Hier zie je hoe de meningen over de Mevr. Daalder verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Onwijs lekker gegeten en de bediening was ook goed! Zeker een aanrader en wij komen dus ook zeker terug. Leuk om zo’n leuk tentje in eigen dorp te hebben waar je ook nog eens zo goed kan eten. Complimenten!

2. Fijne plek dichtbij huis, lekker eten, aardige bediening.

3. Davy willemarck

Op aanraden de sandwich Pastrami gegeten en was echt top!!

4. Heerlijk eten, vooral erg gevarieerd. De optie om een aantal kleinere gerechten te bestellen was heel leuk.

5. Leuke kaart, prettige bediening en goeie plek. Volgende week gaan we weer!

6. Het is echt heerlijk eten, zo vers, zo divers, zo smaakvol. Gezellig om sharing diner te doen. Mooie zaak en hele fijne bediening. Top zaak!!

7. Heerlijk gegeten. Verrassende kaart en de keuze tussen kleine en grote porties is erg fijn. Ook veel soorten bier en wijn. Kortom: een aanrader.

8. Leentje Engelen

Heerlijk gegeten en altijd lieve bediening!

9. Wim Blokzijl

Bijzonder dat er vier vegetarische gerechten op de kaart staan. En dat die kaart daar ook mee begint, in plaats van met vlees en vis. En dat de kok ze zo origineel bereidt; verrassend en heerlijk. Zelden zo goed vegetarisch gegeten. De bediening is vlot, ongedwongen en vriendelijk. Complimenten!

10. Hans Deul

Wat een pareltje! Vriendelijke ontvangst, heel lekker gegeten. De mosselen, de ravioli met citroen en knoflook, het buikspek… allemaal super lekker!!!

11. René Koopmans

Aantrekkelijk concept, alle gerechten zijn zowel als voor als hoofdgerecht te krijgen in grote en kleine porties. Dit is tevens als tapas te combineren. Verrukkelijk gegeten (complimenten aan de koks) en super vriendelijke bediening. Zowel binnen als buiten op het terras gezellige sfeer.
    Een echte aanrader ‼️‼️‼️

12. Bediening en sfeer okay. Ik had vis tempura. Ik vond het wat smakeloos. Het voorgerecht met avocado was okay, maar geen topper. De menukaart heeft weinig fantasie. Bediening zeer vriendelijk maar de kwaliteit vanaf de menukaart moet snel verbeteren. De geschonken wijnen vond ik wel lekker. Niet speciaal maar zeker niet verkeerd.

4,9
  13. Genieter

Gewoon goed en lekker in dit gezellige eetcafé. Kom er graag.

14. Super gezellig en lekker gegeten op het terras buiten.

15. Willemijn Wesselink

Heel lekker gegeten! En heerlijke wijn. Bediening was heel vriendelijk. Aanrader.

16. Marieke

Heerlijk gegeten! Gaby was zoals gewoonlijk weer erg hartelijk en gastvrij. Echt een aanrader, ook als je even gezellig wil borrelen 😊

17. Ad van Wees

Heerlijk gegeten, goede bediening fijne wijnen, wat wil je nog meer. O ja koffie was ook prima.
    Groet ad.

18. Wilco & Inge

Voor tweede maal bij mevrouw Daalder gegeten. Wat ons aanspreekt is de kleine overzichtelijke kaart. Dan weet je dat er kwaliteit op je bord ligt en het geen lopende band werk is. Er staan verrassende dingen op de kaart. Het maakt nieuwsgierig! En de kwaliteit spat ervan af. Bediening is vriendelijk, oplettend en hebben oprecht tijd voor iedere gast die binnenkomt. Er heerst een heerlijke ontspannen sfeer. Kortom: Wij raden je mevrouw Daalder zeker aan!

19. S. de Vries

Ik bestelde een groot hoofdgerecht uit de visgerechten. Dit bleek een soort koude salade te zijn. Dit had ik niet verwacht. Als me dit verteld was had ik iets anders besteld. Dat viel dus erg tegen en dat gerecht vond ik daardoor ook vrij prijzig. Het was meer een lunchgerecht. Het zag er verder wel verzorgd uit.

