Nieuwste foto's in Nistelrode

Laatste updates in Nistelrode

1. C. van Roosmalen's profielfoto
    C. van Roosmalen heeft een recensie geschreven voor May Day

C. van Roosmalen

Wij komen er al sinds het begin. We halen meestal wok om mee te nemen maar denken nu dat je beter ter plekke kunt eten. Het valt vandaag nl. op dat er plots veel minder wordt gegeven in het kleine bakje kerrie. Erg weinig groenten en een halfvol bakje. De gekookte rijst in een ander bakje, anders wordt het een erg natte massa, moet voortaan apart worden betaald. Kortom ineens 3,- duurder: dus is nu 20,- voor 1 persoon!! Je hebt gewoon 1 bordje eten zoals een wokgerecht maar dat goedkoper is.
    Maar wok groenten zónder vlees of vis is ook ineens een paar euro duurder geworden.

Het ligt er altijd aan wie er op dat moment werkt. Doordeweeks komen beide eigenaren chagrijnig over en er gaat erg vaak iets mis wat je pas thuis ontdekt.

Het begint echt te veranderen en zodra ik een andere in de omgeving ontdek ga ik daar voortaan naar toe.

5,1
  2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Het eten was lekker maar heel karig. Het hoofdgerecht bestond uit een lekker stuk vlees, maar weinig of geen bijgerechten. 1 schaaltje frietjes voor 4 personen en nagenoeg geen groenten. Bijbestellen werd geen gehoor aan gegeven. Ronduit slecht.
    Voor mij was het hier de laatste keer.

3. Job exters's profielfoto
    Job exters heeft een recensie geschreven voor 't Laar

Job exters

Deze pizzeria staat altijd in gesprek terwijl ze dat niet zijn ik heb wel eens een uur in de wacht gestaan toen ik daar kwam was er niemand.
    Groetjes

4. ria's profielfoto
    ria heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Vriendelijk personeel en heel lekker gegeten zeker een aanrader.

5. Margriet fransen's profielfoto
    Margriet fransen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Margriet fransen

Heerlijk gegeten in een mooi nieuw gezellig sfeervol interieur!

6. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor May Day

Kwamen 10 minuten voor sluitingstijd binnenrennen, maar mochten toch nog plaatsnemen om te eten, ondanks dat ze alles al aan het poetsen waren. Snel geholpen en erg lekker eten!

7. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor May Day

Pff wat een aanfluiting, omdat ik überhaupt noedels had alleen moest ik €,50 extra betalen. Ik had maar 5 garnalen en 2 stuks groente en de rest van het bakje zat helemaal vol met pasta! Bah!
    Ik belde op en weet je wat die dame zei: dan moet je zelf koken als je van groente houdt.
    Dat zal ik doen 😊 ga er nooit meer heen

8. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

Dank je wel voor de aanpassing!

9. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

Goedendag Love good food,

Als je graag iets wilt aanpassen aan de recensie, mag je dat altijd aan ons doorgeven via info@eet.nu en dan brengen wij dat voor je in orde ;-)

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

10. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

De stoelen waren echt verschrikkelijk. Daar kun je geen hele maaltijd op blijven zitten. Ik had achteraf gezien iets hogere cijfers moeten geven voor eten, drinken, service en prijs/kwaliteit, sorry daarvoor. Ben nu aan het terugdenken en het eten was heel erg goed.

11. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Voorgerecht was fantastisch (vistrio). Achteraf (zo lekker was het) had ik toch liever gekozen voor de rauwe tonijn als voorgerecht! Maar gelukkig had ik er een stukje van bij. Hoofdgerecht was echt goed. Porties zijn klein, maar gelijk hebben ze ook, er wordt in restaurants al veel te veel weggegooid. Met genoeg friet en salade erbij had ik zeker niet te weinig gegeten. Het was echt lekker en betaalbaar.

12. MVC's profielfoto
    MVC heeft een recensie geschreven voor May Day

Ik vond het wokken daar altijd heerlijk omdat je er ook veel groenten kreeg of uit mocht kiezen. Groot pluspunt vergeleken met andere woks. Vandaar toch nog mijn hoge punten in de hoop dat het terugkomt.
    Helaas is dat de reden dat ik er steeds minder kom: het groentenaantal wordt steeds minder.
    Verder ben ik een groot visliefhebber en zou dan ook het liefst vis zonder zo'n deegje eten. Dat is echt niet zo lekker. Smaken verschillen misschien…
    Daarnaast lijkt het afzuigsysteem niet meer of slechter te werken, want mijn kleren ruiken ontzettend vies als ik daar ben geweest. Dat was in het begin niet. Daarom ga ik er al niet meer zitten eten en bij het afhalen let ik er op wat ik aan heb. Mijn zoon wil er daarom al niet meer naar toe… Zonde, want als deze punten worden verholpen zal ik ook weer vol lof spreken en het zelfs promoten.

13. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tramplein

Super nooit geen problemen met niets!
    Super bediening en erg vriendelijk personeel!

14. Benny's profielfoto
    Benny heeft een recensie geschreven voor May Day

Ze zijn veel zuiniger geworden met de groenten. Daardoor is de prijs-hoeveelheid verhouding niet meer wat het was. De kwaliteit is goed maar we gingen altijd hierheen omdat je zo lekker veel groenten kreeg. Dat is nu over helaas.

15. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor May Day

Eerste keer hier. We werden vriendelijk welkom geheten door een medewerkster. Nadat we een uitleg kregen over de verschillende soorten die je kan kiezen, all you can eat gekozen. Nummers van de kaart klopten niet met het bestelformulier, maar goed, dat bracht wel wat spanning.

16. Eetcafé 't Pumpke heeft een nieuwe foto
  17. Eetcafé 't Pumpke heeft een nieuwe foto