Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafe De Kleine verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Schoolmeesters

Gezellig gegeten en het eten was prima. je mag het niet vergelijken met een restaurant, maar wij waren zeker tevreden. De gastheer was erg oplettend en heeft ons prima verzorgd.

Een aanrader onzerzijds!

2. Marjolein van Dijk

Heerlijk gegeten bij de Kleine. Ook wordt er een goed glas wijn geserveerd. De bediening was heel gezellig en hartelijk.

3. De betere snackbar maar met te weinig eten op een koud bord voor veel te veel geld.

3,6
  4. Ik vind dit voor een cafe restaurant een super restaurant! Goed eten voor een leuke prijs!!

5. Gezellig op het terras gezeten en een lekker hapje gegeten

6. Anne Zoethout

Prima eetcafé. Eten is goed, het is er gezellig en prijs/kwaliteit is wat je mag verwachten van een eetcafé.

7. Fokkien de Groot

8. Prima eten in een gezellig café. Prijs kwaliteitverhouding is erg goed! Een echte aanrader.

9. We wilden vanmiddag een bezoek aan jullie cafe te brengen. We werden op een onvriendelijke manier weggestuurd. We zeiden dat op de site stond dat de zaak was geopend. Dat werd ontkent door de barman. Zet de openingstijd duidelijker op jullie site. Dit voorkomt misverstanden.

10. Gezellige eetgelegenheid. Prettige en accurate bediening. Jammer dat er alleen maar friet was, geen gebakken aardappelen oid. Klein probleem met het eten wat overigens snel en zonder problemen werd opgelost.

11. John en Ineke

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. We hadden wat speciale wensen, maar dat was geen enkel probleem. Bedankt voor alle service en gezelligheid. Het was niet de eerste keer dat we er waren en hoop dat er nog vele keren zullen volgen. Toppie.

12. Komt z'n naam na, De Kleine, maar het personeel en het eten is reuze. Is een echte aanrader. Vlees ook super goed, 1 van de weinige waar ik zo positief over ben.

13. Jaap Zwiers

Super goed eetcafe. Alles klopte: de bediening, super eten, echt gaaf, prijs kwaliteit in harmonie, sfeer super goed.

14. louise janssen

Gezellige sfeer en heerlijk eten, ik kom er graag.

15. Goed gegeten voor een betaalbare prijs. Goede bediening en leuke sfeer.

16. Gezellig eetcafé met prima eten.

17. Heerlijk gegeten en niet duur!

18. Wim Huijsmans

Met 8 man eerst aan de bar geborreld en daarna gegeten; iedereen was enthousiast over sfeer, service en prijs/kwaliteit van het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Wij vonden wat wij zochten: een lekkere maaltijd voor een betaalbare prijs in een goede atmosfeer!

20. Leny en Bart

Vriendelijke bediening. Bekende De Kleine satéschotel was heel goed - 3 stokjes varkenshaas uit eigen keuken en met voldoende satésaus, frietjes en salade ook prima!! (Satésaus was goed, maar smaakte iets te bitter!) Ook hier helaas geen wijnkaart. Dus de rode wijn 2x proberen (prima service) helaas weinig smaakbeleving (tip). Gereserveerde plek bij het raam in de winterperiode erg kil door tocht van het raam. Prima adres!

21. Lekker en goed, het was mooi druk. Prima prijs/kwaliteit verhouding

22. Frank van Dam

Prima gegeten en leuke sfeer. Bediening ook prima.

23. Betrouwbaar eetcafe; altijd gezellig, lekker en goed eten -ook extra's naast de kaart, aardige bediening,..
    Kortom wij komen graag en regelmatig!

24. R.van Ede van der Pals

Als vanouds was het weer lekker en gezellig eten bij de Kleine. Bediening prima en zeker een aanrader.

25. Harry Terpstra

Lekker eten, goede bediening! Prima prijs.

26. Jan Staat

Uitstekende eenvoudige maaltijd met een prettige service!

