Hier zie je hoe de meningen over de Carpe Diem verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijk personeel

2. Heerlijk gegeten.
    Heel vriendelijke bediening en goede service.

3. Lekker eten, grote variatie en via een deal heel goed betaalbaar. Bediening is top.

4. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gut alles, wie immer. Service sehr gut und auch das Essen super, alles frisch zubereitet.
    Jeden Cent wert.

5. Super gegeten! Aanrader.

6. OrthodontieSchreurs

Gezellige sfeer, lekker gegeten.

7. Nieskens Theo

Ik kom hier al vanaf begin van Opening en heb al vele mensen meegenomen die weer met hun kennissen en fam er naar toe gaan
    De uitbaters doen samen met hun personeel hun uiterste best om je een aangename avond te bezorgen

8. Vriendelijk personeel, maar wellicht door de drukte ging het niet goed met de bestelde mezes. In ronde 1 twee mezes niet gekregen en een verkeerde mezes (die kregen we uiteindelijk in de laatste ronde, maar was gewoon niet lekker). De gigantes waren veel te gezouten, verschil in pitabrood (ofwel keihard ofwel goed). Sommige mezes wel lekker, maar over t algemeen viel het tegen.
    Jammer….

6,7
  9. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en correct.
    We hebben gezellig buiten gezeten dankzij het mooie weer.
    Helemaal tevreden!!

10. Het eten was lekker. Drinken was goed. Alleen de prijs is stevig.

11. Lizet Bosman-Weijzen

We waanden ons op vakantie op het terras met lekker eten en drinken. Wat een heerlijke plek om te zitten op een zomeravond.

12. Pascal Pepels

Het eten was prima. Er zaten echt heerlijke gerechtjes tussen.
    Nadeel was dat we lang moesten wachten op onze ronde steeds.
    Zonde dat ze via tripper aanbiedingen hebben en het daardoor te druk is voor wat ze aankunnen.

6,7
  13. Anneke Brouwers

Het eten en drinken was prima, niets op aan te merken. Alleen jammer dat niet alle gerechtjes die besteld waren gebracht werden, wel na opnieuw vragen werd iets later gebracht, maar uiteindelijk zijn er toch 4-5 gerechtjes nooit geserveerd. We hebben genoeg gegeten en het was goed, maar dit hebben we eerder niet meegemaakt. Toch een beetje jammer.

14. Fijne sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening. Komen vaak aan de tafel vragen of alles naar wens is. Echt een aanrader!

15. Chan lodiers

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en geweldige service.

16. Hetty Houben

We hebben buiten gezeten. Leuke plek, gezellig. Bediening was prima. Komen vast nog eens terug.

17. Natalie

Lekker eten en heel vriendelijk personeel.
    Restaurant zag er keurig uit 😊

18. Super gezellige zaak, groot menu dus veel keuze! Alles was lekker, allemaal fijn kleine porties maar buikske was goed vol op het einde van de rondes! Zeker een aanrader! En personeel was super super vriendelijk!

19. Hermans

Was gezellig en lekker eten en drinken 👍

20. pauline

Het eten is daar super lekker, genoeg keus.

21. Aangenaam verrast door het lekkere eten en de buitengewoon vriendelijke bediening.
    We mochten vier rondes bestellen maar moesten helaas bij ronde drie opgeven omdat we meer dan genoeg hadden gegeten.
    Een absolute aanrader.

22. Lekker gegeten, veel keus.
    Fijne snelle bediening.
    Zeker voor herhaling

23. Het is nog steeds onze favoriet restaurant. Lekker eten, leuke inrichting, vriendelijk personeel en een acceptabele prijs.

24. Meuffels

Erg lawaaierig, beetje chaotisch met het eten. Of alles tegelijk, of steeds ‘n paar hapjes. 2X verkeerde hapjes gekregen en paar keer moeten vragen om hapjes die ze vergeten waren. Erg jammer allemaal. Het eten was wel lekker, maar de rest beetje teleurstellend

25. maurice

Het eten viel tegen. Kruiden en zout waren vaak te dominerend. Bij elke tapas ronde ontbrak wel 1 of meerdere gerechten.
    Bediening was niet echt vriendelijk, er kon nauwelijks een lach vanaf.
    Sfeer was niet echt gezellig, veel licht, nauwelijks muziek, erg rumoerig.
    Uiteindelijk ben je met een paar drankjes toch €100 kwijt met 3 personen.
    Ik had er meer van verwacht dus ik zal het mijn vrienden niet aanbevelen.

26. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en top service.

27. Pijpers

Eten was goed, sommige gerechtjes vielen wat tegen, maar over algemeen prima. Muziek was erg aanwezig en niet afgestemd op een avondje eten, dat was wat jammer voor de sfeer.

28. Gezellig, vriendelijk personeel en lekker eten

29. Lekker gegeten, eten was goed op smaak, soms wel een verrassing hoe groot het portie was. Bediening was netjes op tijd. Voor herhaling vatbaar.

30. Robbin

Voor de tweede keer gegeten bij Carpe Diem. Eten was goed voor de prijs. Personeel was vriendelijk maar we moesten soms erg lang wachten op ons eten. Personeel kwam regelmatig vragen voor drinken maar een lege tafel zonder eten voor 20 min triggerde niet om te komen vragen. 2x gehad dat we al de volgende ronde hadden besteld en dan nog de missende gerechten van de vorige ronde kwamen. Ook lang op de desserts moeten wachten (20min) terwijl die toch makkelijk te maken zijn. Het was tegen die tijd ook niet meer druk in het restaurant. Restaurant mist karakter maar nogmaals: eten was gewoon goed voor de prijs.

31. manuela

Was weer super lekker en goede bediening niks te missen al vaak geweest en komen zeker nog vaker.

32. Wij hebben genoten van de heerlijke trapassen die jullie op de kaart hebben. Voor een ieder was er genoeg keuze. Fijne bediening, die alert waren voor bestelling op te nemen zowel van het eten als drinken. De sfeer is rustig, geen luide muziek, je kon fijn met elkaar praten en elkaar verstaan. Wij zouden al eerder gekomen zijn, maar hebben dit zonder problemen kunnen inhalen gisteren. Jullie zijn echt een aanrader, zekers komen wij graag terug.

33. Kitty Van Ginneken

Zaterdag was de tweede keer dat we in echt waren. Wederom super lekker. Personeel erg vriendelijk.
    Tip was om via een trippen deal te komen. Dit hebben we beide keren niet gedaan omdat de wowdeal een beperkte kaart was. Bij trippen moet je er wel optijd reserveren.

34. Frances Jacquart

Leuk restaurant, heerlijke tapas en cocktails. Goede service.

35. Niet normaal hoe lang wij op ons eten moesten wachten. Gemiddeld 3 kwartier per ronde. Daarnaast leek bijna alles wel uit de diepvries te komen. Personeel was vriendelijk en en redelijk kundig. Meer prijs/tijd verhouding is echt niet okee. Van 18.00 uur tot 21.45 uur en maar 3 rondjes gegeten. Echt waist of money.

36. Het is ons zwaar tegengevallen :-(Na het zien van de ambience en gerechten op internet was het enigszins een domper om de locatie in Echt binnen te wandelen. Weinig sfeer, in het begin vrij frisjes en érg lawaaiig. "Als het eten dan maar goed is", maar ook dat viel gewoonweg enorm tegen. Heel zout, meeste was gelukkig wel redelijk op temperatuur, maar ook gerechten die koud of te koud (de Baklava werd volgens mij rechtsteeks vanuit de koeling opgediend) waren. Ook hebben we tot 2× toe moeten vragen waar bestelde gerechten bleven waardoor je dan doodleuk een 20 - 30 minuten wat voor je uit zat te staren.

Het personeel was echter wel super vriendelijk… enkel haal je het daar niet mee als het eten onder niveau is. Jammer! We hadden graag anders beleefd en geschreven.

37. Mariëlle L'Espoir

Het eten was erg smaakvol!
    Heb heerlijk gegeten.

