Hier zie je hoe de meningen over de Jonkheer De Ram verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Fantastisch vlees en medewerkers met verstand van zaken die ook nog eens erg attent en vriendelijk zijn. Héérlijk gegeten in een prettige ambiance.

2. Jacqueline Fincke

Heerlijk gegeten. De bavette had iets meer gekruid mogen worden. Wat ik jammer vond, is dat je extra moet betalen voor aardappels/frites/salade of groenten. Per onderdeel 3.95. Dus op een bavette van 29.90 komt dan nog 2x 3.95 bij.
    De bediening was goed en heel vriendelijk.

3. Goed vlees, mooi opgemaakt bord, leuke informele sfeer en bediening. Goed verstand van het vlees wat ze aanbieden.

4. We hebben een heerlijke avond gehad. Rijke smaak van de amuses!!! Voortreffelijke service. Genoeg keuze binnen de verschillende gangen. Mooi opgediend en smaakvol. Gezellig.
    Klein persoonlijk minpuntje: de kaasallergie van een van ons harmonieerde niet echt met de pesto, zo bleek achteraf.
    We komen graag terug!

5. Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede service en top dat er alle ruimte werd gegeven om de hele avond te blijven zitten.

6. We hebben buiten op het terras gezeten. Naast de kwalitatief zeer goede gerechten en uitstekende bediening was ook de ambiance goed. Zeker een aanrader.

7. Jonathan Robinson

Fabulous food, great service.

8. Heerlijk gegeten met 4 personen. Mooie porties met veel smaak en zorg bereid. We hadden geen haast met eten en daar werd netjes rekening mee gehouden. Voor vlees liefhebbers een aanrader.

9. Heerlijk gegeten en prima bediening. De prijs van een glas wijn is aan de hoge kant.

10. Heerlijk gegeten. Eten was erg goed bereid en er werd een goede wijn bij geschonken. De service was ook goed. Iedereen was heel vriendelijk en nam de tijd voor je. Ga er graag nog vaker heen.

11. Manouk M

Super fijn dat we eindelijk weer een avondje konden genieten bij Jonkheer De Ram! Een fantastisch restaurant, mensen met passie, heerlijk eten en goeie wijn! Zeker 1 van onze favoriete restaurants in Utrecht.
    Salut en tot snel!

12. Laurette

Heerlijk eten, leuk uitzicht en een goede service. Top.

13. Merkwaardige ervaring gehad. Wij hebben hier geborreld inclusief hapjes en werden achteraf bozig toegesproken dat we geen avondmaal hadden besteld. "Alleen borrelen daar konden ze niet aan beginnen". Prima! Maar laat dit dan van te voren aan ons weten en ga ons niet achteraf als een stel kleuters op de vingers tikken. We hadden overigens voor 100 euro geborreld dus echt karig was dat ook niet voor ze. Ik ga niet meer terug.

14. M. Frank

De heren in de bediening zijn gemaakt voor de horeca. Vriendelijk en met aandacht voor de gasten. Wij voelden ons erg welkom. Het eten is heerlijk, vooral het (gedroogde) vlees. Jummy!!

15. Johan Hessing

Als echte vlees liefhebber wordt dat hier op ultieme wijze klaargemaakt, samen met heerlijke samengestelde voor en nagerechten. Dit in combinatie met de juiste wijn en de ongedwongen sfeer, kan ik dit u zeker aanbevelen voor een heerlijk moment van eet genot.

16. Ik heb een lekere pizza gegeten. Was snel bezorgd en het eten was ook lekker warm

17. Rutger

18. Gezellige sfeervolle ambiance. Heerlijk rustig mogen eten en drankje doen met vieren. Voor herhaling vatbaar zoals gewoonlijk.

19. Met alle maatregels in acht genomen, heel gezellig restaurant en de service is subliem net zoals het eten

20. Foodlover

Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen! Fijne ambiance en genoeg ruimte tussen de tafels (1.5 meter proof). Een echte aanrader voor een avondje uit.

