1. Vandaag spareribsmenu besteld in de smaak ketjap, het werd bezorgd en geen ketjapribs en de patat was koud dus dat eet je niet. Ik bellen, doorverbonden met ene Randy (onpersoonlijk en tijdens mijn verhaal zat ie met anderen te praten), sorry voor de koude patat ik kreeg geen nieuwe, ze zouden andere spareribs brengen en als het wel ketjap was moest ik dubbel betalen? Alsof ik niet weet hoe ketjap eruit ziet en smaakt? Ik vond het een zeer klantonvriendelijk gesprek mede dat ie zij dat ie mij later terug zou bellen want hij had het druk? Ik vond de service onder de maat en het was de laatste keer dat ik wat van de Beren eet. Wel €19,25 voor iets wat ik niet heb besteld, waardeloos dus! En de rest van de reviews zijn ook niet fraai moet ik zeggen, ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven maar dat was mijn geld niet waard.