• Lid sinds 23 oktober 2016

Van der Valk

Nootdorp

Angela Romijn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Angela Romijn's profielfoto
    Angela Romijn heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Wij kwamen hier graag en de laatste keer in juni was echt super. Daarna in juli leek het wat minder? Enfin toch weer vanavond erheen en wat een enorme teleurstelling!

De bediening is nog steeds goed en de verse muntthee ook maar toen... De stokbroodjes vooraf met smeerseltjes waren vervangen door minibroodjes met een vreemde smaak en een kommetje saus... niet lekker.

Ons voorgerecht pompoensoep met tomatensaus erdoorheen niet echt smakelijk... Je proefde geen pompoen helaas.

Het hoofdgerecht van mij was sliptongetjes met gebakken aardappelen en broccoli apart erbij besteld. De vis was gortdroog de aardappeltjes keihard en de broccoli pap. Mijn partner had een hamburger met frites. Het broodje van de hamburger was hard, de burger smakeloos en de frites waren krulfrites die aan elkaar kleefden. Kortom het was een drama.

Nogmaals, het was voorheen top. Het is zo zonde en ik zou dit nooit zo rapporteren na een eenmalige teleurstelling, maar zoals ik al eerder vermeldde is dit niet de eerste keer.
    We hadden het ook aangegeven, aangezien het eten vrijwel onaangeroerd terug ging en de dame (die er niets aan kan doen) zei dat ze het aan haar chef had gemeld... Je zou dan denken ook omdat we hier regelmatig kwamen dat de chef dan toch even naar ons toe zou komen? Nee hoor, het hele bedrag werd berekend zonder bijvoorbeeld aanbod van een kop koffie o.i.d.

Heel jammer, wij komen hier niet weer.

3,5