38. Anne-Marie

Het eten an sich was erg lekker. Het concept is prima. Soms een beetje lastig te onthouden wie wat bestelde aangezien je 24 gerechtjes per ronde kunt bestellen als je met 6 personen bent. Wat wel jammer was is dat de gerechtjes heel random komen en niet allemaal tegelijk. Daardoor hadden sommige mensen meteen 4 gerechtjes terwijl anderen nog een tijdje moesten wachten voor ze überhaupt 1 gerechtje hadden. Al met al wel een gezellige avond gehad.

39. Wij hadden voor de eerste keer een tafel geboekt. Na goede recensies te hebben gekregen. Het eten was prima, smaakte goed. Af en toe wat zout. Wij vonden het wel erg luidruchtig in de zaak. Het eten werd warm geserveerd en het was niet echt lang wachten voor het geserveerd werd. Voor drank moest je zelf vragen, jammer, dit kon beter. Als laatste hadden wij desserts besteld, jammer genoeg kwamen die niet en na 20 minuten wachten vroegen wij aan een bediende of ze ons vergeten waren. Ze vroeg wat wij besteld hadden en ging kijken. Maar na nog eens 20 minuten wachten vonden wij het welletjes, hebben de rekening gevraagd en zijn gegaan. De bediende wilde alsnog de desserts bestellen maar de zin hierin was over. Jammer, gemiste kans. Voor ons geen tweede keer meer.

40. Lekker eten, zeer vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit in balans.
    Minpunt: erg rumoerig, echter geen reden om niet meer terug te komen

41. Het eten was weer verrukkelijk. Bediening zeer vriendelijk. Was niet de eerste keer dat we er waren en gaan zeker weer terug.

42. Prima eten, fijne bediening!

43. Zoals altijd gezellig, lekker eten en goede bediening.

44. Nicole Rijnaars

Het eten was heerlijk en genoeg.
    Werd snel genoeg gebracht.
    Kortom. Voor herhaling vatbaar.

45. Het eten is altijd lekker en komt snel nadat het briefje is opgehaald. D3 keuze is reuze, voor ieder wat wils. En omdat het tapas is kun je vanalles proberen en delen. Voldoende personeel aanwezig en ze zijn vriendelijk. Het zou wel fijn zijn als je aan een tafel voor 2 personen zit dat er minder op de tafel staat zodat er iets meer plaats is voor het eten en drinken. We gaan zeker terug. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik vind het een aanrader.

46. Mols-Wenmakers

We hebben echt genoten, het eten was erg smaakvol, heerlijk gekruid alleen jammer dat jullie geen alcohol vrije cocktails hebben, voor herhaling vatbaar.

47. Grote keuze en alles was lekker.
    Zelfs op een dinsdagavond gezellig druk.
    👍😋

48. Kelly Heinemans

Ontzettend gezellige avond gehad! Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! Top!

49. Eten was heerlijk bediening was top! We komen zeker snel weer terug. Echt een aanrader!

50. Het eten was heel lekker en er hangt een rustige sfeer in het restaurant. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Er hangt geen all you can eat sfeer in het restaurant

51. Heerlijk eten en stiekem ga ik voor de geweldige cocktails!

52. Lekker en gezellig gegeten ondanks drukte. Wel werden soms drankjes verkeerd aangeboden aan onze tafel.

53. Eten was goed. Bediening ook niks mis mee. Leuke meiden en knullen. Helaas veel te weinig personeel, waardoor je gemiddeld 45 minuten moest wachten per ronde. Uiteindelijk ook veel gerechten niet gekregen.

54. Het was een prima ervaring, Het eten was heerlijk en de sfeer ontspannen. Het was gezellig druk. Toch voldoende afstand tussen de tafels. Bedienend personeel was erg jong maar heel beleefd en aardig. Al met al een prima locatie voor een prima prijs.

55. Vriendelijk personeel, lekker eten. Alleen was het erg koud binnen. We hebben dit gemeld, er zou ergens een deur open staan die ze dicht hebben gemaakt. Maar daarna werd het niet echt warmer, dat was wel jammer.

56. Komen hier regelmatig! Altijd goed eten, nette service en leuke sfeer :)
    zeker een aanrader!

57. Haverkate

Eten heerlijk, bediening goed..
    Leuke avond gehad 👍

58. Lekker gegeten. Leuke bediening.

59. Groep Aad Mearum

Leuk concept en veel keuze en lekker gevarieerd.