27. Wederom weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle eetcafé. Altijd vriendelijk personeel en vlotte bediening.

28. Wat jammer, geweldige jongeman in de bediening, open keuken, eten ronduit slecht. Zo jammer dat je het vak zo kunt verzieken. Advies: neem een goede kok! En laat de jongeman van de bediening zich een betere werkgever opzoeken.

2,1
  29. Jolanda en henrie van duren

Wij komen al tijden bij bob en marja. Altijd welkom, goed eten. Gastvrij en prijs en kwaliteit is super. Ook tijdens smartlappen en kerstival ben je altijd goed. Je bent er altijd welkom.

30. Wij hebben een heerlijke avond gehad met heerlijk eten. Beiden de Mixed Grill gegeten en we waren blij verrast hoe mals het vlees was. Een lekkere salade erbij en zelfs de friet was heerlijk. Krokant van buiten en lekker zacht van binnen. Als toetje de Tiramisu. Heerlijk een echte aanrader!

31. Danitsja Helfensteijn.

Mijn zoon en ik hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Gezellig eetcafe!

32. Wij hebben in Eetcafé De Kleine met ons zessen lekker geluncht tegen een "kleine" prijs. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Aan onze wensen werd voldaan. Goede eetgelegenheid in het centrum van Zwolle!

33. L.B.

Onderweg naar huis van een paar daagjes weg te zijn geweest zochten we met zijn tweëen een restaurantje om ´s avonds te kunnen eten en daarna verder te rijden. Bij een tankstation onderweg met restaurant zijn we zo ongeveer weggevlucht nadat we hadden gezien hoe de medewerkers daar met het eten omgingen. Wij dus doorrijden. Omdat we in de buurt van Zwolle waren, besloten we naar het centrum te rijden, de auto ergens te parkeren en een restaurant te zoeken.

Eetcafé de Kleine lag op onze wandelroute en omdat ik op de site van eet.nu al had gelezen dat dit etablissement een aantal goede recensies had gekregen, besloten we hier ons geluk eens te beproeven. En dat is ons niet tegen gevallen: Heel hartelijke ontvangst, snelle bediening, goede uitleg van de gerechten, een gezellig sfeer en niet onbelangrijk: een goede kok :D.

Wij hadden de dagschotel (varkenshaas of zalm) genomen, met friet en salade. Het vlees en de vis waren goed bereid, niet te lang en niet te kort gebakken. De frietjes waren heerlijk knapperig en een verse salade, met dressing op smaak gebracht. Naderhand nog een kop koffie en wij konden de rest van onze reis naar huis met een voldaan gevoel vervolgen.

Ook niet onbelangrijk: de toiletten waren schoon.

Al met al zeer aan te bevelen.

34. P van Leeuwen

We waren met vier personen en iedereen heeft lekker en in een ontspannen sfeer gegeten.

35. Familie Stuij uit Langerak ZH

We hebben de bediening even laten schrikken door met 6 i.p.v. 5 personen binnen te komen in het volle eetcafé, maar na wat schuiven kregen we een mooi plekje met ons zessen. Super! We hebben heerlijk gegeten, voor ons gezin ruime keus tussen de gerechten en voor de 2 geslaagden onder ons een vuurwerk-fontein op hun bord als verrassing, erg leuk!! De bediening was goed.

36. Otto

Meer dan heerlijk eten en een goede bediening.

37. Wil de Wit

Prettig terras in mooie omgeving. Zeer vriendelijke bediening en (h)eerlijke maaltijden.
    Voelde me thuis en kwam zelfs de tweede dag terug om bij De Kleine te eten. Oh, de wijn is ook uitstekend!

38. Meestal is een tweede zoek aan een restaurant een deceptie. Met name als het eerste bezoek uitstekend was. Maar niets is minder waar. We hebben gisteren verrukkelijk gegeten! De service en bediening was erg gastvriendelijk!

