Hier zie je hoe de meningen over de Brasserie Dunnik verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Verkoolde aardappelpartjes, uitgedroogde salade. Verder vooral veel ipv echt lekker.

5,9
  2. Fam. Vlastuin

Heel lekker gegeten vrijdagavond! De gerechten die we besteld hadden waren bijzonder lekker, zeker ook het verrassingsdessert en de eigengemaakte appelkaneelsaus! Ook een hele aardige bediening!

3. Super gezellig en lekker gegeten! Boven verwachting lekker, komen zeker weer!

4. Het was erg slecht! Ondanks onze reservering was er eigenlijk niet echt plek. 3 van ons hadden onbeperkt spareribs maar het volgende portie liet erg lang op zich wachten. Ondertussen 3 serveersters aan tafel gehad en we hebben zeker 30 min moeten wachten op het tweede stukje.
    Bar slecht gewoon, zonde van mijn geld en niet gezellig.

2,8
  5. Heerlijk gegeten. Super leuke bediening. Duurde in het begin wel wat langer voor we drinken kregen.

Wel een aanrader om een een te eten

6. Heerlijk gegeten in een gezellige en sfeervolle entourage met een vriendelijke bediening.

7. Eten en sfeer waren zoals altijd weer top. Ook de service is altijd super. Toetje wat niet op de kaart stond werd gewoon mogelijk gemaakt.
    Al met al een top restaurant !

8. Martin

9. Sfeer eten etc was goed.

10. Arjen van Pijkeren

Overheerlijk eten en perfecte ambiance.
    Door een vrijgezellenfeestje was het later op de avond wel wat lawaaiig.

11. Pim Naafs

12. Heerlijk gegeten en de bediening hielp ons super. Een aanrader dus :)

13. Helmie Teggelove

Mijn verjaardagslunch gehouden bij Brasserie Dunnik, het was erg gezellig en de bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken dus zeker goed voor een herhaling.

14. Donderdag hier weer met 4 personen mogen eten. En elke keer dat ik hier kom is de service en het eten allebei perfect. En uiteraard de spareribs de beste van Zwolle!

15. Heerlijk gegeten, door het mooie weer konden we buiten zitten. Het enige minpuntje was dat aan het einde vd avond de bediening niet meer zo snel ging.

16. Tamara en Tim

We komen hier graag eten en drinken daarom hebben we besloten om ons trouwfeest hier te houden.
    Het was geweldig! We kregen van alle gasten te horen hoe goed het eten was en hoe leuk het aangekleed was. Personeel was ook top!!!

17. L van Eeden

Met vrienden groep ons dagje Zwolle afgesloten bij brasserie Dunnik. Iedereen tevreden, voor elk wat wils, lekker gegeten en zeer gezellig bediend.

18. Bergsma

Was erg verast met het meedenken. Ik ben suiker patient. Toen ik vroeg om een suiker vrije gebakje vertelde men dat dit niet aanwezig is. Daarop er goed werd overna gedacht werd wat ik wel kon nemen. Dat vond ik een goede service.

19. Monique

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het proeverijtje als dessert is wel aanrader.

20. Nijland

Het is een leuk en gezellig restaurant. Het eten smaakte prima! Aardige bediening.

21. Guido van Keulen / Avodesch

Heerlijk met vrienden gegeten, bij Dunnik in Zwolle.
    Dacht dat het alleen een koffie en lunch locatie was, niets is minder waar.
    Prima sfeer, leuke, prettige bediening en een goede bierkaart. En ja, hun Spareribs zijn echt geweldig mals.
    Aanrader.
    Gr Guido (Avodesch)

22. Er ging nogal wat fout. Lang wachten op entree. Vervolgens niet gelijktijdig brengen van voorgerechten en later ook nog eens tijdens hoofdgerecht. Een aantal had het hoofdgerecht nagenoeg al op toen na reclameren de derde ook zijn eten kreeg. Daarnaast ook te duur voor de kwaliteit. Personeel probeerde nog wel de avond te redden wat positief is maar leed was reeds geschiet.

