Nieuwste foto's in Delft

Laatste updates in Delft

1. Delia's profielfoto
    Delia heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Echt de beste thaise soep ooit gegeten!!!

2. R.oswald's profielfoto
    R.oswald heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

Heerlijk gegeten vlotte vriendelijke bediening.
    Kortom prima!

3. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Heerlijk gegeten. Hoewel de ruimte wat eenvoudig oogt, wordt dit ruimschoots gecompenseerd door het heerlijke eten en de gezellige service.

4. Ingeborg's profielfoto
    Ingeborg heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Heerlijk gegeten, fijne service. Wij komen zeker terug!

5. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Moodz

30-1 High tea voor € 24,95 pp we waren met 2 personen
    Het begon met een heerlijk soepje, zonder brood. Bij navraag kragen we 2 grote dikke sneden!
    Daarna kwam de etagere met 4 dikke halve sneden brood belegd met tonijnsalade en de ander met vleesbeleg. Er waren 2 bakjes met salade en een met humus, echter geen crackertjes of stukjes stokbrood. Bij navraag kregen we een schaaltje met weer 8 dikke sneden brood. Als afsluiting waren er voor ieder nog 3 zoetigheden. Het gevolg was dat de helft van alles weer terug ging, dankzij het vele brood. Al met al niet Moodz waardig.
    Erg jammer

6. Alx's profielfoto
    Alx heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

Toch maar weer geprobeerd nadat afgelopen zomer onze ervaring slecht was, hadden gehoopt dat na de sluiting weer veel op de rit was maar in tegendeel. Bij binnenkomst niemand die onze tafel direct kon openen zodat we konden bestellen. Na 15 min. was het dan eindelijk wel mogelijk. Personeel liep gehaast en soms rennend door de ruimte heen waardoor er veel viel van de bladen, telkens gingen er weer volle bladen terug de keuken in omdat onduidelijk was waar wat naartoe moest. Lange wachttijd van 45 minuten en bestellingen verdwenen en werd niet uitgeserveerd. Zaten alleen maar met een bak friet voor onze neus. Gasten vroegen zelf aan de bar om een drankje te bestellen. Warme gerechten werden gewoon lauw uitgeserveerd. Kortom enorm chaotisch en gestroomlijnde organisatie ver te zoeke. op een avond dat je graag rustig wil genieten van de gerechtjes. Voor ons geen locatie Delft meer. Alle andere locatie van Heinde bevallen ons tienmalen beter.

2,8
  7. Yolanda's profielfoto
    Yolanda heeft een recensie geschreven voor De Beren

Geen fijne ervaring. We waren er ruim voor 17:00 uur met drie personen. Moesten om 18.45 in de kerk zijn voor een concert. Het duurde maar en duurde maar voordat het hoofdmenu werd gebracht. Tot 2x toe het personeel aangesproken dat we in tijdnood zouden komen. Om18.20 werd het hoofdmenu gebracht. Heel veel patat en heel weinig groente. We hadden een menu besteld dat uit 3 delen bestond. Het dessert kon niet meer gebracht worden want daar was geen tijd meer voor. Bij het afrekenen werden daardoor voorgerecht en hoofdgerecht apart afgerekend. Dat kwam vrijwel uit op de prijs van de menu's? We hielden er een heel slecht gevoel aan over. Hadden het helemaal niet naar onze zin gehad. Zonde van het geld. We slaan De Beren voortaan over. Heel jammer want de locatie is wel leuk.

2,7
  8. Rowin's profielfoto
    Rowin heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Perfect restaurant voor mensen met een maagverkleining, wat een karig zooitje

• Eindcijfer 1,6
    1,6
  9. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor De Beierd
    Internationaal Delft

Gezellige relaxte sfeer, attent personeel… en voor hun kaasfondue mag je mij elke nacht wakker maken.

10. Sabien's profielfoto
    Sabien heeft een recensie geschreven voor YouYi

Goede service tijdens het bestellen. Tijdens het wachten werd ons ook een glas water aangeboden. Verder heerlijke sushi! Je proeft dat het vers bereid is. Zeker voor herhaling vatbaar!!

11. René de Bruin's profielfoto
    René de Bruin heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Authentic Thaise gerechten, kom veel in Thailand en dit is een van de eerste thaise restaurants in Europa waar de gerechten exact hetzelfde bereid zijn en smaken zoals in Thailand. Enige verschil is dat de porties zijn aangepast naar NL, de porties zijn groter en dat de je kunt aangeven hoe spicy je het wil.
    Zeker een aanrader en ze zullen ons regelmatig terug zien.

12. Yvonne Roest's profielfoto
    Yvonne Roest heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Yvonne Roest

Heerlijk gegeten, alles met veel zorg bereid.

• Eindcijfer 9,9
  13. Souf's profielfoto
    Souf heeft een recensie geschreven voor Jeruzalem

Eten was smerig! Bestelling was verkeerd heb gebeld voor correctie. Hij probeert me wijs te maken dat dingen heb bestel wat helemaal niet waar was. De medewerker aan de telefoon wou de bestelling niet corrigeren. Vies eten en nog grote oplichter bestel hier niet.

1,3
  14. Molleman's profielfoto
    Molleman heeft een recensie geschreven voor De Parel van Flores

Taalkennis zeer laag dus uitleg over de kaart quasi onmogelijk. Pinnen niet mogelijk. Alleen cash.

6,1
  15. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Stadsherberg de Mol
    Vertaal van English naar Nederlands

Wij hebben hier prima gegeten. Ouderwetse salade enzo, maar gewoon prima en gezond. De hoeveelheid is prima. Wij kregen niet alles op. Brood vooraf was geweldig.
    Maar mooiste is natuurlijk de sfeer. Wow. Je leeft echt waar mensen ook 400 jaar geleden waren. Bijzonder.

16. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Vriendelijk ontvangen. Relaxed sfeertje.
    Heerlijk smaakvol eten.
    Komen graag keer terug.

17. Van der Meer's profielfoto
    Van der Meer heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Van der Meer

Er heerst een leuke sfeer, je voelt je er gelijk op je gemak, het eten vonden we erg lekker. Gaan hier zeker nog terug komen.

18. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Fantastisch gegeten hier. Oprecht echt authentiek Thais. Knus tentje. Maar vooral de vriendelijkheid van de uitbaters maakte het tot een geslaagd bezoek.

19. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor The Best Thai Food

Kom er bijna wekelijks, omdat ik het de eigenaar gun! Zulke hardwerkende mensen!
    En het eten is buitengewoon heerlijk, dus als ik aan m'n kinderen vraag : waar zullen we gaan eten? Dan roepen ze in koor : bij de Thai!

20. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor De Beren

Wij zijn spareribs liefhebbers en hebben de spareribs besteld. Het waren 1 van de slechtste spareribs ooif!! Het zijn voorgegaarde vastgekookte ribs die even opgwarmd worden in magnetron? En wat marinade erover! Vlees zat erg vast aan het bot. Wit vast vlees aan het bot was het. Niet lekker! Niet bestellen!