• Lid sinds 22 april 2024

West-Terschelling

De Bras

Terschelling West

1. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor ZandZeeBar

Leuke strandtent erg mooi ingericht. Mooi groot terras om te zitten. We zaten eerst buiten, maar de wind waaide te hard. Dus gevraagd of we binnen mochten zitten. Dit was geen probleem! We zaten in de serre. Mooie sfeervolle serre, waar je binnen maar toch het buiten gevoel hebt.

Een fijne ongedwongen sfeer. Lekkere cheesecake met heerlijke slagroom en gewoon goede tosti gegeten.

2. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor West aan Zee

Leuke strandtent, leuk ingericht met allerlei spulletjes. Je hebt er genoeg te zien. Mooie locatie. Het eten is er goed! De bediening is erg aardig.

De kaart is vooral gebaseerd op vis. Wat logisch is op een eiland. Aangezien wij niet zo van vis houden, en wij dit niet van tevoren wisten, konden ze toch voor een alternatief menu zorgen. Erg coulant!

Dus kortom wij vonden dit zeker een goede review waard!

3. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor De Bras

De sfeer was goed, relaxed. We hebben er leuk kunnen zitten. De zaak is mooi aangekleed.
    Bij binnenkomst kwam de gastvrouw meteen naar ons toe, maakte een grapje. Prettig in de omgang, deed ook leuk tegen ons zoontje. Hebben er alleen geborreld, maar dit was allemaal prima! Goed voor elkaar!