• Lid sinds 9 april 2011

Maeszicht

Bergen lb

Anak Depok

Den Dolder

Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Maeszicht

Henk

Wij hebben hier inmiddels sinds najaar 2010 een aantal malen gegeten. De laatste keer eind februari. Hier wordt gastvrijheid met hoofdletters geschreven. Men houdt terdege rekening met ieders wens. De kaart is misschien wat beperkt, maar daar schuilt juist de kracht in.

Hier heeft men geen sterallures en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Een aanrader!

2. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Anak Depok

Henk

Na vele jaren en goede herinneringen vanuit Limburg terug naar Anak Depok. Interieur en ontvangst niets op aan te merken. Mijn vrouw wilde de vegetarische rijsttafel en ik de Ajam Bumbu Rujak. I.p.v. nasi putih nasi kuning besteld. Helaas werd een klein schaaltje nasi putih gebracht. Nasi kuning op verzoek nagebracht en putih meegenomen. Voor een heel klein schaaltje, en dat voor twee personen, werd € 4,95 extra gerekend. Als liefhebbers van gado-gado en rudjak werden wij wel heel erg teleurgesteld. De rudjak bevatte geen vers fruit en bovendien stukjes winterwortel. De gado-gado slap, klef en overgoten door een inferieure saus. Al met al een gerenommeerd restaurant onwaardig.