Hier zie je hoe de meningen over de De Buik van Parijs verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. everdien horstede

Heerlijk gegeten.
    Prima sfeer en uitstekende bediening.
    Een aanrader

2. Ruime keuze aan gerechten. Vlees (lam en giro's) erg droog. Griekse aardappelen prima. Groenten karig.
    Auberginesalade blijkt een mousse van yoghurt en onherkenbare ingredienten. De aubergine was niet te traceren.
    Bediening was vriendelijk, de sfeer matig net als de presentatie van het eten.
    Menukaart voor vele gasten moeilijk leesbaar vanwege het kleine lettertype en dimlicht. Je moet van het soort eten houden. Met Groupon het proberen waard. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

3. Natascha & Robert

Weinig bijzonders. Matig interieur en geen ontvangst. In het begin was de bediening wel prettig en vriendelijk. Het was leuk tot het volgende gebeurde:
    We vroegen het verschil tussen twee verschillende zalmgerechten op de kaart, waarop de serveerster antwoordde dat de ene met graat is. Dat wilden wij niet en kozen dus voor de ander.. Toen het hoofdgerecht eenmaal op tafel stond, bleek er erg veel graat in de zalm aanwezig te zijn. De serveerster was het hier niet mee eens en wees ons op de grote, dikke graat, die volgens haar makkelijk zichtbaar en verwijderbaar was. Maar door het hele stuk zat graat. Al met al verwachtten wij dat we het zalmgerecht niet hoefden te betalen. Echter kregen we slechts een glas jus d'orange kado.
    Wij komen hier niet meer terug.

3,5
  4. ina

Ben er nu 2x geweest, beide keren met een Groupon-bon. Een uitstekende bediening. Vriendelijk, correct, gezellig. Het eten en drinken was heerlijk. Ruimte tijd tussen de verschillende gerechten door. IJs zonder ijskristallen er in en heerlijke verse vruchten. Een heerlijke avond in een restaurant waar ik het gevoel had dat ik welkom was. Kortom: voor mij een echte aanrader waar ik zeker vaker terug zal komen.

5. Hallo,

Zeer slechte ervaring! Geen aanrader! Slechte bediening. Ze waren vergeten ons eten door te geven aan de keuken. Personeel wist van elkaar niet wat men moest doen. Zijn er weg gegaan omdat het erg lang duurde met alles. Naar de buren geweest verderop geweest. Binnen een kwartier het eten op tafel. Dus wij komen hier niet weer. Jammer voor Olympia!

1,4
  6. Ramon en Jan

Ook wij hadden gereserveerd ivm een groupon bon.
    Wij hadden geluk dat we wel gelijk een drankje kregen, maar verder hebben we op veel erg lang moeten wachten.
    Het personeel was echt ontzettend aardig, maar vanuit onze plek zagen we dat veel mensen geërgerd om zich heen keken.
    Een stel moest echt ruim 20 minuten wachten voordat ze uberhaupt gevraagd werden wat ze wouden drinken.
    Wij kregen het hoofdgerecht ongeveer 3 kwartier nadat we ons voorgerecht op hadden.
    Toen ik om de rekening vroeg zei het meisje dat het eraan kwam. Nog geen 5 minuten later zag ik haar glazen afwassen. Omdat we wel heel erg graag weg wouden ben ik zelf maar weer om de rekening gaan vragen.
    Pin apparaat was kapot dus moest (gelukkig zat deze ernaast) naar de bank. Jammer dat dit niet gelijk kenbaar gemaakt werd.
    Al met al was het eten prima, bediening aardig maar ook wij moeten helaas bekennen dat we hier niet meer terug zullen komen.

