Manneken Pis in Amsterdam

1519278193 33
1685420243 29
1695193305 32

1. Jan

2. Patat zo zo ging net maar die prijzen. Drie patat 17,50. Ik zei echt zo duur, ja werd er gezegd Amsterdamse prijzen hé. Het is dat we onze kleinzoon een patatje beloofd hadden anders hadden we gezegd hou zelf je patat maar. We weten nu dat we daar dus geen patat meer eten niet te betalen. Heel jammer dat de consument zo uitgeperst word.

2,2
  3. julian van hassel

De kwaliteit van de patat is super slecht lijkt wel of je een rouwe aardappel eet! Word te snel snel gebakken van wegen de drukte afrader.

1,3
  4. Normaal gesproken is de friet bij Manneken Pis vers maar je moet hier geen friet kopen als er geen rij voor de zaak staat. Dat heb ik vandaag namelijk wél gedaan. Ik kreeg oude, lauwe, flauwe, slappe friet die ze blijkbaar nog ergens hadden liggen.

Als er een rij voor die zaak staat dan weet je zeker dat ze continue vers friet moeten bakken.

De cheesesauce begrijp ik niet. Het is absoluut niet lekker. Het is zelfs goor. Het is een botersmaak met een kaasgeur. Ik heb de medium size friet met cheesesauce (meer dan €6,-) vanwege de kwaliteit en de smaak weggegooid. Ik kreeg het gewoon niet weg.

Toch een gemiddelde score omdat ik er ook weleens goede patat heb gekocht.

5. ONBESCHOFT PERSONEELSLID: Het is donderdag 15 september 13:40 uur staat een oudere man de bestellingen aan te nemen. Hoor dat de ene na de andere klant in de zeik wordt genomen door hem. Omringt door twee jonge medewerkers die de uitgifte doen. Man is zeer ongeduldig en maakt de ene na de andere misselijke opmerking tegenover de klanten als het iets te lang duurt. Is heel erg snauwerig. Hoor ik hem zeggen: "ik moet oppassen wat ik zeg, want sommige woorden zijn internationaal. weet je !!" Dan hoor ik hem zeggen tegen een Spaans sprekende dame van rond de 50 die moeilijk kon kiezen uit de sausjes: "Weet je het al, ga anders eerst eens Engels leren. Nou STOEPHOER weet je het al"!!!! Al lachend dat hij weer een klant in de zeik had genomen. Ik wist niet wat ik hoorde. Hangt ver over de balie omdat hij zo doof is als een kwartel. Die man hoort ver weg van publiek in een magazijn te werken. Doe je tegenover hem maar eens voor als buitenlander en treuzel over je bestelling, dan maak je het zelf mee!!!!!!! 😡😡😡😡😡😡 Don't go there as a tourist. Rude staff who make fun of you in a bad way!!!!!!!!!

6. Gister 4 patat 3 porties kibbeling en 1 frikandel gehaald. Maarliefst 36,50! Patat was slap en niet lekker en over de kibbeling word je helemaal niet vrolijk! Oude vis dwz bruin ipv mooi wit en meer beslag dan vis! Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen… echt niet tevreten nog nooit zulke smerige kibbeling gegeten! Ennnnn klap op de vuurpijl… waren nog 1 patat vergeten mee te geven ook! Voor ons NOOIT meer manneke PIS🤮🤮🤮

7. Ik heb hier een paar jaar geleden gegeten en ik denk dat het best lekker was. Toevallig ben ik gister weer geweest en nadat ik een paar patatjes heb gegeten. Ben ik terug naar de balie gegaan heb ik gevraagd of ik verse patat mocht omdat ze niet lekker waren je kon bijna niet je vork erin prikken zo. Thai waren ze ze hadden een paar nieuwe uit het vet en liet mij er een proberen. Hij was net zo vies echt niet te eten. Ik vroeg aan hun hoe dat kwam en wat het probleem was ze zeiden gelijk het zijn de soort aardappels die we gebruiken en hij bedoelt natuurlijk die zij van de baas moeten gebruiken. Dit is erg jammer echt Belgische patat kan heel lekker zijn.

1,4
  8. Heel erg weinig patat in het zakje, waarvan heel veel oude patat.

3,2
  9. Hannie vousten

Voor 16 euro vier frites en twee frikadellen. Frites te hard en te zwart. Bah! Verder een zeer chagrijnige man die mij sommeerde om de 4 frietjes op te pakken uit het standaardje terwijl ik nog wachtte op de frikadellen. Ik heb hem eens even van repliek gediend en toen was het stil. Verschrikkelijke tent, kom er nooit meer. Kom maar eens eten in de Koala in Venlo, dan proef je de lekkerste patatjes!

10. Slechte friet (dik met zwarte plekken erin). Gooit er veel te veel saus op, waardoor je geen friet met saus eet maar andersom, zo ranzig dat we beide de zak nog bijna gevuld hebben weggegooid. Belachelijk hoge prijzen zeker ook voor de drank. Zo zonde van het geld, nooit meer! En hoe durft men de titel beste friet van Nederland op de zak te zetten!

