Diner 66 in Arnhem

1691981949 35
1699551939 30
1707121930 34
1714691920 31

1. Zojuist een bestelling thuis laten bezorgen. Voor 40 euro. De helft zat er niet bij... De mayonaise was open gegaan waardoor alles onder zat. Telefonisch contact met ze opgenomen. Ze luisterden helemaal niet en toen ik vertelde over de mayo zei ze dat dit niet kon omdat deze in een zakje wordt gedaan. Echter als je een zakje met saus in een tas hebt en de rest is erop gezet dan zit de saus toch echt overal. Maar het feit dat je doet alsof ik lieg vind ik al heel klantonvriendelijk. Dan ook nog de hoorn erop gooien als mijn man het verhaal nogmaals wat geirriteerder uitlegt vind ik ook ronduit asociaal. Dan zelf terug bellen en te horen krijgen dat de rest van de bestelling nog in de auto staat omdat het ook wel een erg grote bestelling was (!?) Zo n grote bestelling was het niet de prijs kwaliteit is heel ver te zoeken in deze zaak ;-) wij bestellen nooit meer iets bij Diner 66!

2. Heerlijke friet vriendelijke mensen achter de balie ook nog snel. Ook ondanks de drukte.

3. Diner 66 is een klant kwijt.. ik snap dat ze het nu extra druk hebben aangezien locatie elderveld is afgebrand, MAAR ik heb nu al voor de 2e keer raspatat wat zo krokant en leeg is dat het geen raspatat meer is.. smakeloos.. en mijn partner kreeg vanavond geen friet.
    Als je daar dan over belt dan word er doodleuk gezegt dat ze het te druk hebben om zijn eten na te brengen... top service dus... not!
    Man geen eten, ik gore raspatat.
    Ze kunnen daar niet tegen kritiek, want als je er wat van zegt veranderd de toon al gauw... wij halen er niks meer

4. Wat een ballentent. Super klantonvriendelijkheid, geen gedag, kijken je niet aan. Toch nog een keer wat besteld, eten is koud, knoflooksaus zonder knoflook, niet te eten en wederom de prullenbak in. Zonde van je geld!!

5. Dvanlierop

Eten besteld om 18 45 uur. Met als optie zo snel mogelijk. Hier werd een tijd van 19.35 Uur voor aangegeven.
    Maar om 20.15 Uur was nog geen eten bezorgd.
    Wij naar de snackbar gereden, want de telefoonlijn van dit bedrijf lag er uit.
    Komen aan in een hele lege zaak.
    De dame achter de balie zegt… nee de bezorger is net onderweg.
    En ja hoor die belt mij dat hij voor een dichte deur staat en hij niet van plan is om te wachten! Grote mond aan die telefoon om dat Wij niet thuis waren.
    In de snackbar nog geen excuus gehad of niets…

6. Ik kom binnen doe mijn bestelling nog geen 2 min later is het eten al klaar.
    En ja je raad het al slappe friet, smakeloos, amper zout op de friet en 13 euro armer.
    Die eigenaar wil slapend rijk worden, mag die proberen maar dan over de rug van een ander.

7. Bijna anderhalf uur op het eten gewacht via thuisbezorgd. In de app stond dat het elk moment bezorgd kon worden, maar er kwam maar niks. Tot 4 keer toe gebeld en gesproken met de eigenaar die gewoon elke keer de hoorn erop gooide! Geen excuus van hem, wel van bezorger. Klantvriendelijkheid hebben ze daar niet van gehoord blijkbaar en eigenaar ronduit onbeschoft. Bleek dat ze na anderhalf uur de friet nog moesten bakken!

8. Dinner66 op kroonsewal is niet klantvriendelijk want mijn zoontjes moesten de frikandellen uit de automaat buiten opeten terwijl ik binnen op een bestelling aan het wachten was dus hier door komen wij daar nooit meer en tot slot de friet was echt niet te vreten! ZEEEER SLECHT.

