Bezorgrestaurants in de buurt van Sushi Station

di 12:00 - 21:00

• Bezorgen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

1. Recentelijk is hier een Sushi Station geopend om te hoek, dus besloten we hier maar eens een poging te wagen. Via hun eigen website besteld met 17:30 als afhaaltijd. Toen we er kwamen was het nog niet klaar, maar we hoefden gelukkig niet lang te wachten.
    We kregen 2 tasjes mee: één met het warme eten, de ander met het koude. Netjes.

Als eerste hebben we een donburi besteld, en wel de Tori Katsu Don (Japanese fried chicken) met extra kip. Op zich erg lekker, maar voor 15 euro ERG karig. Het lijkt er op zijn minst op dat de extra kip vergeten is, maar ook de letterlijk 4 reepjes jullienne gesneden wortel doen wel erg zielig aan. Maar goed, de smaak was prima. Maar bestel er maar 2 als je honger hebt.

Verder hebben we 2 tataki sashimis besteld: Hotategai (Coquilles) en Tonijn. De Coquilles waren ERG lekker, met name door de uitstekende marinade. De Tonijn zelf was lekker, maar de marinade had geen smaak.
    En tataki zou moeten betekenen: geschroeid. Maar niets van dat al: Nergens iets van een schroeikleur te zien. De tonijn had alleen een echt miniscuul grijs randje. Nergens iets van karamellisatie.

Verder hadden we nog 4 stuks Tempura Ebi Roll met gerookte paling en 4 stuks met gebakken ui. Prima van smaak, maar ook weer een tikkie karig met de ingrediënten. En weinig smaak aan de paling.

Als laatste hadden we nog een klassieke Crunchy maki. Gewoon OK. Niets meer en niets minder.

Uiteindelijk voor bijna 50 euro besteld (40 euro ivm 15% openingskorting) en daarvoor hebben we met zijn 2-en redelijk gegeten, maar overall valt het toch wat tegen, zowel qua smaak, bereiding als hoeveelheid. Jammer. Volgende keer toch maar weer terug naar onze vaste adressen.