5,7
  20. Hier wilden wij heel graag als eerste weer binnen eten. Lekkere gerechten, eerlijke kaart. Wijnkeuze erg beperkt. Je merkte wel dat de bediening nog niet helemaal op elkaar ingespeeld was omdat we ruim 30 min hebben gewacht op eerste drankje, maar he... dat vergeet je weer als je gewoon lekker eet daarna!

21. Is een gezellige druk eetcafé wat langs een mooie fietsroute ligt. Het was daar goed lunchen

22. Annette Maas

Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke en attente bediening.

23. Bert en Tessa Kuijk

Heerlijk op terras in het laatste zonnetje gegeten.
    Bediening vlot en vriendelijk, tafel reserveren was een makkie..
    Eten verzorgt en smakelijk.
    Bediening kwam vaak langs om te vragen of het allemaal nog naar wens was...
    Dus al met al een fijne en gezellige ervaring.
    Zeker een aanrader!!
    Vriendelijke groet van tevreden klanten uit Deventer...

24. Wietske

Heerlijk gegeten op een ontzettend gezellig terras.

25. We hebben eten afgehaald. Dat moest nog even opgewarmd maar het was heerlijk.

26. Guyonne Schütz

Dit weekend weer gebruik gemaakt van thuis uit eten. Wat een feestje was dit, we hebben zaterdag geroosterde Poussin gegeten, de lekkerste ooit!!! Met een super lekkere appelcompote.

Vandaag zondag “daging rendang” de weekend special gegeten, prijs kwaliteit is meer dan boven verwachting, we hebben de “gado gado” als lunch genuttigd, daar het meer dan voldoende was. We zijn benieuwd naar volgende week!! Veel succes in deze moeilijke tijd! Jan en Guyonne

27. Leuk en een gezellig eetcafé waar je heerlijk kan lunchen.

28. Erg leuk en praktisch de keuze van kleine en grote gerechten. Wij kozen voor 2 verschillende kleine voor optimaal genieten!
    Mevr. Daalder is een aanrader en zeker de moeite waard...

29. Wij waren op zoek naar Lokaal Zuid, het voormalige restaurant op deze locatie. Een handige plek om te eindigen na een mooie wandeling langs de Vecht. Dit restaurant bestaat echter niet meer. Toen zagen wij dat het pand is overgenomen door Mevr. Daalder en wat een verrassing. Wij hebben heel lekker gegeten. De inrichting vonden wij gezelliger, warmer dan wij ons herinnerden. Fijne, vriendelijke open bediening. De artisjok puree met noten en krokante groenten was echt verrukkelijk, evenals de vis tempura vooraf. Een aanwinst voor Vreeland! Wij komen zeker terug.

30. Ik kan niet anders zeggen dan dat we erg genoten hebben van de hele avond! De gerechten vonden we bijzonder en erg lekker. Fijne bediening en sfeervol!

31. Veel verrassende vegetarische gerechten, zoals de aubergine en de romanesco met noten en zelfs popcorn. Heerlijk malse eendenborst. Vrolijke bediening, goede prijs.

32. Een super leuke avond gehad, heerlijk gegeten, lekker wijn en super leuke bediening. Extra complimenten voor het jonge meisje, die deed het super leuk!

33. Edmond Pasman

Het eten was heerlijk. Leuk detail, dat je ook 2 kleine porties van 2 verschillende gerechten kan bestellen.
    Voor herhaling vatbaar. 😁

34. Aardige en zorgzame mevr Daalder. Heerlijke vistempura en boeuf tartare als starters, daarna kalfswang en risotto met eekhoorntjesbrood, wederom heerlijk.
    We gaan er spoedig weer eten.

35. J.Roggeveen

Het eten viel tegen. Ik had een steak tartaar waarvan ik veronderstelde dat het een warm gerecht zou zijn. Dit was niet het geval. Bovendien zat er geen groente bij. Mijn vrouw had buikspek besteld en zij vond het gerecht te taai en dus moeilijk te kauwen. Het meisje wat ons bediende deed het uitstekend.

36. Heerlijk gegeten. Verrassend veel vegetarische opties en fijn dat er van alles keuze is tussen kleine en grote porties. Lekkere huiswijn. Vriendelijke bediening, al moesten we wel 3x om water vragen, maar dat was een klein ongemak.