9. Ging ijsjes voor de kindjes kopen nadat ze een lange dag hebben gehad. Moest even wachten voordat ik geholpen werd maar dat was geen ramp. Op gegeven moment komt mevrouw mij helpen ik geef aan dat ik 4 ijsjes wil, 2 hoorntjes en 2 bakjes. Ze pakt de waffel-hoorn ik vraag heel netjes als ik aub de suikerhoorn (normale ijshoorn) mag hebben inplaats van de waffel-hoorn omdat die zachter is voor de kinderen. Nou...wat een gegil. Ik was HELEMAAL IN SHOCK! Ik wist niet wat ik fout had gedaan. Ze begon te gillen dat dat niet gaat want dan kan iedereen zelf bepalen wat ze willen en dat gaat niet zo, dat mensen dan ook hoeveelheden ijs gaan bepalen, NEE NEE NEE etc! Ik had geen woorden, ik bleef echt met mijn mond open staan. Ik dacht echt van, de hoorntjes zijn gewoon in dezelfde stelling naast elkaar, suikerhoorntjes zijn goedkoper dan waffel-hoorntjes dus ik begreep niks van. Ze was heel erg brutaal en er was helemaal geen reden om te schreeuwen, ze kon ook gewoon "sorry, dat kan niet mevrouw" of iets in die trend zeggen. Nou ik wou helemaal niks meer eigenlijk, iedereen die op hun eten aan het wachten waren waren ook super stil van verbazing. Ik dacht aan mijn kindjes dus heb de ijsjes maar betaald maar dat was ook de laatste keer dat ik daar iets ga kopen. 3 strikes and you're out zegmaar, want de eerste keer die we daar iets hebben besteld waren we thuis en misten 2x kippenburgers en de 2e keer werd ik 15 minuten lang bij de kassa genegeerd. Dit laatste keer was dus echt cherry on top of the cake. Doe maar niet!

2,8
  10. Cafetaria met een ietwat vreemde sfeer, we hadden wat frietjes besteld en een portie kipsaté, de saté was niet gaar en er zaten ook stukken vet in.
    Na dit gemeld te hebben aan de balie kregen we te horen dat de kok wel wist hoe hij saté moest klaarmaken en dat ze er niks aan gingen doen.
    Slechte cafetaria met onvriendelijke bediening.

11. Wij kregen een kip sateh. Niet te eten. Daarvoor in de plaats zou ik een ijsje krijgen… helaas vond de kok dat het aan ons lag. Geen ijsje, geen geld terug. Ook de frites was niet lekker. Het stoofvlees erop was uitgedroogd en smakeloos. Erg jammer van ons geld.

12. Slecht eten en nóg slechtere service. Verspil hier geen geld aan.

13. Charissa

Snel geholpen aangezien we de enige in de zaak waren. Thuisgekomen een aardige deceptie. Frites was te doorbakken (oud) en volgezogen met vet. De snacks idem dito. Dit is niet de eerste keer. Het gaat rap achteruit met de kwaliteit. Zonde!

14. Vertaal van English naar Nederlands

Saturday evening 20 July at 21.30.
    Bought ice creams which we eat on the front terrace. One of the ice creams clearly had mould in it. The man serving would not agree and made no effort to apologies or show any concern. The young lady working there looked more carefully, agreed it was mould and even took two photographs. The man behind the counter made no effort to look carefully and continued to deny a problem. He offered a replacement but was not courteous or interested in any way.