Nadat we hadden gereserveerd wegens de verjaardag van onze jongste zoon, die tevens die dag een basisplaats in het team van de prof voetbalclub van die plaats kreeg, is dit gegeven goed opgeslagen. Onze zoon werd blij verrast met het verjaardagslied, gezongen door de kok en bediening, vuurwerk bij het voorgerecht en als klapper op de vuurpijl, hij kreeg een voetbal als cadeautje! Dat heet "guestrelation!" Wauw. We waren onder de indruk!

Eten was uitstekend, zo ook de bediening en de sfeer. Last but not least, de prijs-kwaliteit verhouding; prima! We komen graag weer terug. Bedankt voor een geslaagde avond!

39. In de reservering had ik aangegeven dat het om ons 1-jarig trouwjubileum ging. We kregen hierdoor een tafel met een roos en een gelukswens. Erg sympathiek. Het was druk, maar aan het personeel was dit niet te merken, de ober en de serveerster waren erg relaxt en oprecht vriendelijk. Ze maakten met alle plezier even een praatje en hadden kennis van de recepten. We kregen een goed gevuld bord en een heerlijk mals stuk vlees, een aanrader, het varkenshaasje in stroganoffsaus. Ze hebben het ons verkocht voor een zeer eerlijke prijs, een gemiddeld stuk vlees kost 15 euro met friet en salade erbij. Overigens was de salade super. Hier komen we zeker terug!

41. L.I. van Dijk

Goede service en prima gegeten!

42. Het was te druk voor maar 1 persoon in de bediening. Verder prima eten, goede porties en lekker. Leuk ingericht.

43. T. Poppegaai

Heerlijk gegeten. Mijn collega's hadden gekozen voor de kipsaté, hier zat voldoende satésaus bij. Ik had gekozen voor de ossehaaspuntjes met pepersaus en deze smolt op de tong. Bij de gerechten zat frites en een bak salade. Als ik weer eens in Zwolle ben dan ga ik hier zeker nog een keer eten.

44. Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

45. Prima tent, prijs/kwaliteit goed. Met dat verwachtingspatroon moet je daar ook heen gaan.
    Doordat keuken achterin zit, is het daar bijzonder warm. Wij vonden het te warm.

Eten was lekker en goed. Bediening is gemiddeld (als je tussendoor nog iets wil vragen of bestellen "biertje") dan loopt dat niet soepel of men raakt er van in de war.

We wilden vlot eten i.v.m. afspraken en dat ging vlekkeloos!

46. Super gezellig. Super bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader.

47. Prima eten voor een prima prijs. Gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Ondanks reservering moesten we toch een half uurtje wachten maar dat leverde wel een drankje van het huis op. Vegetarische kaart is zeer beperkt.

48. Lekker eten voor een nette prijs. Wel eenvoudig maar echt lekker. De maaltijdsalade is heerlijk en lekker groot. Ik kom wel terug. De bediening is redelijk. Niet onvriendelijk maar kan iets gezelliger.

49. Gezellig eetcafé met goed en lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding is dikke prima. Helaas door vertraging met de trein waren we een half uur te laat, wat ons niet in dank afgenomen werd. "Konden jullie niet even bellen?" Dit vond ik niet erg vriendelijk. Onze serveerster vond ik klungelig en informeel. Zelf vond ik dit echter niet het belangrijkste, ten slotte maak je het zelf gezellig. Een aanrader! Vooral voor studenten die goedkoop uit eten willen.

50. Ziet er leuk uit, de muziek was saai. Het eten en drinken was oké, de bediening een beetje kortaf.

51. Berdien Blaak

Prettig gevoel bij binnenkomst. Het was druk, maar er werd niet gejaagd, de gemoedelijkheid neemt als het ware alles over waarmee je binnenkomt. Op de heenweg liep ik langs wat grotere hotel/restaurants, die er prachtig maar totaal sfeerloos uitzagen, bij jullie straalt de sfeer tot op straat.

