Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuid-Holland verdeeld zijn.

1. Wij hadden vegan gekozen, maar vonden het net iets te veel zoet. De broodjes met humus waren heerlijk, daar had wel iets meer van gemogen. De locatie is heel leuk maar op maandagmiddag wel erg rustig. Ik hoop er snel nog eens te komen om iets anders te proberen.

2. Marion Schenk

3. Drie heerlijke pizza's afgehaald, was het omrijden zeker waard! Aardig personeel. Aanrader

4. Ben er een tijdje geleden gaan eten, gordenbleu is gewoon een diepvries geval van de Lidl wat niet eens goed was gebakken, de aardappeltjes waren aangabakken en de rest was ook troep.
    Was voor eten 2 biertjes douchen en parkeren €45 kwijt.

Dan heb je daar gegeten moet je nog bijna €19 betalen om te kunnen parkeren en douche kost gewoon €3 voor ouwe zooi.

Nee wegblijven en hard voorbij rijden.
    Vroeger volle tent veel mensen veel plezier en lol gehad.

1,8
  5. Frens van Duuren

Volgens mij ,heb je alleen lagere school gehad je kan niet lezen .
    Er staat zwarte haar hoor. En mijn man kreeg last van die vieze gore asbak .
    Ordinaire vrouw.

1,6
  6. Het Postkantoor in Delft is een fijne plek, maar er is slechts één plantaardige hapje en geen enkel veganistisch gerecht.
    Daarom heb ik alleen wat gedronken en ben ik daarna ergens anders gaan eten. Zo jammer, ik had graag nog even gebleven..

7. Corina Hemelop

Eten bij Daan is altijd lekker en gezellig, we waren er om een verjaardag te vieren en daar spelen ze leuk op in. Ook het feit dat je altijd een soort grand dessert om te delen kan bestellen (ook al staat het niet op de kaart) is geweldig. We komen er graag en regelmatig.

8. P Eikelenboom

Afgelopen Vrijdag wezen eten.Met mijn man en zoon.Wat ons meteen al opviel was dat de twee jonge meiden van de bediening mensen wegstuurde die binnen kwamen lopen.We waren maar met 8 man in de hele zaak.Nee zeiden ze we kunnen vier man niet kwijt.Misschien tafeltjes aan elkaar schuiven.Is een idee.De mensen waren ook helemaal confuus van dit alles. Bij mij haalde ze een glas wijn weg toen ik even in gesprek was,er zat nog iets minder dan de helft in.Daar zei ik wat van en ze zei dat ik er 1 van de zaak zou krijgen.Had ondertussen wel een ice tea besteld die ze kwam brengen zonder glas wijn.Stonden op afstand te kijken en te kletsen wat duidelijk over mij ging.Toen ben ik er op afgestapt om te vragen waarom ze dat deden en waarom ik geen glas wijn kreeg.Volgens mij hebben die twee geen hart voor de zaak.Het was schandalig.Geen verantwoordelijkheid.Ben opgestapt en heb de rest laten staan.Kom nooit meer.Gewoon de brutaliteit.Ben 60 jaar heb dit nog nooit meegemaakt.Volgens mij staat er nog een revieuw denk ik over de zelfde meiden met de zelfde klachten.

9. Van gils

Mooie zaak en heerlijk gegeten goede en gezellige bediening zaak zit gewoon vol.

10. We hadden een heerlijke avond met vier personen. Menukaart heel toegankelijk, maar niet uitgesproken simpel. Kwaliteit echt heel goed. Mooi familiebedrijf

11. Frens van Duuren

Nou, heel onvriendelijk mensen. Ik had op internet gekeken. Wij komen uit Zoetermeer. Toen zag ik de lunchlijst en wij komen daar alles een stuk duurder. Toch wat besteld besteld, zit er een grote zwarte haar in mijn broodje. O, u krijgt een nieuw broodje hoor. Ja, ik had niets anders verwacht. En de eigenaar zat er ook zei helemaal niets, van sorry hoor. Een toppunt van onbeschoftheid. Nooit meer.

