Da Alfio in Wassenaar

Online eten bestellen

ma 15:00 - 22:00
di 15:00 - 22:00

Omschrijving

Een relaxed avondje uit met het hele gezin? Lekker eten en daarna naar de bioscoop? Kom dan naar Ristorante Pizzeria Da Alfio en ervaar zelf de sfeer, de service en het eten. Kinderen zijn van harte welkom in onze speelhoek.

Da Alfio en ruim 14 jaar ervaring in de Italiaanse 20 jaar ervaring streven ernaar, samen met de medewerkers van Ristorante Pizzeria Da Alfio, elke gast een geweldige avond te bezorgen.

• Bezorgen

1519266396 85
1541051934 87
1551944702 85
1628194082 89

1. Heerlijk eten, goed gevulde borden. Erg vriendelijke bediening. Prima adviezen m.b.t. de menukeuzes en hoeveelheid. Dank voor de toffe avond!

2. Lucienne.Labordus

Het eten was verrukkelijk. Helaas voelden we ons meer een last dan een gast.
    Het was Valentijn, dus druk. Als je het niet aan kan neem dan minder reserveringen aan of laat hulp troepen aanrukken.

3. Familie de Laat

Wat een warm welkom!

Het eten was lekker en de bediening gezellig en relaxed. We waren als laatsten in het restaurant maar in plaats van het gevoel naar buiten gekeken te worden, kregen we een huisgemaakte limoncello aangeboden. Heerlijk!
    En op 1 been konden we niet lopen dus de 2e kregen we ook nog ingeschonken.
    Wat een service!
    Als we weer in de buurt op vakantie zijn, komen we zeker terug!

4. Rosita , leon , miranda , René

Heerlijk gegeten zoals altijd! Leuke bediening, fantastisch met de kinderen.

5. Joop Becks

Heerlijke pizza's voor een zeer schappelijke prijs. De bediening gaat soepel en is heel erg vriendelijk.Ben je in de buurt en wil je een heerlijke pizza dan moet je hier zeker naar toe.

6. Je voelt je meteen welkom bij Da Alfio. Een warm Italiaans welkom!
    Het eten is uitstekend. We hadden verschillende gerechten en alles was even lekker. Jammer dat we dit restaurant niet mee kunnen nemen naar onze woonplaats.

7. Prima eten voor prima prijs, 2e keer hier. Vriendelijke medewerkers, genoeg keuze.

8. Marga Mol

Voorafgaand aan de voorstelling Soldaat van Oranje gegeten bij Da Alfio in Wassenaar. Heel prettige bediening, behulpzaam, attent. Heerlijke pizza's! Een uitstekend adres op hooguit 15 minuten rijden van de Theaterhangaar, waar SvO wordt uitgevoerd.

9. Bezoeker

Super bediening, maar kwaliteit eten niet voldoende om nog eens terug te gaan.
    Carpaccio waterig / bevroren.
    Cheesecake al begin van de avond op.

10. C.H.Westdijk

Heerlijk gegeten geweldig gezeten prachtige ambiance met geweldig entertainment, aan het einde was het wat lastig om oogcontact te krijgen toen we wilden afrekenen

11. Marlies Bahlman

Wat een gezellige Italiaan. Heel leuk personeel, hoge servicegerichtheid. Maken een praatje en zijn oprecht vriendelijk.
    Heerlijk eten van goede kwaliteit.

12. Alana Loison

Fabulous waiter, really nice guy. We'd a great time.

13. Vorige keer 2 x wijn teveel op de bon, dit is netjes gecorrigeerd.
    Vanavond 10-04-2019 wwer geprobeerd en lekker gegeten met mijn vrouw en ik.
    Totdat de rekeniing kwam, had gevraagd om een rode en een witte wijn, zonder verdere.
    Specialiteiten, zoals sauvignon of merlot etc etc (dus gewoon de huiswijn)
    op de rekening kosten deze gewoon 10 euro voor 2 glazen witte, en 12 euro voor 2 glazen rode wiijn. Ik ben geen wijnkenner en verwacht gewoon een eerlijk wijntje tegen een normale prijs.

Het eten is lekker, maar echt weer zo, n restaurant die de nadruk op de drank legt.

Kortom wanneer wordt er hier eens een normaal eetcafe geopend met normale prijzen.
    Iets minder winst per couvert geeft meer mensen en toch een goed totaal eiind van de maand.

Gr van Peter van Ommen.