Mochten we weer eens in Zwolle belanden, dan eten we weer bij jullie!

52. Het was gezellig druk afgelopen zaterdag, toen wij bij eetcafé De Kleine waren. Het eten was goed, maar de gezellige sfeer werd volledig teniet gedaan door de uiterst onbeleefde en chagrijnige serveerster. We hebben een aantal pogingen gedaan om het 'ijs te breken', maar zonder enig succes; ze blééf chagrijnig en onvriendelijk... Erg jammer én ik vind het ook gewoon níet kunnen in haar functie. Ik zal hierdoor niet snel eetcafé De Kleine aan iemand aanbevelen.

53. Gretha en Ruud Houweling

We hebben heerlijk gegeten in het gezellige Bruine Café De Kleine, waar het diner "vlak bij" werd klaargemaakt (achter de bar) en waar we genoten hebben van een heerlijk 3 - gangen menu voor een heel schappelijke prijs. Met name het nagerecht was bovenmate heerlijk.

54. Een beetje zoals ik het thuis ook kan maken, niet bijzonder, ook niet negatief hoor.

55. Leuk restaurant, gul, goede prijs en heerlijk eten.

56. Ferdinand Fakkert

Lekker gegeten bij de kleine. De service is snel en goed. Mooi bruin eetcafé! Het personeel is aardig en informeel en bovenal gezellig om een praatje mee te maken! Het is raadzaam om te reserveren. Topavond gehad met vrienden!

57. Leontien

Gezellig eetcafé met goede service. We hadden gereserveerd voor een grote groep, mailtjes over wijziging samenstelling groep en dieetwensen werden heel snel beantwoord.

De gerechten werden snel achter elkaar geserveerd waardoor de hele groep gelijktijdig kon eten.

Ook voor een grotere groep dus een absolute aanrader!

58. Na alle positieve recenties hieronder hadden wij heel wat verwacht. Sfeer en service was prima, maar het eten was niet zoals gehoopt. De vis smaakte nergens naar en ook de patat was droog..Iets wat je thuis nog beter in elkaar kan zetten. Jammer, ik zou hier niet snel weer gaan eten.

5,3
  59. Van Royen

Goede prijs kwaliteit, snel en lekker, meer moet dat niet zijn. Alleen binnen wat verouderd. We konden niet op terras door de regen.

60. van Raalte

Ongedwongen en familiare sfeer in dit gezellige eetcafe! Een aanrader! Heerlijk eten voor een prima prijs!

61. Gezellig eetcafé met heerlijk eten. Bediening/service kan beter, er werd ons geen dessert aangeboden terwijl wij dat eigenlijk wel wilden (en dat ook zeiden toen we bestelden). Ook zaten wij naast vier mensen die heel erg luidruchtig waren, daarmee was de bediening ook de hele tijd in gesprek. Erg vervelend.

62. Merel en Sarah Veenstra

Hallo Bob,
    ik ben zowat verslaafd aan de varkenshaas van jullie. Groetjes Merel.
    Hoi, ik vind zelf dat jullie heel vriendelijk zijn en dat de kok goed en lekker kan koken.
    Groetjes Sarah

(de Estertjes)

63. Gezellig eetcafé met aandacht voor goed eten.

64. Henriette Neerken

Lekker en gezellig gegeten aan ronde tafel bij het raam, Bediening was naar het leek aan het inwerken, wat traag, met soms een verkeerde levering, maar werd prima opgelost in uiterst vriendelijke sfeer.
    Al met al relaxt gegeten met elkaar aan ronde tafel bij het raam, zeker een plekje om te onthouden.

65. Gisteren 5 mei bevrijdingsdag. Oo, wat was het druk in de stad maar gelukkig konden wij bij cafe De Kleine terecht om wat te eten en drinken. Wij hadden de varkens sate en spareribs het heeft ons heerlijk gesmaakt.
    Dit is een leuk knus eetcafe wij komen zeker weer.