60. Vriendelijk ontvangst, we hadden de tafel die we vantevoren hadden aangevraagd ook gekregen.
    Weer heerlijk gegeten, goede bediening, het was niet de eerste keer bij Carpe Diem, en zéker niet de laatst keer!

61. Fijn om te eten. Steeds lekkere kleine hapjes. Echt goede smaken; veel verschillende smaakjes. Prettige bediening. Een dingetje (als je dan toch iets wil 'zeuren'). Muziek wat te prominent 'aanwezig'.

62. Heerlijk en gezellig gegeten met een groep van 8 personen. Vriendelijk personeel!

63. Saskia gerritsen

Het was in 1 woord geweldig.
    Heerlijk eten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Komen zeker nog een keer terug.
    Wel vaker dan 1 keer.

64. Schrijvers

Altijd goede kwaliteit en service, lekker eten gaan er graag heen.

65. Lekker gegeten, leuk concept. Vriendelijke bediening en een hele gezellige sfeer.
    Bij een paar gerechtjes vroegen we om een aanpassing dat was allemaal geen probleem. We komen zeker nog eens terug.

66. Zeer lekker gegeten. De 3 kinderen waren ook super enthousiast. Voor elk wat wils. 👍

67. Super sfeer, leuk personeel top eten!

68. Prima avond gehad met lekkere tapas hapjes. Meer dan voldoende en ook meer dan voldoende keus.
    Goede bediening en leuke sfeer in de zaak.
    Kortom: een aanrader.

69. Wel vaker gegeten bij Carpe Diem Echt. De keer vooraf was het erg lekker. Misschien was er nu een andere kok? Gyros was b.v. niet zoals ik hem eerde kende. Sommige gerechten kwamen erg laat. Wat wel vaker een probleem is. Als men dan met veel mensen is. Betekend dit dat sommige mensen al klaar met eten zijn en andere nog aan het wachten. Vreemd als per tafel wordt klaar gemaakt. Wat ook opviel was dat veel gerechten niet meer warm waren. Te lang gestaan in de keuken. Dus alles bij alles was deze keer geen suc6 bij carpediem Echt. Echt zonde.

70. Het eten was lekker. 4 Rondes te gaan was heel erg veel. De bediening was zeer vriendelijk en snel. De locatie is sfeerloos.

71. Daniella Bus

Heerlijk gegeten! Zeer goede service. Wij komen zeker nog vaak terug.

72. Alles was super goed en lekker en er wordt ook rekening gehouden met mensen met een maagverkleining, dat vind ik super.

73. Heerlijk eten, snelle service en vriendelijk personeel! Fijn restaurant, zeker een aanrader😊

74. Een gezellig avondje uit.
    Personeel Super vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was heerlijk, absoluut geen klachten.

75. Alles was perfect. Het enige minpuntje was de verlichting.
    Iedereen was met zijn telefoon op de kaart aan het schijnen om maar iets te kunnen lezen.

76. Eten was goed. De service ook heel goed. Ik vond alleen de sfeer niet zo fijn. Erg druk en rumoerig. En kort op elkaar. Tafels en stoelen zijn erg laag, dus met lange benen kun je niet fijn zitten en ook kort op elkaar.

77. Top! Lekker en gezellig zoals altijd!

78. Voor de tweede keer carpe diem bezocht. Leuke sfeer, prima bediening, lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

79. Vanuit eerdere positieve ervaring geboekt. Pand was nu wel een beetje onderkomen, heel veel onkruid, loszittende raambestickering. Jammer, zeker wanneer je op het terras zit. Personeel was vriendelijk en eten verder prima.

80. Lekker en ontspannen gegeten. Toen we aankwamen en we aangaven dat we ook graag buiten zouden willen eten, werd er gelijk wat geregeld. Heel gastvrij! We zijn hier al een paar keer eerder geweest. Het concept en de menukaart is in die tijd niet veranderd. Maar de gerechtjes waren altijd al smakelijk, maar het lijkt er voor ons op dat ze ook steeds wat verfijnder smaken. Heerlijk! Het concept is dat je allerlei gerechtjes kunt bestellen die als Mezes of Tapas op je tafel worden geserveerd. Zo kun je zelf kiezen waar je zin in hebt. De bediening is (ondanks de drukte) ontspannen en oplettend. Al met al een aanrader! En voor de bediening: een dik compliment! Want vanuit onze plek was goed te zien hoe hard er gewerkt werd om alle gasten goed te bedienen.