14. Heerlijk eten, heerlijke pizza met knapperige rand, in het midden wel wat vochtig.

15. Goede service en prijs kwaliteit zeker ok. Lekkere bruchetta en limoncello van het huis. Thanks.

16. Familie van Marwijk

Heerlijk gegeten! Goede bediening. Aanrader.

17. Van der Kolk

Eten was voortreffelijk, maar zo gingen er meerdere dingen mis. Na besteld te hebben, kregen 3 van de 4 mensen hun voorgerecht voorgeschoteld. Wij hebben daarop 1 van de 2 'nieuwe' medewerkers bij ons geroepen en gevraagd waar het andere voorgerecht bleef. Er was vanuit gegaan dat de gamba's in pittige saus voor het hoofdgerecht was. Het werd snel in orde gemaakt, maar we zaten daardoor wel apart te eten. Service door 1 biertje van het huis te geven. Drinken moesten we echt vragen, anders kwam er niets. En daarop volgend het nagerecht. 3 Van de 4 pers. Wilden het dessert met banaan en caramelsaus. Deze was besteld, maar de serveerder kwam terug om te zeggen dat het er niet meer was, jammer. 1 Pers. Had uiteindelijk nadrukkelijk het dessert gevraagd zonder slagroom, maar kreeg alsnog met slagroom. Deze geweigerd, nieuwe gekregen zonder slagroom. Nadat iedereen klaar was met het dessert werd er nog 1× dessert uitgeserveerd. Waarnaar wij hebben aangegeven al alles te hebben gekregen. Maar als klap op de vuurpijl kregen we de rekening. We moesten € 201,. Betalen, nu schrikken wij daar niet zo van, maar er was gewoon even afgerond € 25, - teveel in rekening gebracht door het 'misverstand' met de gamba's.. Wij hadden het voorgerecht besteld, maar zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren in rekening gebracht…

Samenvattend eten voortreffelijk, maar 2 'nieuwe' serveerders op 1 avond geen goed idee.

Jammer, dit was onze eerste ervaring met uw restaurant.

18. Jolanda van Amen

Wat een top restaurant. Heerlijk eten, goede sfeer en het belangrijkste super goed eten met fijn personeel.

19. In een supergezellige sfeer hebben we heerlijk gegeten!
    Eerder teveel dan te weinig, en iedere €€€ waard.
    Lekker vlees, vis en pizza/pasta.
    Ook het zelfgemaakte ijs is een ware aanrader!

20. Het restaurant zat bomvol en we waren blij dat we hadden gereserveerd. Vriendelijk personeel maakte een tafeltje voor ons vrij.
    Als amuse kregen we een bruschetta, die hoge verwachtingen opwekte. Helaas was de calamari die we als voorgerecht hadden uit de diepvries en smaakte flauw. De salade caprese blonk daarentegen uit door de heerlijke mozzarella en dressing. De pizza capricioza was lekker en ook de zwaardvis smaakte. Helaas was de bijgeserveerde spaghetti aioli niet goed doorgekookt en de groenten juist weer wel. Alles bij elkaar wel lekker gegeten voor een redelijke prijs.

21. Aanrader!!!!
    Maak t zelf maar mee.
    Houd je van smullen en betaalbaar en parkeer je de wagen graag dichtbij dan zit je hier goed!

22. Heerlijk gegeten in een goed restaurant. Vriendelijk geholpen en men vroeg ook direct of wij op een bepaalde tijd weg moesten, dat was het geval. Hierop gaf de ober enkele tips voor wat betreft de maaltijd. Wat een heerlijk voorgerecht! Combinatie van diverse voorerechten op een grote schaal waarvan we met ons 6-en heerlijk van gegeten hebben. Daarna hoofdmaaltijd: 3 pizza's gedeeld met 5 personen, was geen probleem.
    Ter afsluiting nog een lekkere limoncello van het huis mogen drinken.
    Aanrader om hier te gaan eten, zeer gastvrij en heerlijke gerechten.

23. Super lekker, goeie en vriendelijke bediening.

24. Ginny Schenkels

Met het team van 12 personen werden we goed ontvangen en hoefden we niet lang op het eten te wachten. Er werd met alles rekening gehouden.

25. Jan Weijers

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Wij waren niet bekend in Wassenaar en hadden op internet gereserveerd. Bij aankomst perfect een tafel voor 9 personen.
    Parkeren gratis in de parkeergarage aan de overkant van de weg.
    Heel erg lekker en goed eten. Ik kom geregeld in Italië, maar de pizza die ik hier gegeten heb doet zeker niet onder voor de Italiaanse. Ook andere gerechten volop verkrijgbaar.
    Ook de sfeer en bediening vond ik zeker prima in orde. Gezellig restaurant!

