• Lid sinds 10 januari 2010

Het Kreitenhuys

Udenhout

AC Restaurant

Oosterhout

henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marie-José Rasenberg

We hadden een Social deal gekocht voor 4 personen en daar hebben we geen spijt van gehad. 5 Gangen dinee en alles even lekker, eten was perfect op temperatuur en meer dan voldoende.
    Op het eind nog nagenoten van een kopje koffie met heerlijke lekkernijen erbij.
    Top avond gehad, chapeau!

2. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

henk

Ok het was niet zoals in vele restaurants all you can eat voor weinig centjes, hier kost het wel iets meer maar dan heb je ook iets de bediening, jonge maar leuke meiden die toch weten waar ze mee bezig zijn .
    Ze weten precies wat ze op tafel zetten en zoals ze in veel restaurants vragen ze nu niet eens een keer "oh dat moeten we even vragen of dat dat mogelijk is " ze kennen de gerechten en als je daar dan een vraag over heb weten ze het wel.
    Dat zegt toch wel iets over de aansturing in een bedrijf! Naargelang de avond vorderde kwamen we er dus achter dat de twee eigenaren allebei volop meewerken wat ook zeker een pluspunt is .
    De menukaart is opgesplitst in twee delen hele en halve hoofdgerechten, dit was voor ons nieuw maar na de uitleg begrepen we het snel .
    De bedoeling is om zo gezegd mensen uit te nodigen om verschillende gerechten te proberen maar als je geen grote eter ben volstaat ook een half gerechtje.
    Conclusie wij hebben heerlijk gegeten en denken dat er voor ieder wel wat wils op hun menukaart staat. De bediening weetwaare het over het hebben en attenderen je ook op de diverse mogelijkheden.
    Zeker een aanrader en een leuk en uniek concept wij komen zeker terug
    Groetjes Henk en Ramona

3. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Van de week een sateetje gegeten volgens het all you can eat concept, wat in mijn ogen niet echt geschikt is voor een wegrestaurant aangezien je daar komt voor een snelle hap en niet een avond gaat zitten tafelen. Kwaliteit was goed en voldoende. Ik vroeg tijdens de bereiding, doe maar vast een stokje extra aangezien we na de lunch gelijk weer verder moesten en dat was geen enkel probleem. Het is alleen jammer dat voor dit geheel een redelijk hoge prijs gevraagd wordt en dat er geen tussenweg is, namelijk 16.95. Is in mijn ogen voor een sateetje best veel.

6,7
  4. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Goed gegeten, de ambiance is uitermate gezellig en de bedienging is zeer bekwaam. In een woord een aanrader.