Bo

66. N. Eilander

Met z'n 8en gingen we wat eten na het bevrijdingsfestival. Na het bestellen liet de serveerster haar dienblad met drinken vallen op iemand van ons. Kan gebeuren, je biedt dan oprecht je excuses etc aan, toch? Maar excuses werden er niet echt aangeboden: "Ah, bier vlekt niet". Oké.. Een gratis drankje werd ook absoluut niet aangeboden.

Verder kregen 3(!) personen niet wat ze besteld hadden, maar ze had het toch écht wel goed doorgegeven hoor! We moesten het er maar mee doen, we kregen gewoon wat zij verkeerd had doorgegeven.

Verder kregen we met z'n 8en maar 2 karige mini bakjes salade, wat je niet verwacht als er staat dat salade overal bij wordt geserveerd. Meer kon wel, maar moesten we betalen, zelfs na alle gemaakte fouten!

De tafel werd afgeruimd, terwijl iemand nog niet uitgegeten was. Er werd wel vriendelijk gevraagd of ze het bord met nog niet opgegeten eten alvast mee kon nemen...?! Niet normaal! Achteraf bij het betalen kregen we wel een beetje korting, omdat we zeiden dat dit echt niet door de beugel kon.

Wij hebben dit allemaal nog nooit meegemaakt, zo veel fouten maken maar toch zo onklantvriendelijk zijn, dat dit verhaal bijna niet geloofwaardig is. Maar waar was het jammer genoeg zeker, hier komen we dus nooit weer!!

4,1
  67. Robbert-Jan van Vulpen

Heerlijk genoten van het eten gisteren. Wat je krijgt voor de prijs is meer dan genoeg. Daarbij was de service snel en netjes geregeld.

68. De biefstuk en zalm waren uitstekend van kwaliteit, zeker voor die prijs. De salade ook! Heel lekker. In verhouding had ik wat veel frieten op het bord. De man met wie ik was had er echter weer te weinig aan, dus ja dat is persoonlijk. Gekookte groente zou heel lekker erbij zijn geweest. De wijn was ook goed. Al met al, veel waar voor je geld! De reservering was niet bevestigd door het restaurant; hier heb ik nog achteraan gebeld.

69. Anneke van der Veen

Eetcafé bleek dicht te zijn i.v.m. verbouwing; eigenaar vond het heel vervelend. Reservering bleek niet door gekomen te zijn, terwijl wij wel een bevestiging hadden gehad.....Moesten noodgedwongen uitwijken naar andere gelegenheid. Volgende keer beter!

70. Heerlijk gegeten, goede bediening! Erg gezellig!
    De carpaccio was erg uitgebreid, de spareribs heerlijk!

71. Eric Beunk

72. Eten was prima. Minpuntje was: we moesten zelf om de kaart vragen voor een nagerecht, bleek dat slagroom voor op het ijs, op was, hebben toen maar koffie besteld.

73. Goed en gezellig eten/drinken voor een prima prijs! Aanrader!

74. Het eten was heerlijk en het was er gezellig! Prima eetcafé.

75. Prima eten, heel gezellig. Tafeltjes voor 2 mogen iets verder uit elkaar staan.

76. Gereserveerd voor 8 personen, en bij binnenkomst was er een gezellige tafel voor ons gereed gemaakt. Glazen met drinken waren goed gevuld en we hoefden niet lang te wachten als we ons glas leeg hadden. We hebben uitgebreid gegeten, genoeg voor iedereen en de rekening viel ons alle 8 reuze mee! Voor herhaling vatbaar!

77. Gertjan Broere

Gezellig en lekker gegeten. Prettige bediening met gevoel voor humor. De carpaccio was geweldig. Kan me niet herinneren ooit zo'n mooie, rijkelijk gevulde carpaccio te hebben gegeten.

78. Het was gezellig bij Eetcafe De Kleine. Lekker geborreld. Het beste eetcafe van Zwolle.

79. Voor ons is De Kleine al vele jaren lang een 10+ op alle fronten :

- Zeer goede sfeer, zeer gastvrij
    - Uitstekend eten, met name de Spareribs en de Sate
    - Gemoedelijke bediening, en goed gevulde glazen.