26. Jolanda van Noorr

Vriendelijk personeel, lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!

27. Lekker eten, lieve gastvrije mensen. Echte Italiaanse sfeer. We hadden ons geen betere plek kunnen wensen om met zijn vijven te eten voor de voorstelling van Soldaat van Oranje. Het is een beetje uit de buurt, anders gingen we er zeker regelmatig eten!
    We hebben genoten, dank jullie wel!

28. Was lekker.

29. Prima gegeten hier. Vooral de rijk gevulde groentesoep is een aanrader. Reserveren via de website gaat probleemloos.

30. Enthousiaste ontvangst, goede antipasti en heerlijke pizza en hoofdgerecht van entrecote met blauwe kaas en lekkere pasta. Er werd goed opgelet dat we niets te kort kwamen. Prima dus!

31. Uitstekend restaurant. Mooie kaart, vriendelijk personeel, leuke locatie, zeer behulpzaam. Het enige nadeel is dat reserveren via de website niet werkt. Bellen of langsgaan zijn de enige opties! Maar als dat het enige kritiekpuntje is ... aanrader!!!

32. Heerlijk gegeten, goede sfeer, fijn rekening gehouden met allergieën. Zeker een plek om terug te gaan!

33. Vertaal van English naar Nederlands

Very pleasant evening, with good food and wine. All dishes were very tasty and good value. we will be back.

34. Jolanda en erik uit apeldoorn

Een gezellig warm en vriendelijk restaurant. Eten was top. Service was top. Bediening top. Jammer dat wij in Apeldoorn wonen.

Gr Erik en Jolanda

35. Heel leuk restaurant met een fantastische bediening. Wij gingen naar de soldaat van Oranje en dit was een prima tussenstop. Echt een aanrader.

36. Vriendelijk onthaal, goede service. Aan alles werd gedacht en op tijd geserveerd. Heerlijke ossenhaas gegeten! Mochten we nog een keer in Wassenaar zijn dan komen we zeker terug.

37. Wegens veel goede reviews besloten een etentje hier te combineren met avond tikkibad. Dit viel erg tegen. Er was gereserveerd maar bij binnenkomst werden we begroet met een oh ik was jullie vergeten.. Apart want het hele restaurant was leeg. Verder was het eten niet goed, pasta erg smaakloos. De pizza was wel te doen. Bij het afrekenen hebben we verteld dat we het niet vonden smaken, hierop kwam een oh jammer. Ja zeker jammer ons zie je hier niet meer terug.

4,9
  38. Bediening heeft geen frisse uitstraling en let niet goed op. Moesten vragen om wat te mogen drinken, om de kaart, etc. Eten is redelijk.

39. Swennen

Romantisch authentiek Italiaans restaurant.
    Heerlijk gegeten en degelijke prijzen.
    Absolute aanrader!

40. Fred Dümpel

Twee badmintonteams - waarvan enkele leden vroeger ooit eens tegenover elkaar hebben gestaan in de badmintoncompetitie - zijn in de loop der jaren hele goede vrienden van elkaar geworden. Zó goed, dat we dit jaarlijks vieren met een gezellig etentje.

Dit keer was het team van Wassenaar aan de beurt om iets te organiseren en dat werd dan Pizzeria Da Alfio. We hebben met elkaar genoten van elkaars gezelschap, de vlotte en vooral vriendelijke bediening en van het heerlijke eten (zeer gevarieerde keuze). De Tartufo (truffelijs van chocolade) is echt een aanrader om het diner af te sluiten. Het was alleen jammer, dat ondanks de airco het erg warm was in de pizzeria.

41. Anneke Rauwendaal

Heerlijk gegeten

42. Heerlijk gegeten. Als vooraf hadden we, op aanraden van de eigenaar, een mix van allerlei Italiaanse voorgerechtjes, bellissimo! Was ook echt een aanrader! De pizza en het dessert waren ook prima in orde.

Goede kwaliteit, leuke sfeer, vlotte en vriendelijke bediening en de prijs viel ons reuze mee.

Wij gaan daar zeker vaker heen!

43. Goed eten, goede service

44. Fam. Eiting
    Vertaal van English naar Nederlands

We were there with our whole family and friends. The food was very good. The staff so friendly. The atmosphere excellent with some very good live singing. It was a great evening. Thank you!

45. We spent a week in holland with the family and the last day we were at the water park nearby. We looked for a nice restaurant with kids and found this, the food was excellent and the atmosphere as well. Go there!!

