Pieter in Dorst

Bezorgrestaurants in de buurt van Pieter

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

• Bezorgen

ma Gesloten
di Gesloten

1. Op de kop af 10 maanden geleden hebben er Pieter (Pjotr) in Dorst ontdekt en vandaag waren we weer eens in de buurt en zijn we voor een late lunch binnen gestapt.
    Het zeer ruime café en eetgelegenheid was al volledig in kerstsfeer, dus vrouwlief was helemaal gelukkig. We werden weer door die uitermate vriendelijke Poolse eigenaresse geholpen.

Deze keer kozen we als voorgerecht een Poolse kroket. Ik met rundvlees, vrouwlief met zuurkool. Deze kroket is overigens ook met deeg (Dus je krijgt aan de buitenkant een soort kruising tussen een kroket en een loempia). De rundvleesvulling was prima, maar de zuurkoolvulling die mijn vrouw had was echt geweldig. Daarnaast kreeg je er een heerlijke champignonsaus bij.

Voor het hoofdgerecht hoefde mijn vrouw niet lang over na te denken. Vorige keer heeft ze hier de "Goulash Marta" genomen en die moest ze nu gewoonweg weer hebben. Supermals draadjes vlees, lekker peperig qua smaak. Krokante aardappelpannenkoekjes, crême fraich... Zalig!

Zelf ben ik deze keer voor de "Burger Pieter" gegaan en ik werd ook niet teleurgesteld: Een lekker broodje, super malse hamburger. Uitgebakken bacon, prima saus. Cheddar kaas en lekkere groentjes. Prima! Geserveerd met prima frietjes en lekker huisgemaakte zure mayo.

Kortom: We hebben weer heerlijk gegeten bij dit gastvrije stel in Dorst. Aanrader!

2. Stef