Zonnig Zuid

Egmond aan Zee

Sylvie en Henny Bosboom heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sylvie en Henny Bosboom's profielfoto
    Sylvie en Henny Bosboom heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

2 Hardwerkende mensen, die in het centrum van Egmond aan Zee hun restaurant wisten te profileren door uitmuntende gastvrijheid te koppelen aan een gevarieerde kaart en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij wonen momenteel in Spanje, maar zodra we Nederland weer bezoeken gaan we graag bij hen langs!

2. Sylvie en Henny Bosboom's profielfoto
    Sylvie en Henny Bosboom heeft een recensie geschreven voor Sher-E-Punjab

Gelukkig weer een Indiaas restaurant in Lelystad! En ook nog een heel goed Indiaas restaurant met heerlijke gerechten. We hebben genoten van een lamsgerecht met spinazie en Kip tandoori. Aanwinst voor de stad en we komen zeker snel weer terug.

3. Sylvie en Henny Bosboom's profielfoto
    Sylvie en Henny Bosboom heeft een recensie geschreven voor Partycentrum De Rimboe

Heerlijk dineren in een prachtige omgeving. Middenin de bosrijke omgeving van Hoenderloo wordt men gastvrij ontvangen door Goula en Jan. Betaalbare gerechten op de kaart met vriendelijke bediening en in een goede sfeer. Wij hebben op 2 oktober een smakelijk avondje beleefd. Bedankt!

4. Sylvie en Henny Bosboom's profielfoto
    Sylvie en Henny Bosboom heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

Hebben gisteravond heerlijk gegeten bij dit super gastvrije echtpaar uit voormalig Joegoslavie (Bosnie en Servie). Telkens als we Egmond bezoeken gaan we proberen er te eten, want deze hard werkende mensen moet het gaan lukken om dit restaurant tot een blijvende topper op te werken.