5,7
  7. Afgelopen zaterdag hier gaan eten, omdat ik nog een Groupon had liggen. Helaas was dit geen succes en ziet dit restaurant ons niet meer terug. Bij binnenkomst moesten we 20 minuten wachten tot we de kaart kregen/drinken konden bestellen. Vervolgens zijn ze ons drinken vergeten en kregen we dit pas toen we ernaar vroegen. Drie kwartier later kwam het voorgerecht en een uur nadat dit op was, kregen we het hoofdgerecht. De gyros was schijnbaar op, dus dat moesten ze eerst ergens anders vandaan halen. Jammer dat ze dat niet eerder lieten weten, dan hadden we een ander gerecht gekozen. Bediening liep af en aan, maar niemand die vroeg of we nog wat wilde te drinken. Wanneer we daar zelf om vroegen, moesten we daar steeds zo'n 15 min. op wachten.

Het eten was heerlijk, als de service wat beter was geweest, waren we misschien nog terug gekomen. Misschien dat de service zo slecht was, omdat ze toch niets aan een Groupon klant verdienen, maar vindt het alsnog geen stijl. Op deze manier bouw je geen klantenkring op.

8. 21 januari 2012
    Na een dagje beurs en met veel trek op doorreis richting Doetinchem, met nog 2 uur treinreis voor de boeg, beland bij dit restaurant. De tonic van mijn vrouw zat geen prik meer in. Vervolgens correct door ober opgelost. Daarop het diner: gyros kinderhoeveelheid en lauw, souflaki nare bijsmaak en suzuki klein en rare smaak, bolletje rijst smaakloos, kool bruin en de tzaziki was tzaziki onwaardig absoluut smaakloos en leek in de verste verte niet op tzaziki. Eigenaresse probeerde e.e.a. goed te maken door hoeveelheid gyros aan te passen. Maar ook die gyros was lauw. Bij afrekenen probeerde zij iets aan te bieden van het huis maar dat kon de rest niet meer goed maken. Heel jammer, maar hier komen wij niet meer terug. Absoluut geen aanrader dus.

4,1
  9. familie Martinus

Het eten was fantastisch, de bediening erg goed en het personeel was heel vriendelijk.
    We hebben een heerlijke avond gehad!
    Een goede reden om nog een keer te komen.

10. De ontvangst is prima, jas wordt aangenomen, vriendelijke serveersters/gastvrouw.
    Bediening is eenvoudig, alleen een bord per persoon. De rode huiswijn is eenvoudig.
    Het eten, ik had een Gyros-maaltijd besteld met patatjes i.p.v. gebakken aardappelen.
    Het vlees was niet warm, zou gegrild moeten zijn, stond op de menu-kaart, vlees was slap en duidelijk 'opgewarmd'en niet goed gekruid.
    Het garnituur, niet te eten, het rijstbolletje smakeloos.
    de tjatjiki niet herkenbaar, slap, geen komkommersmaak.
    De patat niet of nauwelijks krokant gebakken, niet warm.
    Al met al zéér teleurstellend.
    Zeker ook vanwege de reis naar Zwolle. Wij komen uit Groningen en hadden in het verleden(2 jr.) heerlijk gegeten bij dit etablissement.
    Jammer!!!

11. Ik ken de ober (die meneer) persoonlijk en at vaak daar, hij is werkelijk heel goed! Een zeer vriendelijke, gastvrije meneer, die altijd voor zijn gasten er is om het naar hun zin te maken....tjah, je kunt soms je dag niet hebben, kan ons allen overkomen, maar hij is een van de beste met ruime ervaring in de horeca en heel veel kennis van het vak!

12. Dat van die ober zal wel mee vallen. Ik ken deze man als een zeer vriendelijke man en kan me niet voorstellen dat hij de gasten in de steek laat. Pluimpje voor de ober.

13. Hebben hier gisteravond met het gezin gegeten. Het ontvangst was er simpelweg niet. De bijzonder onvriendelijke ober voorzag de tafel van een berg bestek en wat glazen en heeft vanaf dat moment, tot aan het betalen van de rekening geen glimlach laten zien. Het eten was (na een goed uur wachten) wat taai en de porties bijzonder klein. Het bord was voorzien van meer tzatziki en rauwkost dan dat er fatsoenlijk eten te vinden was en bovendien was het ook nog eens lauw.

