1 positieve stem1 negatieve stem

Kwalitaria Parkwijk laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 11:00 - 21:00
di 11:00 - 21:00

• Bezorgen

ma 11:00 - 21:00
di 11:00 - 21:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Selin Aktas

Net heb ik gegeten bij kwalitaria parkwijk. Toen ik binnen kwam zaten er 3 meiden tegen het “aanrecht” aan op hun telefoon totaal niet klantvriendelijk. Toen ik wou bestellen kreeg ik scheve blikken en chagarijnig antwoord. Terwijl ik aan t eten was keken ze heletijd, ik voelde me niet op me gemak en wou gewoon geen eten meer. Ik vraag een zak om me friet in te doen vervolgens kijkt er een meisje hartstikke boos, ze gaf 1 kleine dus ik vroeg er nog 1. Ze pakt er nog een, rolt haar ogen en gooit m letterlijk naar me toe. Walgelijk en hartstikke klant onvriendelijk. Toen ik weg ging kreeg ik scheve blikken van alle medewerkers en bleven ze kijken tot IK WEG FIETSTE. Toen ik naar buiten liep gingen ze allemaal over mij en m’n vriendinnen praten. Er waren nog meer klanten die hier van geshockeerd waren. Nooit meer dat ik terug kom. Walgelijke meisjes die niet in een winkel horen te staan maar gewoon thuis.

2. Er miste vanavond 1 kipcorn in onze bestelling. Normaal gesproken zou ik hier niemand voor terug laten komen maar vriendlief stond erop. Een belletje naar de vestiging en de aardige meneer wist al waar het over ging "ik gooi hem nu in het vet, excuses! ". Binnen 15 min zat vriend alsnog aan de snack. Super service, meer dan prima prijs kwaliteit verhouding.