3,4
  23. Heerlijk gegeten, porties zouden wel wat kleiner mogen zijn 😉

24. Heerlijk onbeperkt spareribs en varkenshaas gegeten. De patat, aardappelen en salade werd bijgevuld zonder meerprijs. Je krijgt waar voor je geld.

25. Jarno van Dijk

Al meerdere malen lekker en gezellig gegeten bij Dunnik!!
    Aanrader!!

26. Je kunt hier prima eten en het is gezellig. Vooral de spareribs zijn een aanrader.
    Joop

27. Alles echt te lang bereid. Slappe patat groentes, over kookte groentes.

3,7
  28. Als ik een 13 voor eten kon geven had ik dat gedaan! Het eten was echt super lekker! (Had kenniekiezenie)

29. Heerlijk gegeten, maar wel wat rare dingetjes. De kaart online is heel anders dan de kaart die je ter plaatse krijgt. We konden er wel van bestellen, maar dan klopte de prijzen niet. Bijvoorbeeld het dessert op de online kaart was goedkoper dan op de kaart ter plaatse. Nogmaals het eten was prima, maar door dit soort dingen ga ik wel twijfelen of ik deze brasserie aanbeveel bij andere.

Aanvulling na contact met Brasserie Dunnik:
    De brasserie heeft na het plaatsen van de recensie gevraagd of zij contact mochten opnemen met mij omdat zij zich niet herkende in de recensie.
    Daaruit bleek doordat zij bezig zijn met een nieuwe website nog niet alles in orde is en daardoor is er bij ons verwarring ontstaan over het menu. Het menu online was alleen voor het weekend en wij waren er op donderdag. Dit was niet vermeld online. Er is een zeer prettig contact geweest en dit is een voorbeeld voor andere ondernemers hoe om te gaan met opmerkingen van gasten. De aanpassing op de site is ook meteen gemaakt, zodat er geen verwarring meer is over het menu.
    Bedankt voor het serieus oppakken van mijn opmerkingen, ik waardeer dit zeer. Zijn we nog eens in Zwolle, komen we zeker terug!

30. Erg goed eten en top service. Ik had gereserveerd voor 11 personen en werd gebeld of er speciale reden was zodat ze wat leuks konden doen. In mijn geval was mijn oma jarig. Hier hebben ze even aandacht aan besteed erg leuk en goed geregeld. Eten is ook heerlijk en je krijgt echt waar voor je geld. Zeker niet duur.

31. Heerlijk gegeten in een goed sfeervol restaurant,
    Service goed en netjes.
    Kwaliteit/ prijs zeer goed.
    Komen zeker nog eens terug!

32. Lekker gegeten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar. Spareribs waren inderdaad voortreffelijk.

33. Heerlijk gegeten.
    Top bediening en niet lang hoeven wachten.
    Goede prijzen en top kwaliteit eten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

34. dick en josé

Alles was ok. Heerlijk eten met een gezellige en goede bediening. En alles voor een leuke prijs. Kopje koffie toe was ook geweldig opgemaakt.

35. Martine Keur

36. H. van Rossum

Eten lekker smaakvol.
    Bediening vlot en behulpzaam.
    Wij zullen vaker terug komen.

37. Was al even geleden dat ik hier heb gegeten, maar werd nog steeds herkend.
    Dit is het beste adres om spareribs te eten.

38. Renée Verduijn

Heel erg aardig en vriendelijke personeel.
    Ik was samen met een vriendin en zij heeft een glutenallergie, hun hebben een speciaal stuk op de kaart wat glutenvrij is, en zoeken eventueel uit wat je nog maar zou kunnen eten.
    Het restaurant ziet der ook heel leuk uit, is grotere dan dat je verwacht en toch heel gezellig en knus.
    Eten is ook erg lekker hmm.
    Als we weer eens in Zwolle zijn, gaan we sowieso hier meer eten 😁

39. Het eten was heerlijk. Nét even een ander smaakje… Nét even anders dan anders… echt zeker voor herhaling vatbaar!

40. Heerlijk gegeten onder genot van lekker wijntje en genoten van de band.
    The Harmonyshakers, geweldig begin van het Stratenfestival.