37. Zoals gewoonlijk, prima.

38. Plekje is leuk in Vreeland, op mooie dagen goed vertoeven. Wel uitkijken voor gekke wielrenners. Eten op zich goed maar (te) kleine porties. Club sandwich lijken wel tosties en salades magertjes.
    Bediening wel prima!

39. Jacques Spruit

Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke bediening. Wij komen hier nog eens terug.

40. Heerlijk terras, vriendelijke bediening, uitstekend eten (porties hadden wel iets groter mogen zijn).

41. Lekker & gezellig gegeten!
    Voor onze dochter die niet veel lust hebben ze ook wat lekkers kunnen maken.
    Vriendelijke bediening.
    Leuke, originele gerechten en lekkere toetjes!

42. Annelies

2 x ontzettend lekker gegeten!
    Ook voor de kinderen werd meegedacht en een zalige maaltijd gemaakt.
    Alle gerechten die op tafel kwamen zagen er mooi uit en waren erg goed op smaak.
    Bediening vriendelijk en attent.
    Komen graag terug.

43. Roger Huntjens

OP het gezellige terras op een steenworp afstand van de Vecht zijn we verrast met een bijzonder recept van mosselen. Daar waar we in Zuid Limburg gewend zijn de gekookte mosselen gepresenteerd te krijgen met traditioneel vele mosselgroenten in een pannetje, werd nu een verrassende presentatie gegeven van gekookte mosselen in een tomaat annex witte wijnsaus. Een delicatesse en aanrader voor de liefhebber van mosselen dus.

44. Chantal van Kollenburg

Bij mevr Daalder hebben we tot nu iedere keer lekker gegeten, gezellig gezeten en een warm welkom geheten.
    Dat de prijs kwaliteit verhouding ook nog eens goed is, is dit echt een aanrader;
    "Komt dat Zien, komt dat Zien, ...
    Komt dat Proeven, komt dat Beleven!"

45. Jan Molenkamp

Eerst een heerlijke Prosecco op het sfeervolle terras gedronken. De bediening zeer vriendelijk en oplettend. De dames in de bediening hebben er oog voor. Flexibel, vriendelijk en snel. Geen moeite teveel.
    Wij hebben heerlijk gegeten. Topkwaliteit. Binnen ook heel sfeervol. Kortom; een aanrader om heerlijk uit eten te gaan in een sfeervolle ambiance. We komen graag terug 👍

46. Heerlijk gegeten op het terras!

47. Monique

Eten was heerlijk, gastvrouw was super vriendelijk. Wat wel vreemd was: op de vraag of we dessert wilden antwoorden we ja. Op menukaart stonden 2 desserts.
    Werd verder niets bij gezegd. Na keuze doorgegeven te hebben kwam even later de melding dat 1 dessert al sinds dag er voor op was. Alternatief was er niet. Ook geen ijs van (eigen) ko.
    Cheesecake lusten we niet allemaal dus toen maar solidair niets genomen.

48. Patricia

Heerlijk gegeten en gezellige en vriendelijke bediening.
    Leuk opgemaakte borden.

49. Heerlijk gegeten en fijn personeel. Inmiddels is het akoestiek probleem verholpen. Hier gaan we vaker naar toe.

50. Ineke Wiering

Gisteravond gegeten bij mevrouw Daalder. Het smaakte goed, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde! Akoestiek wordt aan gewerkt en dat is geen overbodige luxe.
    Het was ons eerste keer maar vast niet de laatste!

51. Mevr Daalder is echt een aanrader. Fijne mensen die daar werken, gastvrij en behulpzaam in keuzes. Je voelt er direct thuis. Alle gerechten waren uitstekend! Maar we begrepen dat zij ook alleen datgene op de kaart zetten wat alleen zij ook heel lekker vinden -;)
    Eén minpunt is dat de akoestiek wat matig is. Het is er snel gehorig je kun soms je tafel genoten niet verstaan, simpel op te lossen door wat op te hangen aan de muren voor geluiddempende effect!

52. Blij met dit restaurant in Vreeland! Goede sfeer en het eten is heerlijk!

Vorige pagina