Hier zie je hoe de meningen over de Bistro Gossimijne verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Minouschka

Heerlijk met mijn vriendin en onze dochters van 6 jaar High Tea gehad. Voor de kleine dames hadden ze een super High Tea gemaakt incl. Pannenkoek en Worstenbrood. We zijn echt super verwend. Super bediening en heerlijke hapjes. Super dat er ook nog foto's werden gemaakt, erg leuk als herinnering aan de leuke smakelijke middag.

2. marie-josé de Bie

Een lekkere high tea bij de Conversatie, vooral de hartige hapjes en sandwiches zijn toppie. Maar gisteren was het ook erg druk en we moesten best lang wachten op het zoete gedeelte. Wel heel leuk dat ze foto's maken. Maar ik vond het zoete gedeelte wat karig en niet zo. Ooit eerder high tea op en toen was het beter en verser. Maar verder genoten

3. Bert van Sambeek

Zaterdag 15 december geluncht bij de brasserie, heerlijke vis kroketjes op. Goed verzorgd door het enthousiaste en servicegerichte team.

4. Geweldig mogen genieten van de hightea van brasserie de Conversatie! Een goed ervaren team van medewerkers dat het beste met de gast voor heeft. Een leuke variatie van zowel super spontane gastheren als gastvrouwen.

5. marjon van de wetering

We hebben erg gezellig gegeten, bediening zeer vriendelijk, kwamen op tijd vragen of we nog drinken lusten. De prijs is uitstekend, je krijgt goed waar voor je geld!!! Zeker voor herhaling vatbaar

6. Mijn zus en ik waren op een warme herfstdag naar Uden gefietst.

We hebben heerlijk genoten bij jullie op terras met koffie en gebak.

De service dat er foto's gemaakt zijn van dit moment ,hebben voor ons weer een geweldige herrinnering gemaakt.

Bedankt hiervoor !!!

7. Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriendin een hightea kado.We hebben samen een gezellige middag gehad.De hartige hapjes waren erg lekker en werden ook aangepast voor een die geen vis lust.De bediening was als altijd netjes,vriendelijk en betrokken.De extra service van leuke foto's die doorgestuurd werden vind ik erg leuk.Bedankt voor een goed verzorgde middag.

8. Cilia Wolters

Ik heb daar samen met mijn zus geluncht en het was erg gezellig en erg lekker.
    Er werd aan tafel een eitje gebakken wat erg sfeervol was en ook nog eens lekker.
    Mijn zus, die in Israel woont, was zeer verrast en ik ook
    Zeker iets om daar nog eens een lekker broodje te eten.

Bedankt team brasserie de conversatie, het was top

9. Kan iedereen de Arabische-Highthea aanbevelen, erg sfeervol, erg lekker en een hele fijne bediening.
    Heb deze al 2 keer gedaan en is voor iedereen aan te raden!

10. A. van Baar

Genoten van een heerlijke high tea. Voortreffelijk klaargemaakt en smakelijk opgediend. De bediening was zeer gastvrij en gaven leuke adviezen. Zeker een aanrader.

11. Met mijn dochter Hanneke genoten van een heerlijke high tea.
    Gezellig en goed verzorgd.
    Ook leuk dat er foto's worden gemaakt en je dit toegestuurd krijgt, een leuke herinnering.
    We gaan zeker nog eens terug.

12. We hebben een heerlijke high tea gehad met super vriendelijk personeel

13. Irma Nachtegaal

Alle lof voor de Conversatie van Olaf van Hoof met zijn team. We hebben er een heerlijke middag gehad onder het genot van een zeer verzorgde en heerlijke hightea.
    Mijn vriendin, die het niet kende, heeft gelijk weer gereserveerd en dat zegt toch genoeg!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Mijn zus Toos had mij uitgenodigd voor een high-Tea.
    Ik was er al mee bekend, maar dat neemt niet weg dat het lekker, gezellig en voor herhaling vatbaar is.
    Zaterdag een december gaan we weer. Samen met mijn dochter, en haar dochters Eva en Saar. Voor mij weer gratis, omdat ik jarig geweest ben. We gaan niet iedere week, het moet wel speciaal blijven. Als je gewoon een kopje koffie neemt, blijven ze daar ook vriendelijk. Maken jullie op zaterdag een december ook foto's van ons groepje?

15. Fam.Talen

Met kinderen en kleinkinderen een high tea gehad. Prima verzorgd, lekker, uitstekende bediening en niet duur. Kinderen, kleinkinderen en mijn echtgenote en ik hebben een leuke middag gehad. Voor herhaling vatbaar.
    Groeten van de familie Talen.

16. William van Herpen

Wij hebben genoten van de overheerlijke high tea. Complimenten ook voor het bedienend personeel dat zeer attent, vriendelijk en servicegericht was. Wat ook heel fijn is: voor de kinderen is er een aangepaste high tea met wentelteefjes, worstebroodjes enz. En dat voor de helft van de normale prijs. Heel erg goed! Dank zij jullie is er een extra feestelijk tintje toegevoegd aan deze feestmiddag voor ons (omdat mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn). Bedankt! Ook voor de leuke foto's.

17. mevr Zwanenberg

We hebben een heerlijke high tea gehad. Mijn vriendin en ik hebben er echt van genoten. Het was een gezellige lekkere middag.

18. Genoten van een heerlijke high tea met een vriendin!
    Zeer afwisselende hapjes, veel smaak en een mooie presentatie!
    De bediening heeft echt oog voor de gast, erg fijn om te zien.
    Leuk dat er foto's worden gemaakt, zo houd je er een leuke herinnering aan over.