Al met al was de service bijzonder slecht, we adviseren de ober een andere baan te zoeken. Het eten was matig bereid en aan de lauwe kant, maar zeker goed op smaak. De sfeer is het best te omschrijven als sfeerloos en de prijs/kwaliteit verhouding is in z'n totaal gezien dus gewoon bagger.

Helaas geen aanrader.

14. Eten was gemiddeld, vlees iets te taai, toetjes niets speciaal. Daarentegen was de bediening zeer vriendelijk en de zaak was proper. De inrichting was netjes maar minder sfeervol, dus gemiddeld een 7!

15. Hallo lieve mensen, dit restaurant is een echte aanrader.

Wij komen hier al jaren en vinden het nog steeds een top restaurant. Je kunt er goed eten en drinken en de bediening is top.

En als er iets toch niet goed is (gewoon zeggen) dan wordt ook dat goed geregeld.

O ja, kun je de kaart niet zo goed lezen, vraag dan gewoon een brilletje aan de ober. (dat hebben wij ook gedaan, haha)

Verder nog dit personeel van Olympia, ga zo door.

We hopen nog vaak bij jullie te komen eten. (tafel 8)

Wim en Dicky.

Henk en Nel.

16. Gastvrij zoals de Grieken zijn.

Geweldige kwaliteit.

Heerlijke wijnen.

Super tzatziki.

Zeer jofel glaasje likeur bij de koffie....dat smaakt naar meer meneer!

We komen er regelmatig, worden begroet als oude vrienden, voelen ons er ook als oude vrienden. Welkom!

Aanrader, of je nou alleen, samen of met een groepje gaat, jong of oud, dat maakt niet uit.

Gewoon erg goed!

17. Wij komen regelmatig bij dit restaurant en zijn altijd zeer tevreden, ook omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is! Wij nemen meestal een mixed grill en dat is absoluut genoeg en is heerlijk!

Bediening zeer vriendelijk!

18. Vind het wat tegenvallen, met de name de grootte van de porties is erg aan de zuinige kant. Waar je in andere Griekse restaurants genoeg hebt aan alleen het hoofdgerecht, heb je hier een voorgerecht nodig om niet met een knorrende maag te vertrekken. Voor de rest is het in orde.

5,9
  19. Heb gisteravond met mijn vriendin hier gegeten, wij zijn zeer gastvrij ontvangen, hebben fantastisch gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

Absoluut een aanrader, bedankt en tot snel.

20. Tijdje terug voor het eerst hier gegeten, samen met mijn vriendin. De inrichting oogt gezellig en straalt warmte uit. Dit geldt ook voor het personeel; zij zorgen er mede voor dat je een gezellige avond hebt. Het eten - niet geheel onbelangrijk - is meer dan prima. Zeker een aanrader voor een ieder!

21. Allereerst wordt je vriendelijk ontvangen en ook je jas wordt aangenomen. Wat gelijk opvalt is dat er een klimaatregeling aanwezig is, dus niet te warm.

Ruime kaart van opzet, met de nodige fantasie is er vanalles, mogelijk. Zoals een Grieks restaurant betaamd beginnen we met een ouzo. Proost.

Wij gingen voor een rondje van de kok, dit is zoiets als maak maar wat en loop door de hele kaart heen.

Nou, dat hebben we geweten, perfect van (verse) kwaliteit, goed van smaak, hoewel het wel een biertje extra vergde, goede uitleg van (vreemde voor mij..) producten.

De salade kon iets beter naar mijn mening, kwam volgens mij zo uit de koeling, dressing erover en serveren maar.

Tussen door werd er ook nog attentie gegeven aan ons, wat ik altijd wel op prijs stel.