21. Justin Eerkens

Top personeel en het eten is perfect!

22. Gerdiene Hasselt

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was ook uitstekend! Echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug!

23. Sylvia van der Avoort

Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijke en kundige bediening. De uren vlogen voorbij en we konden heel relaxed blijven zitten en nagenieten met een heerlijk glas wijn.

24. Heerlijk gegeten met ons gezin op het zonnige terras! Een prachtig stukje Utrecht, heerlijke wijn, goed vlees, lekkere muziek en bijzonder vriendelijke bediening! Hier komen we graag weer terug.

25. Heerlijk gegeten. Goede sfeer, prettige bediening. Vlees is erg goed bereid. Aanrader, wij gaan nog een keer.

26. Top locatie, hoge kwaliteit vlees en het advies van de sommelier was subliem.
    Echt een aanrader!!

27. Ontzettend goed gegeten, leuke sfeer en medewerkers met goede kennis en een lach op hun gezicht. Een echte aanrader!

28. Veel vlees, waren we eigenlijk niet meer gewend. Maar oh wat lekker. Supermalse varkenskoontjes, heerlijke beeftataki. Mijn tafelgenoot had zeer smakelijke ‘ribfingers’ en gewoon een lekkere steak. Fijne bediening en prima wijn. Als je dan weer eens vlees eet, doe het dan hier. Op het terras in de zon

29. Heidy en Kees

Was weer erg lekker. Eigenlijk te lang geleden dat wij bij de ram in Utrecht waren. Schalkwijk is ook goed, dus keus tussen stad en land

30. Eten was prima. Jammer dat er geen maaltijd salade te krijgen was. Vlotte bediening. Had een klacht over het eten. Bediening deed daar niks mee. Had eten al half op. Dus rest kon er ook wel bij.
    Plek is leuk vertoeven.

31. Corina Huiden

Wij hebben een heerlijke avond gehad bij de Ram, het eten was erg goed , de bediening en klantvriendelijkheid was fantastisch.
    Een leuke locatie in het gezellige Utrecht !

32. De gerechten waren heerlijk en met zorg samengesteld. De bediening was fantastisch, toen er geen sambuca voor bij de koffie bleek te zijn hebben ze speciaal voor ons een fles ergens anders gehaald. We hebben een geweldige avond gehad!

33. Leuke avond, leuke sfeer en prima eten en bediening!

34. Goede sfeer en gastvrije bediening.

35. Joram Dijkstra

Knus romantisch restaurant met super sociaal personeel. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Het personeel behandelde ons heel persoonlijk. Zeker een aanrader en voor ons niet de laatste keer.

36. Peter LAM Vos

Prima en heerlijk gegeten in gezellige sfeer!

37. Héérlijk gegeten en gezellig gezeten. Het vlees is van topkwaliteit en de garnituur smaakt ook prima. En niet geheel onbelangrijk, twee hele vriendelijke jongens in de bediening, die weten wat ze verkopen en daar enthousiast over vertellen. Aanrader voor vleesliefhebbers!

38. Co Zuidema

Het eten was geweldig, de sfeer fantastisch met alle aandacht voor de klanten. Top avond gehad!!!

39. hein kappelhoff

Prima sfeer, aardige gerant. Weinig keus, niet goed beseft dat vis niet tot het repertoire hoort. Lekkere huiswijn, redelijk eten zeker in verhouding tot de prijs. Maar geen haute cuisine.
    Een 7.

40. Echt gezellig en lekker gegeten. Ontvangst super. Gewoon gezellig zonder poespas.

41. Tom Bezemer

We vonden het echt fantastisch. Een heel fijn klein restaurant waar fantastisch eten wordt geserveerd. De service was kundig, maar tegelijk ook gezellig en informeel. Het was onze eerste keer hier en we gaan hier zeker nog eens eten. Een aanrader!