15. Jan vd marel

16. We waren vaste klant bij deze cafetaria. Op de één of andere manier werden we de laatste tijd steeds meer teleurgesteld met bijvoorbeeld slappe friet. Dus toen maar steeds duidelijk erbij gezegd of het kon worden doorgebakken. Thuis aangekomen zien we dat de friet nog licht van kleur is. Dus de keer daarop dat wéér duidelijk aangegeven en ook gezegd dat het steeds niet gebeurt. Maar helaas...weer hetzelfde verhaal...
    Vorige week toch weer een poging gedaan. Bij het openmaken van het zakje met frietjes wist ik niet wat ik zag: de friet was klein, heel licht van kleur met enorm veel donkerbruine zachte frietjes ertussen. We hebben het weggegooid. Achteraf heb ik spijt dat ik het niet bij hen over de toonbank heb gegooid. Dit voer je nog geen varkens! We zijn klaar met jullie.

17. Vreselijk!! Net drie kwartier staan te wachten op een zak friet voor twee personen. Toen ik vroeg of meneer even wilde kijken hoe lang het nog zou duren gaf hij aan dat hij daar geen tijd voor had!!!! Hij stond gewoon??!!
    Ben weggelopen zonder eten!

Mij zien ze daar noooooooiiit meer!!!

18. Ik ga er soms halen en vind niet al het personeel even vriendelijk maar het eten is best redelijk. Heb het geprobeerd om eens te laten bezorgen maar dit is echt een afrader! Alles was koud en rimpelig en nadat ik de scooter 2 keer voorbij zag rijden ben ik maar naar buiten gelopen. Ik heb afgerekend en kreeg een tas in mijn hand gedrukt. Weer binnen gekomen en aan tafel bleek het een in elkaar gedrukte lauwe rimpelige smeurie te zijn van circa 20 euro. Jammer!

19. Supersnelle bezorging aan huis, vriendelijke bezorgers en prima snackbar-eten.

20. 40 min. wachten op 2 frietjes allemaal stukjes 2 lauwe frikadellen en 1 koude kroket. Aan de tijd naar huis met de troep kan het niet liggen we wonen achter jullie!!! Schande.

21. Weiss 18 punten

We zijn er weer ingetrapt!! Toch weer wat laten halen.. wat een slechte zaak.. hoop echt dat we in de toekomst een betere friet zaak krijgen op Vredenburg.. dit kan echt niet meer... bijna alles wat we besteld hadden was koud Of gewoon te lang gebakken... wat een vieze troep!!
    De volgende keer toch maar in de auto stappen om iets verder te rijden voor een goede snackbar!!
    😡

22. Zelden zo slecht gegeten met ontzettend onvriendelijk personeel die je aan staan te snauwen. Hier dus nooit meer!!!

3,4
  23. Vermeulen

25 minuten wachten op een broodje kroket en broodje frikadel. Ongelooflijk bagger.
    Terwijl er verder geen klant te bekennen was.

24. De tent wordt gerund door mensen die hier niet geschikt voor zijn. Voor de eerste keer hier geweest, maar sowieso nooit meer. Rotzooi van binnen, irritante muziek en het eten was onder de maat. Te kleine porties friet en te licht gebakken. Veels te weinig mayonaise en de curry was smerig. De frikandel speciaal wordt veels te weinig gevuld en heeft een merkwaardige smaak. Het is misschien dan wel goedkoop, maar dan krijg je ook troep.

1,8
  25. Ongelooflijk dat deze zaak nog bestaat. Beroerde service, eten zwaar onder de maat (slap en vaak niet eens gaar) en er worden zelden juiste bestellingen afgeleverd. Zodra iemand hier wat van durft te zeggen: jammer joh! Een discussie kan je krijgen, meer niet.

Daarnaast wordt het personeel als oud vuil behandeld in het bijzijn van klanten. Niet zo gek dat sinds ik hier woon (1,5 jaar) er een bord hangt met 'personeel gezocht'.

Bizar slechte cafetaria! Wij halen onze frietjes en snacks voortaan ergens anders!

3,4
  26. Vergeten altijd dingen! En personeel niet vriendelijk. Dan ben ik heel makkelijk op naar volgende! Inmiddels met familie naar een andere snackbar. Bevalt goed!