11. Wat een vieze patat, vriendinnen vinden het geweldig! Patat is te dik en te hard gebakken. In sommige patat zaten donkere plekken. Ieder zijn smaak, de één vindt het geweldig de ander dus een vette bende.

12. sandy 22 punten

Als echte patat liefhebber een patatje gehaald bij Manneke Pis. Heb nog nooit zulke onsmakelijke patat gegeten! Voor het eerst in me leven een patatje weggegooid! De meest ranzige pin automaat heb ik daar ook gezien! Niet te filmen hoe smerig! Lekker even pinnen op zo'n smerig apparaat en dan je patatje opeten! Toch maar even een vorkje gebruikt. Ik denk dat deze tent vooral druk bezocht wordt door toeristen en dat ze het daarvan moeten hebben want als je hier 1x bent geweest als Amsterdammer kom je nooit meer terug.

1,7
  13. Gezien de reclame met de aanprijzing van "beste friet van Nederland", en de vele mensen met puntzakken friet heb ik er een gekocht met hoge verwachting, maar dat viel nogal tegen, frieten waren nogal klein (wel dik) en ze waren vooral vrij smakeloos.
    Naar mijn mening mogen ze nog niet in de schaduw staan van de Rotterdamse concurrent, smaken verschillen maar dit is geen "beste friet van Nederland".

14. Met stip de meest vieze friet die ik ooit gegeten heb!
    In alle haast en met grote trek dacht ik eens een frietje te gaan proberen bij Manneken pis. Gezien de rijen mensen die er steevast staan, hoopte ik op iets heerlijks, maar helaas heb ik teleurgesteld mijn zakje na een paar stukjes in de afvalbak gedeponeerd.
    Het begon al bij het bestellen; ik stond blijkbaar voor het verkeerde stuk balie, want een verder wel vriendelijk ogende man gebaarde alsof ik een verstandelijke beperking had dat ik moest opschuiven naar een halve meter verderop. Daar aangekomen mocht ik mijn bestelling plaatsen bij een uit de kluiten gewassen en zeer kordaat te noemen dame. Na betaling van bijna €5 mocht ik weer opschuiven en daar werd mijn friet in het zakje geschept, wat werd voltooid met een enorme klodder mayonaise.
    De friet was bleekgeel, slap en door de enorme hoeveelheid mayonaise kon ik niet eens naar behoren een frietje aan het vorkje prikken.
    Zoals ik al meldde was dit werkelijk eens maar nooit meer Manneken pis voor mij.
    Ik heb een paar honderd meter verderop mijn trek gestild bij de concurrent.

15. De lekkerste friet die ik ooit gegeten heb, echt super! En het personeel is toppie. Ga zo door.

16. Altijd als ik in Amsterdam was lekkere frieten gegeten. Nu hebben ze blijkbaar een eerste prijs en nu waren veel frieten zwart gevlekt. Geen goede aardappelen meer.
    Jammer van die eerste prijs. Nooit weer.

17. Ik ben twee dagen geleden gegaan in het hoogseizoen, drie vrolijke zingende amsterdammers hielpen iederen en ik heb er goed kunnen eten.

1 nam de bestellingen op. 1 maakte de frieten en 1 maakte de snacks.

Liep als een goed geoliede machine. En het was razend druk, ook behoorlijk veel touristen. Alleen iets teveel mayo.

18. JSMI@LIVE.NL

Ik dacht ik ga lekker frietjes halen bij de snackbar manneken pis nr 1 2008. mooi niet. Ik ben heel onbeschoft en arrogant geholpen door een medewerkster van de snackbar. Ten 1ste vroeg ik duidelijk om 1 frietje met een gehaktstaaf, 2 frikadellen speciaal. Mevr had echter alles al in het frituur gegooid en toen ik vroeg waar is de gehakstaaf zei ze: "Dat had je maar eerder moeten zeggen, ik heb het druk".

Vervolgens maakte ze mijn bestelling klaar en tot mijn grote verbazing viel mijn zakje op de grond. Mevr. pakt het van de grond af en doet mijn frikandel speciaal erin. Ik vroeg aan haar: "Sorry, maar het zakje viel op de grond. Wilt u een andere pakken". Waarop ze zei: "Het was alleen de buitenkant". Sorry, maar dit gaat mij te ver. Tevens wou zij geen ander zakje pakken en was heel onbeschoft en arrogant. Ik kreeg mijn bestelling mee zonder vorkjes servetten en plastic zak. Gewoon zo los in mijn handen. Deze mevr. is heel onbeschoft en dit is niet de 1ste keer. Ik heb het vaker meegemaakt bij Manneke Pis bij het Damrak dat is toch niet hygienisch al die schoenen en vuil wat op de grond ligt. Ik heb dan ook een klacht ingediend bij de keuringsdienst van waren en tevens ga ik er meer werk van maken, want dit kan echt niet.