1. Wij hebben met vier personen op een zaterdagavond gegeten bij Het Heerenlogement. Wij zijn vriendelijk ontvangen en de sfeer is zeer huiselijk. Er heerst een prettige sfeer en de achtergrondmuziek hebben wij als aangenaam ervaren. De vriendelijke bediening is alert. De menukaart is niet groot maar aan de kwaliteit en smaken valt op dat er in de keuken zorg wordt besteed aan de gerechten. Wat onze ervaring betreft zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

2. Edwin Hummen

3. Bij het uit eten verwacht je tenminste een goede bediening, lekker eten en service. Het ontbrak hier aan alles.

4. Eerste keer nieuwe concept geprobeerd. Lekker vers, snelle bediening en veel variatie. Wij gaan zeker terug.

5. Edwin Hummen

6. Edwin Hummen

7. Door de recensies hier hebben wij gekozen voor dit restaurant voor een speciale gelegenheid. Ontvangst zeer vriendelijk en bediening zeer attent. Kwaliteit van alle gerechten zeer goed. Mooie presentatie, verse producten en gevoel voor verschillende combinatie van smaken. Voor ons een eerste keer en beslist niet de laatste keer. Wat ons betreft een aanrader.

8. Edwin Hummen

9. Edwin Hummen

10. Pannenkoekenhuis Beusichem

Bediening was zeer vriendelijk, alert, vlot en gastvrije ontvangst. De kwaliteit van het eten was goed, vers en in juiste proporties. Het restaurant is sfeervol en wordt zeer druk bezocht.

11. Edwin Hummen

12. Edwin Hummen