2,8
  27. Personeel is niet geïnteresseerd in verbeterpunten /commentaar van de klant.

Een schnitzelmenu met saus naar keuze => dit mag dus geen jager saus zijn. Als je dan vraagt wat de saus naar keuze is, krijg je nonchelant te horen, mayonaise of ketchup. Ja amehoela! Dan had je die keuze moeten voorleggen bij het bestellen..

Misleidende reclame dus..

28. Ze vergeten altijd wel iets in de bestellingen. Doen al gebakken friet terug gooien in het vet, bah! Vliegen veel insecten rond en de producten liggen daaraan bloot gesteld. Medewerkers zijn niet vriendelijk. Producten zijn vrijwel lauw als je thuis komt.

29. We hebben in het verleden al eens wat slechte ervaringen gehad zoals dat de bestelling nooit compleet was.. Er miste altijd wel wat... echt heel irritant!

Recent toch nog een keer wat gehaald! Niks verbeterd, en alleen maar slechter geworden.. We wonen echt dicht bij en dan nog alle producten niet warm... Laten zo alle producten een tijd staan op de balie om dan de rest klaar te maken! Ja dan wordt het koud!

Echt slecht... Snap eigenlijk ook niet dat hij nog bestaat.. Veel mensen klagen over deze zaak. Hij wil uitbreiden maar sluiten zou beter zijn.. Misschien dat we dan nog een goede friet zaak krijgen in de wijk!!
    😁😁👎

1,8
  30. Gadverdamme wat een slechte snackbar. Patat slap en zoutloos. Frikandellen gerimpeld en koud, gewoon niet te eten. Er werd mij verteld door iemand van diner66 dat de frikandellen opnieuw werden gebakken. Ik kom er nooit meer, zonde van je geld.

31. Eten en drinken besteld om daar binnen te nuttigen, drinken waren ze vergeten, dus ik met bonnetje naar medewerker, chagrijnig als de pest, graait bonnetje uit mijn handen en pakt met een boos gezicht toch ons drinken. Ik kijk hem met grote ogen vol verbazing aan van "wat is dit". Eenmaal mijn drinken te hebben gekregen, zeg ik "dankjewel", met moeite kreeg ie na 5 seconden wachten "alsjeblieft" zijn strot uit om vervolgens chagrijnig te gaan doen tegen een van zijn collega's. Geld wisselen voor sigarettenautomaat doen ze ook al moeilijk over want "ze moeten er voor betalen bij de bank" wel een la VOL met kleingeld. Service -1

5,5
  32. Gewoon goede patat. Was niet te hard gebakken, niet vet, frikandel had wel iets warmer gemogen. Deze lag volgens mij onder een warmte lamp, was helemaal gerimpeld.

33. Regelmatig een snitzelmenu gekocht, van de zes keer kreeg ik één keer waar ik om gevraagd had. Als het daar al niet goed gaat, hou maar op dan.

34. Bobby Creutzberg

Wij komen 1x per week in Arnhem. We eten dan bij Diner 66.

Het is er perfect. Heb nog geen betere friet gehad dan hier. Personeel ook niks mis mee.

Fijne zaak.

35. Slecht. Slappe friet, halfgare en koude mexicano. Ondanks de bestelling "extra pindasaus" nog geen halve pinda te bekennen. Personeel ook weinig behulpzaam, met uitzondering van de dame die m'n geld terug gaf. Dat laatste blijkt ook het enige soepele in die toko, zullen ze wel ervaring mee hebben....

36. Patatzaak bij mij in de buurt, altijd snel klaar met het maken van eten, goede service en heerlijke dikke patat!

37. Vandaag patat en kipfingers gehaald. De kipfingers zijn oud en de patat waren gewoon slecht! Ons zie je er ook niet meer!