Overall gezien zeker een restaurant voor een tweede bezoek, verzorgd en schoon, ook de toiletten!

Wat ik wel een beetje miste is de uniforme uitstraling van het personeel, allemaal in net, zwart maar geeneen het zelfde.

Wellicht bedrijfskleding als verbeterpunt net als de verlichting in de zaak. Personeel was zeker behulpzaam in alles!

Rekening wordt duidelijk gepresenteerd en er wordt gevraagd indien alles naar wens was.
    Tenslotte een koffie van de zaak, afrekenen en naar huis....

We komen er terug.....

22. Met een groep wezen eten bij de Olympia.

Het personeel is de vriendelijkheid zelve en het eten was prima!

23. Misschien met te hoge verwachtingen hier wezen eten. De kip stukjes van de spice stelde niet veel voor, erg droog. De rest van de spice was lekker.

Erg weinig salade bij het voorgerecht en ook niet lekker aangemaakt. Nagerecht prima. De service was matig. We moesten een paar keer om opschep bestek vragen. We zaten in het eerste gedeelte van de zaak. Was niet echt sfeervol en als de voordeur open ging kreeg je een flinke windvlaag langs je heen.

Misschien beter en gezelliger als je meer achter in de zaak zit.

24. We hebben er laatst gegeten, en het was super.
    De tomatensoep als de moussaka was heerlijk!
    Toppie! Een 10
    We gaan er zeker vaker heen.

25. Marjolein

Mijn vriend en ik hebben hier gisteren lekker gegeten, de Griekse keuken blijft toch echt mijn favoriet. Het vlees was heerlijk gekruid, maar mocht hier en daar nog iets malser. Personeel was zeer vriendelijk. Goede ambiance, maar wel een beetje donker.

26. Margriet

Een hele fijne avond gehad in Olympia. Voorgerecht Pikilia een echte aanrader. Wel veel, maar heel erg lekker! Mooie inrichting en goede bediening.

27. Ik heb hier inmiddels met meerdere mensen gegeten. En wij waren het allemaal met elkaar eens. Echt super! Oprecht aardig personeel, goed eten, gezellig enz enz. Ik ga zeker nog een keer die kant op.

28. Iwan-Erik Post

Ik wordt hier elke keer blij van de wijze van presentatie; goede hoeveelheden, aardige attente bediening en ruime lichte zaak.

29. Gisteren met een vriendin en haar kinderen op het terras wezen eten. Smaakte allemaal heerlijk! Verder een geweldige en gezellige bediening! We hadden het niet getroffen: 2 maal door onbekende mensen lastig gevallen. Betrokken bediening en vangen ook nog eens oversture kinderen op. Uiteindelijk met hun aandringen gratis maaltijd gekregen, ook al kon de zaak er zelf niks aan doen. Wij gaan hier zeker veel vaker eten, en dan kunnen ze ook dikke fooien verwachten! Inderdaad een aanrader!!!

30. wilma de ruiter

Heerlijke gegeten, vriendelijk personeel geen vraag is raar. Echt een aanrader

31. Wij eten hier inmiddels regelmatig, hoewel we niet in de buurt wonen, gaan we als het even kan hier langs!! TOP restaurant, geen andere woorden voor!! HEERLIJK eten!!

32. S Olijslagers

Geweldig restaurant, geweldig eten. Al 2 keer geweest en nog lang niet op uit gekeken. Top, echt een aanrader!

33. Gezellig en ontspannen sfeer, heerlijk gegeten. Prima avondje uit gehad

34. klaas vrieswijk

Vanwege het mooie weer, hebben we heerlijk buiten kunnen zitten. Trouwens, in het restaurant zelf zag het er ook heel gezellig uit. Leuke Griekse muziek en sfeervol ingericht. Echt top.

35. Dit restaurant is een absolute aanrader. Alles is vers (ook de aardappelen) en dat proef je! Een absolute 10 waard en wij gaan er zeker vaker heen.

Vorige pagina