81. Van susteren

Drinken super personeel super alleen jammer dat er 2 x niet gekozen eten kregen. We hebben niks gezegd op dat moment omdat ze het druk hadden.
    Verder was het eten super.

82. De bediening was heel prettig, vriendelijk en vlot. Het eten was echt heerlijk en goed bereid.

83. Heerlijk gegeten voor een top prijsje!

84. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

85. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Sfeer achterin iets minder. Maar goed gezelschap maakt veel goed

86. Lekker eten en drinken voor een prima prijs.
    Wel beperkte kaart.

87. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Carpe Diem. Super vriendelijk en gastvrij en het eten is verrukkelijk.

88. Aanrader! Vriendelijke en snelle bediening en echt heerlijk eten!

89. Wat een leuk sfeervol restaurant! Een pareltje voor de Plats. We hebben lekker gegeten en de bediening was top.

90. Lekker gegeten en goede bediening en vriendelijk

91. Wij waren er op een zaterdagavond. Ik had de indruk dat ze de drukte niet aan konden.
    Duurde drie kwartier voor we onze eerste gerechtjes kregen geserveerd.
    Eten was wel verder in orde.
    Bediening correct maar ze hadden wel duidelijk allemaal de instructie om vooral te vragen of we nog iets wilde drinken. Dit tot vervelens toe.
    Wij zaten in de toch wel wat ongezellige aanbouw welke door de akoestiek erg rumoerig was.
    Zullen we er nog eens snel naar tot gaan? Nee.

6,3
  92. Dominique

Super ervaring gehad deze avond. Vooraf bij reservering de bijzonderheid aangegeven mbt de handicap van onze dochter. In het restaurant een rustig plekje met niet te veel prikkels gekregen. Eten was erg lekker, service was prima. Kwamen regelmatig vragen of we nog iets nodig hadden en/of alles naar wens was. Boden zelfs wat eten aan wat niet op de kaart stond, zodat onze dochter nog meer kon genieten van de avond. Leuke interactie naar onze dochter toe. Kortom hier wil je vaker ontspannen genieten van een uitstekende totaal ervaring.

93. Liesbeth

Alles wat we geproefd hadden smaakte lekker. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Een juffrouw was opgevallen dat we de knoflooksaus erg lekker vonden en bood direct aan om een extra kommetje te brengen. Bediening kwam regelmatig langs maar niet overdreven. Precies goed!

94. Je kunt per ronde een keus maken tussen 4 gerechten van de lijst. Er zijn 4 rondes en het blijkt dat de porties groot genoeg zijn om verzadigd te zijn. Bediening was prettig. Omdat je iedere keer een keuze kunt maken ben je zo 2 tot 2 1/2 uur bezig. Daardoor voldoende tijd voor een drankje en om te praten. Kortom een aanrader. Helaas bleek dat de prijs voor het arrangement € 2,— hoger was dan wat er op de site staat en dat het niet wordt gemeld bij het afrekenen.

95. Silvia sassen

Erg lekker gegeten… was allemaal even lekker. Enig minpuntje(nou ja minpuntje) sommige porties waren erg groot we kregen niet de volledige rondes op. Bediening was heel vriendelijk. Nu waren wij wel als enigste gasten die binnen zaten maar bediening was ook snel.
    Mooie zaak… qua interieur smaakvol ingericht.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Dus bedankt en tot de volgende keer.

96. Willems

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer en erg vriendelijk personeel. De moeite waard om eens lekker te gaan eten. Voor herhaling vatbaar!

97. Frank

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

98. Angelo may

Sfeer was prima, en eten super lekker.

99. In 1 woord, perfect. Echt super super lekker en mooie sfeer. Zeker een aanrader

100. Ans Smeets

Alles was goed en netjes verzorgt
    Fam Smeets

Vorige pagina