. Jacqueline

Wij komen hier al jaren graag eten. Echter ik vind de bediening wel wat minder. De laatste keer dat wij er waren vonden wij dat de bediening haastig en ongeinteresseerd overkwam. Jammer, want lekker eten kun je hier zeker!

24. super grieks gegeten en een leuke service en een gezellig restaurant

25. Persoonlijk onze favoriete griek in Eindhoven. Erg lekker en goede sfeer en een leuke sfeer

Vorige pagina