• Lid sinds 19 augustus 2013

Zaandam
  2. -

Delphi

Valkenburg

Rob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Pancho's Cantina

Rob

Vorige week hier gegeten. In verhouding tot de prijs is de kwaliteit van het eten zeker niet slecht. De bediening was echter wisselend. Ik wacht nu nog steeds op de dessertkaart. De dame die de borden ophaalde zou de kaart nog brengen. Zag haar nog een paar keer langs lopen, naar andere tafels, met dinerkaarten in de hand, maar ons had ze glad vergeten. Door de drukte kan het niet zijn: er zat bijna niemand in de zaak.

6,3
  2. Rob's profielfoto
    Rob vindt de recensie door Rob voor Delphi leuk

Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. Absoluut een afknapper. Nadat de bestelling was opgenomen duurde het een uur voordat we te eten kregen. Personeel draaft wel rond, maar ongeïnteresseerd en zonder sturing. Op enig moment vroeg een meisje of we al dessert wilden hebben - Lieve meid, we hebben zelfs nog geen hoofdgerecht gekregen. Na een half uur een ober hierop aangesproken - Mijn collega komt zo bij u ! De collega kwam na 10 minuten melden dat ons tafeltje over 3 minuten aan de beurt was in de keuken. Afijn, 10 minuten later werden 2 salades geserveerd, 5 minuten later de schotel voor mijn vrouw en weer 10 minuten later mijn vegetarische schotel, die zich het beste laat omschrijven als kroos in tomatensaus. De moeite genomen om iets te koken was er niet bij: er waren een paar blikjes witte- en sperciebonen opengetrokken, die gecompleteerd waren met drijfnatte aardappels. Een beetje opgewarmd in de magnetron. Niet te vreten. Ik heb de hele handel terug gegeven. De eigenares/kokkin was het daar niet mee eens - ies allemaal vers, heb iek allemaal zelf vanochtend klaar gemaakt. Excuses voor het lange wachten was er niet bij, ook geen kopje koffie of drankje van het huis.
    Als je je geld verbrandt heb je er waarschijnlijk nog meer plezier van dan wanneer je het in dit restaurant uitgeeft.

3. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Delphi