42. Fam. Renshoff

Wij eten geen vlees. De vegetarische gerechten zijn met veel zorg gemaakt en smaken uitstekend. Echt een compliment voor de kok en het restaurant. De bediening is ook uitstekend. Echt een aanrader.

43. Juliëtte vd Putte

We hebben heerlijk gegeten in Jonkheer de Ram in Utrecht. Het vlees was mals en goed gekruid.
    De bediening erg vlot en behulpzaam. Lekkere huiswijn trouwens!
    Leuke locatie, voor ons bekend: heel lang geleden was dit namelijk "de Vriendschap", de stamkroeg van mijn partner en mij.
    Kortom: een échte aanrader!!

44. Goed ontvangen gezellig op terras gezeten later naar binnen gegaan vanwege weer toen heerlijk gegeten voor/tussen/hoofd/nagerecht waren uitmuntend!!! Alles werd met passie geserveerd met uitleg van ingrediënten en met bijbehorende wijn oper gerecht. Het was een geweldige avond. Kortom een aanrader. We zullen zeker nog een keer terug komen. Wij wensen het team succes in de komende tijd.

45. Niet veel anders dan in Schalkwijk. Wel jammer dat niet goed gehoor wordt gegeven aan wat men beloofd. Plekje buiten indien aanwezig. Helaas geen signaal van mogen ontvangen.

46. Pieter-Bas

Boven verwachting. Leuke locatie. Prima vlees, goede wijnen en uitstekende bediening (door een erg markante en charmante gastheer). Zeker een aanrader.

47. Super gezellige sfeer. Aardig personeel en goed eten

48. philippe van veen en floor van noort

Alles is uitstekend geregeld ook nu tijdens de corona crisis. We hebben weer heerlijk gegeten. Nog steeds de gezellige sfeer die we gewend zijn van jonkheer de ram.
    En een goede service. Kortom een hele geslaagde avond bij de ram.

49. Gezellig, echt lekker, leuke en goede service.

50. Yoerie van den Berg

Echt heerlijk gegeten, vlees was echt van topkwaliteit! Daarnaast was het personeel ook nog heel erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!

51. Fantastische beleving, service zoals ik t zelden heb ervaren, van begin tot eind eerlijke oprechte aandacht voor de gasten, de passie druipt eraf, ik ga veel uit eten op veel verschillende plekken, dit restaurant staat per direct met stip op 1 in mn lijstje favorieten.

52. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten! Werkelijk alles smaakte goed.
    Het vlees was zo heerlijk mals, elke hap was genieten.

53. Klaas van Gelder

Heerlijk gegeten bij Jonkheer de Ram met 4 vrienden. Twee van ons name het grote stuk rundvlees dat eingelijk voor 3 personen geschikt was maar wij wil den eens tot het uiterste gaan... We kregen het toch nog makkelijk op dus dan was 70 euro toch wel flink aan de prijs. Verder waren zowel bij het voorgerecht (carpacchio) als nagerecht (kaasplakje) de hoeveelheiden wat zuinig maar het was wel erg lekker. Ook de zoete sherry bij het dessert was een schot in de roos.
    Vanwege de rekening van bijna 75 euro pp zal ik er niet heel snel teruggaan maar het was zeker een geslaagde culinaire avond!

54. A. Vlasblom

Heerlijk gegeten ontspannen sfeer.
    Bediening vriendelijk en hebben verstand over hun producten.

55. Marion Verhoef

Prima gegeten. Hartelijke ontvangst.
    Het was er wel heel erg warm.

56. Johan - Van Jaarsveld

Er heerst een gezellige sfeer in het restaurant, het eten is uitmuntend en de eet en dranksuggesties van het personeel sluiten goed aan op een fijne avond gezelligheid. Top restaurant!