41. Prima eten voor een goede prijs.

42. Lodewijk Jan Coté

Een perfecte lunch en diner gehad met mijn moeder van 85!!! Ze is slecht ter been door een oude heupbreuk (rollator) en door beginnende dementie (Alzheimer) heeft ze soms moeite met dagelijkse dingen. Het personeel was heel behulpzaam en hebben haar geholpen bij het fileren van haar sliptong.
    De brasserie is ook makkelijk te bereiken met een auto of (WMO-)taxi (stopt bijna voor de deur) en is ook geschikt voor rolstoelgebruikers.
    Ze waren ook zeer behulpzaam voor het regelen voor kleingeld voor de WMO-taxi. Ik heb zonder problemen een briefje van €20 kunnen wisselen voor een briefje van €10, €5 fooi en de rest kleingeld!
    Het enige minpuntje dat ik he kunnen vinden is dat de menukaart op hun website niet compleet is en vooral de dinerkaart een aantal gerechten ontbreken, maar daar wordt aan gewerkt... :-) ;-:

Eindconclusie: Een leuke tent waar je voor een schappelijke prijs simpel en heel lekker kunt eten. Helaas kan kan ik geen 10 met een griffel geven!

Lodewijk Jan Coté.

43. Lotte Hanekamp

Heerlijk eten daar. Zeker lekkerste van Zwolle. Goede en snelle service! Erg oplettend. Niks te klagen daar.

44. Licello

Heerlijk gegeten tijdens ons vrijgezellenfeest, dat bestond uit een leuke cocktail als welkomstdrankje, en ook de alcoholvrije waren lekker. Daarna een stokbroodje vooraf en als hoofdgerecht de keuze uit varkenshaas, kip of hun overheerlijke spareribs, aangezien wij dames niet hoefden te bunkeren hebben ze ook een 'niet-onbeperkt' menu voor een mooie prijs. Naderhand een lekkere cappuccino of kopje thee.
    Er was een gezellige sfeer en was een mooie tafel voor ons gedekt in een enigszins afgesloten ruimte, zodat we ons niet hoefden in te houden voor de andere gasten. De bediening is er vlot, en de dames, helaas voor ons maar 1 heer, hebben ons erg leuk geholpen.
    Zeker een aanrader voor een volgend vrijgezellenfeestje. De vrijgezelle-dame kreeg ook nog een leuk cadeautje mee naar huis, voor het toekomstige leven, hahah.

45. Fijne zaak en goede producten en fijn bediening.

46. G. Esselink

Eten hier is heerlijk, bediening vlot en vriendelijk. Helaas was mijn bestelling verkeerd opgenomen en kregen mijn tafelgenoten hun goede bestelling, dit werd echter snel opgelost zodat we gezellig samen verder konden eten, wat mij betreft een aanrader

47. Zeker een aanrader! Dit was mijn derde keer uiteten bij Brasserie Dunnik en iedere keer weer een goede ervaring. Eten is erg lekker en de service ook erg goed. Ik had online gereserveerd en kreeg de volgende dag een telefoontje om me te informeren over de Halve marathon van Zwolle die op de dag van reservering plaats zou vinden. Het advies om de auto buiten het centrum te parkeren omdat je er anders niet meer uitkomt vanwege wegen die afgesloten zijn. Erg netjes!

48. j.dunnik

49. Stephanie

Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Genoeg keuze op de menukaart!

50. Het eten was prima. Lekker gegeten. De bediening was wat minder. Vriendelijk, maar een aantal drankbestellingen zijn niet doorgekomen. We moesten lang wachten voordat we de volgende gang konden bestellen.

51. Heerlijke spareribs gegeten. Als vanouds de lekkerste.
    We blijven hiervoor terugkomen!

52. M. van der Veen

Prima gegeten, heel vriendelijk personeel.
    We komen er zeker nog een keer terug!

53. Leuke sfeer, lekker eten. Vriendelijk, meedenkend personeel. (Gezelschap met verschillende allergieën) maar het toppunt was de menukaart, hilarisch!

54. Beryl Zonneveld

Heel lekker eten, leuk personeel, midden in het centrum. Zeker een aanrader!!

55. Annet kloosterboer

Heerlijk gegeten… komen zeker nog eens weer.

