Gia in Amsterdam

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 17:00 - 00:00

Omschrijving

Op slechts een korte wandeling van de mooie Sloterplas geniet je bij GIA van wereldse gezelligheid. Voor ieders smakenpallet ruime keuze aan Italiaanse geïnspireerde gerechten, ook prima om te delen.

Met een mooie selectie van vis, vlees en pasta gerechten en dit alles met een moderne mediterraanse twist. Daarnaast zijn onze heerlijke pizza’s zeker een bezoekje waard, deze zijn ook beschikbaar voor afhalen!

Wil je gewoon een gezellig drankje, onze coctailbar heeft een uitgebreid assortiment aan wijn, bier en overheerlijke cocktails.

• Bezorgen

ma Gesloten
di 17:00 - 00:00

1. Prachtig restaurant. Lekker eten. Kipfilet gerecht mag wel wat meer kipfilet bevatten. En bij andere gerechten juist een keuze maken tussen puree en rijst of iets anders, nu krijg je standaard puree. Alles is wel gewoon lekker. Lief personeel.

2. Afgelopen zaterdag geweest en verbaasd zie ik dat er weinig recensies zijn over dit restaurant. Wij hebben in ieder geval een een zeer positieve ervaring met heerlijk eten met Gamba di Gia als topper. Een gerecht niet eerder op een andere kaart gezien en gegeten.
    Bediening gezellig en goed, interieur warm alles meer dan tevreden zijn we en komen absoluut terug.

3. Super leuke tent en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!