57. Prima gegeten, super service zoals altijd...

58. Voor een perfecte avond eten kan je hier terecht. Geweldig lekker vlees en alles is zelfgemaakt. De bediening is professioneel en weet wat de gast wilt.

59. Jaap Van Zoeren

Lekker eten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel.
    De zitgelegenheid is prima met langs de wand een bank.
    De prijzen zijn redelijk.

60. Rico

61. Jan-Willem

Duidelijke éénvoudige menukaart
    Verassende gerechten, goeie kwaliteit, pure smaak. Ontspannen en gemoedelijke sfeer gecombineerd met een vlotte, humoristische en attente bediening.
    Wij hebben er lekker gegeten en waren aangenaam verrast over de diversiteit van het eten, ondanks de kleine menukaart.
    Gezien het totaalbeeld was het ons het besteede bedrag zeker waard.

62. Robertino Mulder

Erg vriendelijke bediening, goede kwaliteit.

63. Rob Linders

Veel te sterke kruidnagel bij de ossehaas waardoor dit alle andere smaken overstemde. Helaas dacht de kok daar anders over. Echter andere klanten hadden exact dezelfde klachten. Daardoor maaltijd verpest. Voor 30 euro. En jammer genoeg geen compensatie, op geen enkele manier. Laatste keer de Ram voor ons…

4,5
  64. Gijs de Jong

Lekkere biertjes, als voorgerecht heerlijke steak tartaar en daarna een top stuk vlees.

65. Wimmers

Kleine kaart, goede maaltijd, wel een studenten hoeveelheid, neemt niet weg dat we lekker gegeten hebben.

66. Samen met mijn vader - 80 geworden - moeder en broer in De Ram zijn verjaardag gevierd. Als jonge man was mijn pa stamgast in de tijd toen deze plek 'De Vriendschap' heette. Het werd een 'nostalgisch' etentje. Mede door de sfeer van nu, de uitstekende wijnen, prettige bediening en de heerlijke vleesgerechten. Een absolute aanrader!

67. Heerlijk eten, super service en een mooi restaurant.

68. Gisteren met 5 personen gegeten. Het eten was prima maar wat bovenal opviel is het goede gastheerschap. Je voelt je meteen welkom en al met al hadden we een prima avond.
    Een adres om vaker naar toe te gaan als we in Utrecht zijn.

69. Zeer vriendelijke bediening en prima gerechten. De amuse was heerlijk. Het broodje buikspek als voorgerecht was ook heel lekker, al vond ik de buikspek iets te dik, waardoor de overige smaken niet helemaal tot hun recht kwamen. De confit de canard was weer heerlijk. Zeker een aanrader.

70. Paul Rietberg

Prachtige locatie midden in de binnenstad van Utrecht.
    Service was zeer behulpzaam en vriendelijk.
    Een stuk eye steak was een beetje taai, maar toen het personeel dit hoorde meteen een nieuw perfect nieuw stuk gekregen!
    Het enige nadeel was de akoestiek, het was daardoor moeilijk iedereen goed te verstaan.
    Hoofdgerechten voor slechts 15-20 euro, terwijl het eten kwalitatief zeer goed was.
    Zeker een aanrader!

71. Prima gegeten. Steak van mijn man viel een beetje tegen, klein en wat taai. Eend erg lekker.
    Gezellige tent, wel veel tafeltjes op elkaar gepropt en (daardoor?) heel rumoerig.

72. Al 2 x wezen eten. Aanrader. Leuk persoonlijk en voor ieder wat wils. Veel vlees maar ook een vegetarisch gerechtje. Alles net even anders, meer werk van gemaakt. Verassende smaakverassing. Ze maken het erg naar je zin. Je voelt je zeer welkom.

73. Iris Bruins Slot

74. Heerlijk gegeten!
    Uitzonderlijk goede vleesgerechten.
    De smaak van de meester slager is te herkennen.

75. r bijlo

Vorige pagina