56. Gegeten op zaterdag 13.00. Erg druk.
    Ruime kaart. Vriendelijke bediening.
    Friet was onvoldoende gebakken.
    Steak was goed van kwaliteit doch bij het serveren reeds teveel afgekoeld.

Verder prima zaak.

57. In een gezellig restaurant heerlijk gegeten, absoluut de lekkerste spare-ribs!

58. André Horstede

Erg goed en gezellig top gegeten echt een aanrader.

59. Nog nooit zo lekker gegeten! De spareribs vielen letterlijk van het bot af, kwalitatief erg goed en lekker. Ook de burger was verrukkelijk.
    Personeel kwam regelmatig langs om nieuw drinken in te schenken en om de spareribs bij te vullen. Het restaurant heeft voor de rest een gezellige sfeer en je krijgt absoluut waar voor je geld.

60. Heerlijke spareribs gegeten. Leuke locatie en aardige bediening. Zeker een aanrader!

61. Wat een ongelooflijk lekker mals vlees op de spareribs.
    Wederom ontzettend genoten van het aangeboden eten!

62. Mijn zus en ik hebben een glutenallergie. Wij hebben hier heerlijk glutenvrij kunnen eten. Ze weten hier heel goed wat je wel en niet kan eten. Een dikke pluim.

63. Lekker (veel) eten, uitstekende service. Prima avond gehad!

64. Ontzettend gastvrij en super lekker gegeten.

65. Leuke vlotte bediening, goed eten voor een prima prijs. Om te onthouden voor een volgend bezoek aan Zwolle.

66. Op 22 juni jl. ter gelegenheid van een vrijgezellenfeest gegeten met 13 personen. Hadden een mooi arrangement met het restaurant geregeld met keuze uit onbeperkt spareribs, varkenshaas of kipsaté plus 3 drankjes inclusief. Onze groep werd bediend door een aantal vriendelijke jongedames die ons, ondanks dat wij soms wat lollig waren, heel fijn hebben geserveerd.
    Kortom, een fijn restaurant met heerlijk eten, mooie sfeer en zeer goede en vrolijke service. Chapeau!

67. Rouwenhorst

Heerlijk gegeten. Ook voor mensen met een Glutenvrij dieet heel veel keuze. Echt TOP!

68. Teleurstellende ervaring.
    Voor dit geld tegenover deze kwaliteit kun je beter zelf je lunch maken.
    Te simpel en karige porties voor een restaurant.
    Niet meer.

2,8
  69. George Baijens

Na vanmiddag hier te hebben gelunched en vanavond super lekker gegeten, meteen voor morgen gereserveerd. Hele goede bediening. Zonder twijfel een aanrader.

70. Roelofs

Afgelopen zaterdag met mijn vriendinnen groep enorm gezellig en overheerlijk gegeten bij Brasserie Dunnik! Naast de mooie sfeer bij Dunnik ook oplettend en gezellig personeel. Daar kunnen andere horeca bedrijven nog wat van leren. Ik en mijn vriendinnen hebben het erg leuk gehad en niet te vergeten, complimentjes voor de koks. Heerlijk die spare-ribs!! Komen zeker vaker.

71. De sfeer bij Brasserie Dunnik is altijd goed. De bediening is erg aardig. Het brood is knapperig en rijk belegd. De aankleding met salade is vers en smakelijk!

72. In 1 woord geweldig! Afgelopen weekend met 4 personen heerlijk gegeten en gedronken. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt. We namen na het eten een cappuccino met een smaakje, de schuim was precies zoals je tegenwoordig van een cappuccino verwacht. Ondanks de drukke lunch, namen ze de tijd voor ons en voelden we ons erg welkom. Als we weer in Zwolle zijn, komen we zeker weer een hapje eten.

73. Afgelopen donderdagavond samen met mijn partner een maaltijd genuttigd. Na een eerdere positieve ervaring deze keer zeer teleurgesteld. Het stoofpotje beenham kwam niet overeen met beenham (smaakte als blikvoer) en ook de groenten op het bord waren zeker niet smaakvol gepresenteerd. Heel jammer.