12. Het eten, we hadden tapas was heerlijk. Wij vonden alleen dat het tussen de rondes door te lang duurde eer we het volgende kregen. Plus dat op de site staat dat je een tafel 2 uur hebt, wat achteraf helemaal niet klopt. Je mag de tafel voor de hele avond! Dat zou ik zeker van de site halen, dat is verwarend.

13. B,I en M

Blijft een gezellig restaurant met heerlijke tapas.

14. Jorriena

Geweldig eten in een gemoedelijke sfeer. Honden zijn welkom

15. Hans Hooghart

Goed verzorgd.
    Zalm had wat meer gekruid mogen zijn en met meer groente.
    Tonijnsteak was heerlijk.

16. Maaike sark

We dachten lekker uit eten. Kwamen om half 7 binnen en kregen om 8 uur eten. Wc was verstopt en hele wc stond blank en stonk. Er waren in het hele restaurant geen lepels meer te krijgen. Moeilijk eten met soep en rijst met saus. Vlees was ijskoud. Heel lang wachten op nagerecht. Vreselijk slecht gaan we niet meer heen.

2,9
  17. Versteeg

Net geprobeerd lekker te eten, dit werd een fiasco, mijn vrouw en ik gingen voor de Wok, 1x gamba en 1x kippendij. In de pan van de kippendij zat voor 2 personen in, het meisje begint aan haar verdeling en ik zie dat er voor persoon 2, dat ben ik niet veel meer aan kippendij overbleef, dit gemeld hebbende bij het meisje, werd zij overroeld door een jongeman die zei dat La Place de porties afmeet en dus kunnen ze er niets aan veranderen. Ik begrijp dat volkomen, maar gooi dan 1 portie tegelijk in de pan.
    Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Ik schaamde me als oude man om dit te moeten vertellen, maar om dan zo afgewimpeld te worden, is absoluut zeer klantonvriendelijk.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

18. Versteeg

Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

19. Afhaal en bezorg Den Haag

Eelco De Goeij

Bezorger kwam eten tussen z’n voeten, zonder warmhoudbox oid op z’n scooter brengen. Dus lauw eten. En was het nog te eten, het te smering voor woorden. Nooit bestellen!!!

20. Nederlands Rotterdam

Wat ik heel vervelend vond is dat mijn moeder van 93 niet naar een invalide toilet kon. De wc's zijn superklein voor iemand met een rollator. Laat staan iemand die in een rolstoel zit. Wat gaan jullie hieraan doen?

21. Je zit hier erg gezellig, zeer vriendelijk personeel en het eten is heerlijk!

22. Voor gerecht proeverij voor 2 was voorheen topp.

23. Ferouge Roy

Ongedwongen gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Vrij prijzig geworden.

24. Heerlijk eten,gezellige sfeer en vriendelijk personeel!
    Hou ruimte voor een toetje,ze zijn zalig!!

25. van Gend

Het eten was weer heerlijk en werd snel geserveerd.Personeel was erg vriendelijk en het bestellen via qr- code heel simpel, zelfs voor een digibeet als ik.

26. Nellie Spuij

Komen hier regelmatig en het eten is altijd super en voor betaalbare prijzen.
    Bediening is super arrdig.

27. P. Spruijt

Het eten was goed en de locatie was gezellig. Maar een zekere teleurstelling was het wel. Een paar jaar geleden heb ik daar een pannenkoek gegeten in het pannenkoekenrestaurant MAAR DAT IS HELAAS OPGEGEVEN. Dus ondanks dat het lekker was was het totaal iets anders dan dat we verwacht hadden.

28. Dirk Bakker

Na een telefoontje i/d morgen, dat het ging om de trouwdag, stonden een mooie vaas m. bloemen en 2 glazen prosecco gereed. Hulde!
    De lunch (o.a. schlemmer salade) was weer prima!

29. Top eten en erg gezellig

30. A v d werf

Gezellig restaurant met goed eten.