2,3
  38. Om te beginnen luistert het personeel niet naar de wensen van de klant. Een berenhap zonder pindasaus is ook ongebruikelijk, daarvoor dient men voor een heel klein beetje saus 50 cent extra te betalen. De friet is zoutloos! Ik wist niet dat zout de goudprijs had.
    Het personeel laat zich bovendien racistisch uit. Men dekt zich wel in voor onbeschoftheden door de klant vooraf te laten betalen. Nog geen 5 minuten later, dus thuis aangekomen, was het eten lauw en de friet zo slap als een natte sok.
    Dit is echt een waardeloze cafetaria, het is namelijk niet de eerste keer dat het zo slecht is. Slechter kan het niet!

39. Patrick

Pas bij diner 66 geweest in elderveld, mooie zaak geworden. Ze verkopen nu ook Italiaans ijs. 3 smaken geproeft, waren erg lekker. Verder waren de frietjes krokanter dan eerst. De eigenaar vertelde dat ze nu een nieuwe bakwand hadden die de friet krokanter afbakt. Ik vind het heel mooi en tot snel weer.

40. johnny

Slechtste cafetaria uit arnhem die diner 66. Beschimmelde schnitsels gaan gewoon op de bakplaat en worden verkocht, in vredenburg en de laar krijg je soms snacks me die van binnen nog bevroren zijn en de kwaliteit is waardeloos. Mij zie je er niet meer!

1,8
  41. Geen constante kwaliteit. Te doorbakken of te kort gebakken. Het is niet normaal of we constant moeten afvragen hoe de kwaliteit deze keer zal zijn. Daarom zijn wij gestopt om daar wat te gaan halen. Hoeveelheid hangt af van wie er achter staat. Staat de eigenaar erachter dan heb je een gegarandeerd afgestreken bakkie patat. Vaak wordt er minder geleverd dan je hebt besteld en betaald. Teruglopen heeft dan geen zin meer omdat je andere bestellingen dan koud worden. Kortom, slechte kwaliteit, service en klantvriendelijkheid.

2,6
  42. Niet al te beste friet, soms niet gaar of de rasfriet is een klomp. Heel vaak, na thuiskomst, klopte de bestelling niet. Als je voor 2 personen friet besteld, krijg je voor 1 persoon. Weinig riant. Kortom een van de slechtere snackbars.

2,2
  43. Tim Brink

Wat een waardeloze cafetaria. De friet was slap, de frikandel die ik erbij besteld had had te lang in de frituur gelegen want die was doorbakken. Ik geef 1 tip; doe het jezelf niet aan en ga hier niet eten, ik durf te wedden dat dit een van de slechtste cafetaria's uit de omgeving Arnhem is.

2,3
  44. Typisch een frietzaak die enkel bestaat bij de gratie van het gebrek aan directe concurrentie. De bediening is beledigend onverschillig. Op de borden staat bijvoorbeeld dat er broodjes gezond worden verkocht. Vraag je dan om een broodje gezond, dan krijg je te horen dat ze dat niet hebben. Vraag je vervolgens of je ze wel een broodje ei, broodje kaas en broodje ham verkopen, dan zeggen ze ja, en als je dan vraagt of ze de ei, ham en kaas op 1 broodje willen doen, dan is het antwoord botweg nee. Verder is de kwaliteit van het eten matig. Mijn uiteindelijke broodje ei smaakte meer naar peper dan iets anders, en de frikandel had duidelijk te lang in de frituur gehangen.

3,3
  45. Slappe friet, bruine sla en een niet al te vriendelijke bediening achter de balie..

46. Al voor de zoveelste keer slappe patat gehad (terwijl ik al op doorbakken friet vraag)
    Vandaag ook nog eens een (mini) goulash kroket gekregen (niet te eten dat ding) regelrecht de prullenbak in. het kroketje was zo klein dat ze er nog geen euro voor zouden mogen vragen.
    Kwaliteit is echt erg slecht, zonde want het ziet er altijd netjes uit.