Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

1. Internationaal Gouda

We aten meerdere keren in het restaurant, alles was altijd lekker. En leuke bediening. Vandaag waren we erg teleurgesteld. De serveerster was onbeleefd, ze mengde de drankjes en vervolgens het gerecht voor het kind. Het vlees was koud en smaakloos. Na het melden van onze ontevredenheid zei de dame dat ze er niet over wilde praten en dat we alleen maar moesten betalen. Ze gaf niet eens antwoord om afscheid te nemen, ze draaide zich met een zuur gezicht om.

2,2
  2. Internationaal Heerjansdam

Toegankelijkheid voor fietsers vanaf het openbare fietspad is slecht.
    Fiets rekken onvoldoende en ouderwets zodat je niet makkelijk het kettingslot vanaf je frame aan het rek kan bevestigen. Al met al
    Beter toegangspad vanaf de fietspaden en betere en meer fietsstallings mogelijkheden zijn gewenst.

3. Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening en verrassende gerechten! Wij komen zeker nog eens terug.

4. Internationaal Wassenaar

gerssen

Alles was supper… helaas geen plaats voor de andere dagen. Maar begrijpen het zo goed eet je daar.

5. thea ter beek en familie

We hebben heerlijk gegeten, bediening van personeel is uitstekend en vriendelijk, wij komen er regelmatig en graag!

Meer recensies in Zuid-Holland