Gerrit & Femmie

80. Altijd lekker om aan te schuiven bij de Kleine voor een kleine hap of complete maaltijd. Afgelopen week de mixed grill genomen en alle stukken vlees heerlijk en even zo mals! Prima bediening in een ongedwongen gezellige sfeer. De Kleine, daar kom ik vaker!

81. Johan nijkamp

Franse uiensoep bij Eetcafe De Kleine, een hoogstandje in culinaire verwennerij.
    Toppie!

82. Jeroen van der Veer

Het is altijd fijn bij Eetcafe de Kleine, dit keer geen sate. Maar eens een chef specialiteit gehad. Ook smaakvol, en toch de volgende keer weer de sate hoor!

83. Jesper Beunk

Gisteravond heerlijk en gezellig gegeten.
    Ongedwongen en een familiare sfeer.

84. Al jaren de heerlijkste sate van Zwolle! Relaxed zitten, vlotte, gemoedelijke bediening. Prima plek!

85. De lekkerste bal van Zwolle en omstreken, heb wederom weer genoten!

86. Dit is een gezellig eetcafé met vriendelijk personeel, goede prijs/prestatieverhouding. We hebben de lekkere verse salade waar niet teveel dressing op zat (liever minder dan meer), zeer gewaardeerd. We vonden het erg lekker, ook omdat de zoutpot niet scheutig was gebruikt.. Patat kon iets knapperiger, mocht van ons ook iets minder zijn

87. no

Heb gister lekker gegeten bij cafe De Kleine. Was een gezellige avond, op het laatst nog even lekker na geborreld. Het was dus een geslaagde avond.

88. Met z'n tweetjes weer binnen gelopen bij EetCafe de Kleine aangezien het ons afgelopen zomer erg bevallen was om een dagje Zwolle af te sluiten.

Leuke bruine kroeg die er vanbuiten misschien iets wat te donker uitziet maar wel warm!

bij het voorgerecht sloeg de schrik ons toch een klein beetje om het hart toen we zagen dat de kok een Blik opentrok voor onze onze "verse"Uiensoep???
    De schnitzels was gortdroog en kwam uit de frituur en droop letterlijk van het vet en de gebakken champigons kwamen uit blik.
    Erg simpele salade met een dressing naja laten we het er ophouden dat het niet onze smaak was.
    Op lege glazen werd niet gelet uiteindelijk hebben we gedaan met een drankje!
    de medewerkers erg nors en amicaal met weinig aandacht voor de gasten
    In deze zaak liggen een hoop verbeter punten Want zoals we weten uit een eerder bezoek afgelopen zomer kan het wel!

Helaas Voor ons geen Cafe de Kleine meer bij een volgend bezoek aan Zwolle

1,4
  89. Met een vriendin stapte ik enige tijd geleden binnen voor een lekkere lunch. Helaas. De bestelde saté kwam zo uit de vriezer en de bijbehorende satésaus smaakte waterig. De eigenaar was aanvankelijk verontwaardigd dat ik het eten niet lekker vond. Toen ik een alternatief ontving, moest hij toch wel toegeven dat de saté toch niet helemaal zo smaakte als zou moeten. Helaas was het alternatief qua smaak maar iets net beter. Ook uit de vriezer? Misschien moeten ze het bij een café houden en het eten bereiden aan anderen overlaten...

1,8
  90. Ik heb nog nooit zulke slechte bediening meegemaakt als gisteravond. Het was druk, en er was slechts 1 persoon voor de bediening. Hij vergat echter ongeveer alles, en niet alleen voor ons. Bestelde bittergarnituren, bestelde biertjes, de gevraagde rekening.... Alles werd vergeten. We hebben een half uur op ons eerste drankje moeten wachten, we stonden toen op het punt te vertrekken. Toch gebleven. Het eten was matig, in een cafetaria krijg je hetzelfde, maar dan goedkoper. Overigens zag het pand en de inrichting er wel gezellig uit, dat dan weer wel. Kortom, nooit meer naar De Kleine.