2,3
  74. Mariët Leblanc

Buitengewoon teleurstellend. Op de bestelde espresso's was geen crèmelaag te bekennen en de koffie was sowieso niet te drinken. 'Huisgemaakte' erwtensoep besteld, of die huisgemaakt was is een twijfelgeval, was in elk geval véél te flauw, geen peper en zout op tafel. Pannenkoek ook zoutloos, maar dat werd wel een beetje gecompenseerd door ham, kaas en spek. Pannenkoek overigens niet gaar. Het meisje vroeg vriendelijk of er brood met kruidenboter bij de snert gewenst werd, ja graag, een afbakbroodje met een bakje (oude) kruidenboter, stond wel 3.10 euro voor op de rekening.

4,9
  75. Doornewaard

Leuke avond gehad met top service.
    Dochter heeft coeliakie en ook voor haar genoeg keus. Bediening snapte wat ze nodig had, in één woord geweldig.

76. Verrassend lekker gegeten, wat een geweldige kok hebben ze daar. Alles smaakte perfect en zeer vriendelijk personeel.

77. Mijn zwager en ik kwamen op zaterdagavond en er was precies één tafeltje voor ons beschikbaar. Super. We werden hartelijk ontvangen en door telkens een andere zeer vriendelijke bediende geholpen. Bij het afrekenen nam Savanna nog even ruim de tijd voor ons. De spareribs waren subliem en de bediening vlot en toegankelijk.
    Een echte aanrader. Geen spijt van.

78. Wim Hendriks

Topervaring. Gisteravond met vriendengroep van 12 personen voortreffelijk gegeten. In verband met korte tijd voor maaltijd ivm bezoek aan Theater De Spiegel vooraf gereserveerd en maaltijdkeuze doorgegeven. Vanaf het moment dat we binnen waren tot het moment van vertrek was het een groot feest. Geweldige bediening, fantastische voorgerechten, zeer goed verzorgde hoofdgerechten. En als afsluiter een Zwarte Pietencappucino.
    Kortom : ons zie je weer een keer terug hoor: geweldig restaurant 👍🍷

79. Super gezellig gehad, heerlijke spareribs en varkenshaas gegeten. Bediening was super. Echt een aanrader, maar dat wist ik al.

80. Vandaag hebben we heerlijk gegeten bij Brasserie Dunnink. Geweldig dat er een speciale menukaart met glutenvrije gerechten aanwezig is! Aardig personeel en een gezellige sfeer.

81. Lekker gegeten, aardig en behulpzaam personeel

82. Hier kan je nou echt goed&lekker eten!
    Gezelligste terras van zwolle naar mijn mening. Mijn vrouw had een lady steak en ik onbeperkt spareribs. Fantastisch lekker!
    Zeker een aanrader!! En niet te vergeten, service was top!! Gezellig maar wel oplettend!

83. Een aantal maal hier gegeten, altijd erg lekker en waar voor je geld! Deze week weer geluncht, het viel ons op dat de porties kleiner worden, maar de prijs omhoog gegaan is. We hadden een uitsmijter... waar we een paar jaar geleden 3 eieren hadden met een bolletje salade, was het nu 2 eieren met wat sla... en bijna 5 euro betalen voor een pannetje soep, viel ons ook tegen... Verder goede service!

84. Mevr sanders

Gezellige sfeer.of je frankrijk binnenstapt. Zeer kunnen genieten van mijn lunch: broodje oude veer (vegetarisch). Met een glaasje witte droge wijn. Aardig personeel die komen vragen of alles naar wens is. Succes met uw zaak in de toekomst.

85. Leo

Voor een lunch in Zwolle kies ik graag Dunnink: ik kom er al bijna veertig jaar, sinds m'n studententijd. Ook nu weer een positieve ervaring. Vlotte bediening, professioneel en efficiënt. Een goede kop koffie, een prima broodje beenham. Lekker hoor, met die barbecue-saus! Collega bestelde twee kroketten met friet: de hoeveelheid friet was wat karig. Mooi weer, gezellig op het terras: dat kon minder! Wel vraag ik me af waarom er bij Dunnink altijd zo'n soort supervisor de boel in de gaten staat te houden. Dat was veertig jaar geleden al zo, en het is nog steeds het geval. 't Komt een beetje feodaal over, eerlijk gezegd. Maar het eten smaakt er niet minder om.

