• Lid sinds 3 juli 2017

Fong Shou

Aarle-Rixtel

Diana Panhuijzen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Diana Panhuijzen's profielfoto
    Diana Panhuijzen vindt de recensie door Jozie voor Fong Shou leuk
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Vandaag 8-1-2-17 afgehaald... 2 loempia's Fong shou en bami met ei.... Loempia's gevuld met alleen taugé en klein beetje ei omelet verder niets. bami ( met alleen wat prei en een gebakken eitje bovenop) was koud. Was 16 euro..... veel te veel voor niks en koud... Dit was de eerste keer bij de nieuwe eigenaar en tevens de laatste keer !!!!!

2,6
  2. Diana Panhuijzen's profielfoto
    Diana Panhuijzen vindt de recensie door Elsje voor Fong Shou leuk
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

14 jan,Vandaag voor de eerste keer dit jaar chinees gehaald op ons vertrouwde adres.
    Maar we zijn het er allemaal over eens, dat het echt niet meer is wat het was.
    Jammer echt hel jammer,de kwaliteit en smaak is ver zoek.
    Dus ik hoop dat u mijn bevinding niet alleen ziet als comentaar maar als en mogenlijkheid om dingen beter te gaan doen nu het nog kan,succes.

3. Diana Panhuijzen's profielfoto
    Diana Panhuijzen heeft een recensie geschreven voor Fong Shou
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Vandaag Chinees gehaald en vernam toen pas dat er nieuwe eigenaren zijn, jammer dat ik dat ook merkte aan het eten... De kip in ketjapsaus was écht niet lekker... Jammer...

4. Diana Panhuijzen's profielfoto
    Diana Panhuijzen vindt de recensie door Sjoerd voor Fong Shou leuk
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Ik kom al ruim 35 jaar bij deze chinees. Was altijd goed, maar sinds de zaak van eigenaar is veranderd is de kwaliteit ver te zoeken.

1e keer kreeg ik niet wat ik besteld had mee, en de smaak was flauw.

2e en 3e keer, tja ik dacht geef ze nog een kans, was het niet de kwaliteit die ik gewend was.

Jammer, heel jammer!

3,3
  5. Diana Panhuijzen's profielfoto
    Diana Panhuijzen schreef:

Vandaag Chinees gehaald bij Fong Chou in Aarle-Rixtel, vernam achteraf dat er nieuwe eigenaren in zitten, en dat was bij sommige gerechten ook écht te merken!
    Heel erg jammer, want ik vond het eten er altijd goed, maar de kip in ketjapsaus was écht niet lekker...