• Lid sinds 19 november 2010

't Zusje

Raamsdonksveer

Frans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Nadat wij alleen maar positieve geluiden hoorden over 't Zusje en de aanbevelingen van onze kennissen, zijn wij met vier personen "uit eten" geweest bij het Zusje in Raamsdonksveer, in het voormalige pand van Restaurant De Ark. Het gebouw heeft een grondige inwendige verbouwing ondergaan, wat wij eeuwig zonde vinden van het zo karakteristieke pand, deze aanpassing heeft de sfeer van een restaurant niet verbeterd. Nee, eigenlijk is het inwendige van dit prachtige pand totaal vernield.

Maar nu het restaurant, het eten en de bediening zijn ons erg tegen gevallen. Het wachten tussen de gerechten door was erg lang, maar ja dan komen ze wel vragen of je nog wat zou willen drinken. Het eten was vaak erg droog of droop van de saus. En de bediening heeft te weinig oog voor de gasten.

Het pand en locatie is prachtig, maar van kwaliteit en vakmanschap kunnen ze niet tippen aan het restaurant De Ark. Ze missen de liefde voor het vak. Volgens ons gaat het bij het Zusje niet om de gasten maar wat de gasten afrekenen aan de kassa.

Jammer van het pand, en heel jammer dat ze niet kunnen voldoen aan onze wensen, dus 't Zusje is niet voor herhaling vatbaar. Tussen twee haakjes, het is zeker niet duur maar je krijgt er ook niets bijzonders voor, en dan is het altijd nog te duur. Want opgewarmde gerechten kun je in elke goedkope tent wel krijgen.

1,5
  2. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Brasserie-Restaurant De Ark

Afgelopen zaterdag heb ik en mijn partner weer heerlijk gedineerd bij Restaurant De Ark. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu, de gangen waren heerlijk bereid en ook de -door de gastvrouw aanbevolen- wijn was voortreffelijk.
    Wederom hebben wij weer genoten van een heerlijke culinaire avond in een gezellige ambiance met uiterst vriendelijke bediening.
    Wie graag en heel lekker en betaalbaar wil eten zonder fratsen is bij restaurant De Ark aan het goede adres.
    Top Top, ga zo door.

3. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Brasserie-Restaurant De Ark

Restaurant/brasserie De Ark vinden wij een van de beste restaurants van Raamsdonksveer en omgeving. Waarom vinden wij dat? Omdat je bij restaurant De Ark de mabiance en kwaliteit kunt vinden van een sterren restaurant. En de prijzen zijn er zeker betaalbaar. En ook de kwaliteit van het eten en de drankjes staan in zeer goede verhoudingen wat betreft de prijs. Er wordt volgens ons op een hoogstaand peil gekookt, ja dat vinden wij. Het is zeker een aanrader voor u, als u er nog niet bent geweest. En dan nog de bediening, zeer vriendelijk, goede uitleg van wat er wordt geserveerd, en verstand van de wijnen, ja dat hebben ze ook. Wij vinden dat het wijn assortiment bij De Ark uitmuntend van smaak maar ook de prijs is goed. Ik zou zeggen tegen de uitbaters ga zo door, een aanwinst voor Raamsdonksveer en omstreken.
    Wat ook praktisch is, ze beschikken over een zeer groot eigen parkeerplaats zowel voor het restaurant als achter het restaurant.