91. Heerlijk dagje Zwolle gehad
    We kwamen langs de kleine en zag er gezellig uit en gingen dus daar ook een hapje eten.
    We hadden het ook al een keer gelezen op internet.
    We hebben super genoten van onze maaltijd.
    Het was er redelijk druk maar er was genoeg aandacht voor ons dat vinden wij altijd prettig.
    Naar de maaltijd lekker een kopje koffie gehad met een heerlijk chocolaatje, prima voor elkaar.
    De barman en de kok waren heel vriendelijk.
    Als wij weer een keer terug gaan naar zwolle gaan we daar zeker weer eten.

92. Op 13 augustus met partner gaan eten. Wat een tegenvaller! We bestelden vooraf brood met tappenade. Nooit gekregen, de ober was het vergeten. Jammer. Als hoofmenu saté en biefstukspies besteld. Enorm bord met friet maar vlees was erg karig. Biefstuk was wel goed gemarineerd, maar naar mijn smaak te veel doorbakken. Saté was wel oké, maar we eten regelmatig bij een eetcafe waarbij de prijs de helft is en de smaak ook oké. De salade was droog, slap en beslist niet vers. We hebben dit nog wel gemeld aan de kok, maar deze liet zich vervolgens niet meer zien. Beetje gemiste kans zullen we maar zeggen ( of het moet het chocolaatje bij de rekening geweest zijn als goedmaker?). Het dessert hebben we maar overgeslagen en zijn de cappucino elders gaan drinken. Prijs/kwaliteit staat niet met elkaar in verhouding. De Kleine vinden wij erg gezellig met carnavalvieren, maar niet om te eten.

5,1
  93. Zaterdag 14-07-2012 Uit eten gegaan met zijn 5en in het gezellige cafe. We begonnen met een voorgerechtje waar ik Carpaccio besteld heb. De Carpaccio was prima, naar mijn mening zaten er iets te veel pitjes en sla op maar daar was de rest van mijn tafel het niet mee eens. Voor het hoofdgerecht bestelden ik en mijn vader de Spareribs, Het was een prima portie alleen het was (wederom naar mijn mening) niet goed genoeg doorgebakken. Het zou nog lekkerder zijn als ik mijn vork in de sparerib stak de botten er vanzelf uitvielen.
    Wij hebben voor de rest een hele plezierige avond gehad en het eindigde met een bakje koffie op het huis, wat voor ons de perfecte afsluiter was!
    Bedankt en tot de volgende x Bob & Crew

94. B. van Dijk

Het eten is er erg goed, maar toen wij er kwamen was de service echt heel erg slecht. Toen we het eten ophadden duurde het erg lang voordat de borden werden opgehaald en er werd niet gekeken of het drinken op was. Op ten duur zijn we zelf naar de bar gelopen om wat drinken te bestellen en om een dessertkaart te vragen.

95. gister met mijn ouders uit eten geweest. Ik heb nog nooit zo'n lekkere en gevulde carpaccio gehad!
    Verder zijn we erg tevreden over het personeel en de sfeer. Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten!