46. Kees de Haas

Prima gegeten hier! Als voorgerecht een mix van verschillende voorgerechtjes. Weinig fantasierijk opgemaakt maar wel lekker. De pizza's als hoofdgerecht waren prima. Na het dessert kregen we nog een glaasje limoncello van het huis. Leuk gebaar. De service was erg vriendelijk en goed. Fijne pizzeria!

48. Lekker impulsief binnengewandeld en buitengewoon smakelijk gegeten. De gerechten kwamen mooi op tijd door, een beetje aanpassen van het gerecht naar onze wens was geen enkel probleem en de rekening na afloop viel ook lekker mee. Kortom, een prima een betaalbare eetgelegenheid met een uitstekende keuken. Ben wel een beetje verliefd geworden op een van de dames van de bediening, dus echt objectief ben ik, geloof ik, even niet.

49. Uitstekend, in één woord. Hoorde dat het van eigenaar is gewisseld, zodoende wou ik het zelf ervaren. De bediening is hetzelfde, alleen nog gezelliger. De smaak van het eten is flink vooruit gegaan.

50. Heerlijk gegeten in super gezellige, vriendelijke sfeer en zeer goede prijs. Uitstekende service. Zeer aan te bevelen.

Madeleine Tommasini.

51. Ongecompliceerde Italiaan. Leuke sfeer, aan het begin van de avond veel gezinnen met kleine kindjes, na 20:00 uur rustiger. Attente bediening, losse sfeer. Eten onveranderd goed. Houden zo.

52. Heerlijk gegeten, een nieuwe eigenaar.

Maar nog steeds de zelfde leuke bediening.

Nog even gezellig als voorheen.

Lekker filetto vinchi gegeten, met pikante spaghetti.

Het bijft een echte aanrader.

Greet.

53. Van Dam

Heerlijk gegeten, de bediening was dik in orde, ik kom zeker nog een keer eten. Een echte aanrader!

Stukje écht Italië dicht bij huis...

54. Fam. G.H.Ruumpol

Uitstekende bediening. Sfeer als bij moeder thuis en het eten uitstekende kwaliteit. Kortom we hebben genoten!

55. Ja, weer nieuwe specialiteiten, overheerlijk gegeten,kom snel weer terug!!!vooral leuke bediening.
    in een woord geweldig. groet drik

56. Claire Alblas

Heerlijk gegeten en erg gezellig. Vooral bijzonder aardige bediening en vooral voor onze kinderen!!!! Wij komen zeker terug. Dank, Claire

57. Nadat bleek dat de gereserveerde tafel toch al bezet was kregen wij zonder pardon een drankje van de zaak. Ik heb een voedselallergie en er werd ongelooflijk goed rekening mee gehouden. Een en al complimenten! Heerlijk gegeten en vooral goede aandacht voor de klant! Bello

58. Hier kom je een stukje Italië in Nederland tegen... Perfecte ambiance, De (h)eerlijkste schotels worden je door het vriendelijke personeel voorgeschoteld. Alfio en zijn Brigade weten er iedere keer weer een fantastisch feestje van te maken. Laat je eens verrassen en verwennen door hen, in een woord: Subliem!!

59. Wij aten hier op een zaterdag in oktober en het was erg druk(lees: lawaaiig. Daardoor was de service helaas slecht. Het bleek dat onze bestelling niet was doorgekomen in de keuken en we hebben daarom onnodig lang moeten wachten. Excuses werden aangeboden, maar het werd niet gecompenseerd met bijv. een kop koffie. Het wachten op de rekening duurde zonder reden onnodig lang! We waren bijna zo weggelopen, want we waren het wel goed zat. De goede kwaliteit van het eten weegt daar helaas niet tegenop!

60. Echt Italiaans, heerlijk eten, gezellige bediening die je herkent als je weer terug komt. Gewoon een fijn restaurant met hele aardige mensen

61. Francesco

allora! Alsof ik in Italië ben. Gewoon goed.Top visschotels
    Mooie smaak en bijzondere wijnen.Beetje gehorig,dat wel. Maar dat hoort bij Italië: vriendelijke druktemakers met aandacht voor de mens en échte producten. Vabenne!

62. koos en marieke

gisteravond er gegeten het eten was heerlijk ook de wijn was goed gastvrij ontvangst en vriendelijk personeel met vlotte maar juiste manier van bediening tot de volgende keer

63. kdavitt

Love it. It has a great family restaurant. We eat there every week. The kids love it and the owner and staff are friendly. Easy parking in front or in garage very close to front door.

64. Friendly, very good food, good value. We felt welcome and enjoyed an excellent dinner. We will return often!