86. Ans Grootoonk

Heerlijk gegeten en ontzettende leuke mensen die daar werken..
    Vooral de Zwolse bol😃

87. Heerlijk gegeten, het hoofdgerecht mocht wat warmer. Verder echt goed van kwaliteit en je wordt geholpen zoals je graag geholpen wilt worden, chapeau!

88. otten jan b.

Een geweldig gezellig sfeervol restaurant. Het eten en drinken is van zeer goede kwaliteit en buitengewoon smaakvol. De bediening is professioneel en vriendelijk. Wij komen er graag ook voor alleen een heerlijk kop koffie met een zwolsche bol.

89. F. Goethals

Zeer lekker en goed gegeten. Echt een aanrader. Gezellige sfeer en top eten.

90. Fantastisch zaak heerlijk gegeten, niks mis mee! Bediening ook zeer goed en vriendelijk we komen vast terug. Heerlijk na een dagje shoppen we zijn 's middags eerst nog hier wezen koffie drinken met gebak en 's avonds lekker spareribs gegeten. Prima, echt de lekkerste!!

91. Annie Tubben

Uiterst klantvriendelijke behandeling: wegens ziekte kan mijn zus slecht harde geluiden verdragen. En dan merk je pas, hoeveel geluid er is in restaurants. Na zeker 10 gelegenheden gezien te hebben waar we dus niet terecht konden werden we heel vriendelijk opgevangen door een van de bedienden van Dunnik. We kregen een rustige plek. Naderhand mocht zelfs de muziek wat zachter! Verder heerlijk gegeten, en gezellig omdat het nu voor ons allemaal leuk was!

92. Lekker gegeten samen met de kinderen. Gezellige sfeer en leuke en nette bediening.

93. Prima gegeten, super lekker, gezellige sfeer, leuk en aardig personeel,al met al top.

94. Wat een geweldige zaak. We hadden weinig tijd om te eten (nog maar 40 minuten) voor een bezoek aan Theater De Spiegel.

Het zat helemaal vol. De eigenaar verzekerde ons dat als we alleen maar 40 minuten bleven, we dan konden gaan zitten, en het eten optijd zou komen. 5 minuten later stonden er 2 heerlijke haas satés... :-D Mooi opgemaakte borden, lekker... Er werd netjes door personeel gecheckt of alles op tijd en oké was...

In één woord super!

Thanks nogmaals. We komen zeker weer eens terug.

Groet,

Dannis uit Zandvoort

95. Libbe Tenge

Gisteravond pokerclinic gehad bij Brasserie Dunnik... Heerlijk gegeten (met name de spare-ribs is een aanrader!). Verder bediening uitstekend. Prima avond waar je zelfs even buiten kunt staan en zitten!

96. Henri Veldkamp

We hebben hier nog nooit gegeten. Het was een super gezellige ervaring. De ruimte was goed verwarmd, waardoor het al aangenaam was. De bediening was ook zeer behulpzaam en attent.Wij kregen meer dan genoeg, en was iets op dan werd het gelijk aangevuld.

97. Voor de tweede keer erg lekker gegeten, de service was goed, het eten was goed, zelfs twee zangers voor de sfeer! Kortom, een top restaurant!!!

98. Veldhuijsen

Heerlijk gegeten met een groep collega`s bij Dunnink. De spareribs zijn geweldig mals. De bediening voortreffelijk.

99. Herjan Dunnewind.

Een teamuitje met sc rouveen 2. We hebben in overleg een goed gevulde tafel kunnen regelen. Met kip saté, varkenshaas en spare-ribs en diverse etenssoorten hebben we heerlijk gegeten. Vooral de spare-Ribs sprongen er uit. Prima bediening.

100. R.van Zadelhoff

Een hele gezellige avond met attente bediening erg lekker eten. Er was ook goed rekening gehouden met de rolstoelgebruiker. Het hele gezelschap was enthousiast.

Vorige pagina

Volgende pagina