96. Siep

De soep van de dag was al twee keer champignonsoep. de eerste keer was die heerlijk, de tweede keer met nogal veel klontjes en daardoor denk ik dat het een poedertje was met water en ik proefde dat het champignons waren uit een potje. Het vlees was echter helemaal top. De eerste keer had ik een lendebiefstuk, super lekker medium rosé en de tweede keer had ik varkensmedaillons. De hoeveelheid viel me tegen, het waren twee kleine stukjes en verder was mijn bord gevuld met patat. De pepersaus die ik erbij kreeg was heerlijk, maar nauwelijks genoeg voor één medaillon. De salade is ook lekker, alleen heel veel dressing en de meloen die erop zat smaakte voor geen meter bij de dressing. De eerste keer nam ik een toetje; vanilleijs met chocoladesaus. Ik wou er geen slagroom bij. Ik zag dat de kok dit er toch had opgedaan. Toen zag ik dat de serveerder de slagroom eraf schepte, een nieuw schaaltje pakte en het ijs er op z'n kop in deed. Hier zei ik wat van en de serveerster zei dat alle slagroom er uit was. Op de bodem vond ik toch nog wat slagroom. Niet helemaal netjes. Toen ik er de tweede keer at vergat de serveerder dat onze glazen leeg waren en we moesten zelf om drinken vragen. Bij mijn vriend waren ze de saus vergeten, hier moest hij zelf om vragen (naar de bar lopen, want contact met de serveerder was moeilijk te maken). Aan het eind van de avond betaalden we maar 41 euro, dus de prijs/kwaliteit is in verhouding. Echt kroegvoedsel dus, voor een lage prijs. Verwacht niet veel van de service, maar wel van het vlees, dat was echt goed. Verder mag er ook wel een keer goed schoongemaakt worden in café/restaurant 'de Kleine'. Stoffig en spinnewebben.

97. Met vriendin hier afgesproken, in de hoop om de Groningse studentensfeer aan te treffen. Die kennen wij als geen ander, van 100 jaar geleden. En dat is meer dan gelukt!
    Daarnaast ook heerlijk gegeten! Lekkere uiensoep, gegratineerd met kaas, vervolgens zalm met frietjes voor de ene, een maaltijdsalade met zalm voor de ander.
    De service was prima, met als enig minpuntje dat we wel heel erg met rust werden gelaten en zelf actief achter drankjes aan moesten. Dit kan echter ook positief worden uitgelegd. Al met al een erg geslaagde avond!

98. Tijdens een weekendje Zwolle een keer gelunched en gedineerd bij dit eetcafe.
    Heerlijk gelunched op het mooi gelegen terras en het broodje carpaccio en de tosti met zalm waren heerlijk op deze heerlijke voorjaarsdag(en jaaaa echte vers geperste jus d'orange).
    's avonds met vrienden gegeten, ook dit beviel ons weer erg.
    Ondanks de grote drukte toch erg snelle service, zowel de bediening als vanuit de keuken alles lekker snel op tafel.
    en toch kwalitatief super voor een eet cafe.
    Zoals belooft op de site was de sate zeker de moeite waard en de entrecotes mooi gegrild!
    Als we weer eens in de buurt zijn komen wij zeker weer eens terug.
    groeten uit Brabant

99. Vanwege de goede recensies op een zaterdagavond met z'n vieren hier wezen eten. Pluspunten: gezellige sfeer, gezellige drukte (aan de bar en op terras) en muziek uit de jaren '60 en '70 (je moet er van houden) en een snelle bediening (ondanks één serveerster).
    Minpunten: het eten! Eén van ons had carpaccio besteld als voorgerecht, dit was helaas op. Dus bestelden we alle vier de soep van de dag: mosterdsoep. De mosterdsoep kwam echter uit een pakje, ik had een klontje instantpoeder in mijn mond na een paar happen. Op de borden werden we ruim bedeeld met -rauwe- patat. De patat was erg licht en echt nog rauw van binnen. Gelukkig kwam er salade en een extra bakje patat op tafel. Deze patat was bruiner en wel gaar, dus daar hebben we ons wel mee gered. Ik had varkenssaté besteld, maar deze was licht aangebrand. Ook was het vlees wat droog en had het weinig smaak. De satésaus was wel lekker. Ondanks dat de serveerster in haar eentje was en nogal chaotisch overkwam, werden we wel snel bediend. Ik denk echter niet dat we hier nog een keer komen eten....

100. Zeer goed gegeten en zeer goede bediening. Is zeker een aanrader!

Vorige pagina

Volgende pagina