Bedankt voor alles!

19. Annelou van Noort

Genoten van een heerlijke high tea. Absoluut een aanrader!
    Ontzettend goed en vriendelijk personeel. Complimenten.

20. Ingrid Thijssen

Zaterdagmiddag met de vriendinnen een lekkere & gezellige high tea gehad bij de Conversatie, voor herhaling vatbaar!

21. Afgelopen donderdag genoten van een heerlijke high tea met een vriendin!
    Zeer afwisselende hapjes,veel smaak en een mooie presentatie!
    De bediening heeft echt oog voor de gast,erg fijn om te zien.
    Leuk dat er foto's worden gemaakt,zo houd je er een leuke herinnering aan over.

Bedankt voor alles!

22. Mieke Noë

We hebben een heel gezellige maar vooral bijzonder lekkere high tea gehad. De vriendelijke bediening maakte het extra de moeite waard. Leuke foto's die we de volgende dag via de mail kregen toegestuurd waren om nog even na te genieten! Doen we nog een keer over !

23. Dit is een restaurant die begrijpt hoe het in elkaar zit. Erg goede bediening, leuke sfeer en vooral het eten is subliem! Op hoog niveau eten voor een lage prijs!

24. Eugène Meulensteen

Absoluut genoten van een uitstekende Arabische high-tea. De heerlijke Libanese wraps, werden gevolgd door een geweldige tajine en een smakelijke baklava.
    Hetgeen we voorgezet kregen was vers en perfect van smaak. Neem daarnaast de vriendelijke en keurige bediening en je hebt voldoende om in Arabische sferen te komen.
    Kortom, een aanrader voor diegene die eens kennis willen maken met de Arabische keuken.

25. Miranda Bekkers

Absoluut een aanrader. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, gezellige sfeer en goed verzorgde High Tea tegen een betaalbare prijs. De fotoshoot was een leuke bijkomstigheid.

26. Marion Beenhakkers

Over de prijs en kwaliteit kan ik helaas niets zeggen, want ik heb zelf niet betaald. Maar kwaliteit was het zeer zeker.
    Eten en drinken fantastisch, je kon genoeg drinken.
    Service was ook goed, vriendelijk personeel en niets te veel.
    Sfeer was zeer goed, lekker druk en vriendelijke klanten aanwezig. Kortom, geweldig High Tea is aan te bevelen.

En niet te vergeten, er werden foto´s gemaakt, dat zie je niet veel en vind ik een toegevoegde waarde.

Groet Marion

27. veldhuisen

Heerlijke high tea met erg leuk gezelschap en een goede prijs kwaliteit verhouding en de hoeveelheden waren meer dan voldoende en erg lekker en een zeer goede bediening. We zijn niets te kort gekomen en hebben een heerlijke middag gehad.

28. Wij hebben er al verschillende keren van een heerlijke "high-tea" genoten!
    Het wordt allemaal even mooi, creatief en leuk opgediend. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
    Wij komen gauw weer een keer!

29. Mijn vriendin en ik hebben genoten van alles wat ons voorgeschoteld werd. Het smaakte allemaal overheerlijk, er is geen kruimel overgebleven! De verschillende stappen van de high-tea werden kleurrijk en aantrekkelijk uitgeserveerd. Zeker een herhaling waard! Ook was het leuk dat er foto's werden gemaakt en later doorgemaild. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader!

30. Super gezellige High-tea gehad met een vriendin. Super mooie locatie op grote hoogte in een chique, sfeervolle omgeving genieten van thee/koffie met heel veel lekkers! We hadden gevraagd om wat aanpassingen en dat was geen enkel probleem. Er werkt rekening gehouden met onze wensen & keuzes. Voldoende keuzes in thee maar liefst 40 verschillende smaken, buiten de keuze-kaart konden we ook kiezen voor verse muntthee, verschillende koffies en een nieuwste theesoort met schuimlaagje. (dat laatste is helaas geen aanbeveling, maar wel leuk om geprobeerd te hebben) Ook werden er leuke foto's gemaakt die we later toe gemaild hebben gekregen, leuk idee en voor een prijs van € 14,50 zeer goed te doen.
    Zeker een reden om terug te gaan!

31. Beste plek om te gaan lunchen in Uden! Gezellige sfeer, chique interieur, erg vriendelijk personeel en een bijzonder goede kaart!

32. myra van zutphen

We hebben van een heerlijke high-tea genoten met 4 vriendinnen
    Hartstikke lekker, goed verzorgd.
    We hadden een zeer enthousiaste serveerster, dus de sfeer zat er goed in.
    Leuk idee van de foto's
    het enigste minpuntje is het geluid in de brasserie, dat komt altijd erg op je af.
    Verder is het een aanrader.

33. Ryan van Langen

Wij hebben met 4 dames 'n heel gezellig high tea de luxe arrangement gehad en het was erg lekker en vooral heel gezellig, de bediening was goed en vriendelijk, de hapjes waren heerlijk en de sfeer was gezellig. De prijs/kwaliteit is zeer goed in verhouding met andere restaurants.
    Wat ik ook erg leuk vind is de foto's die ze hebben gemaakt.

34. Altijd topkwaliteit, bijzonder vriendelijke service, goede sfeer en enorm goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Onze "homebase" voor lunch, high tea, koopavond maaltijd of gewoon lekker even een borrel met hapje.

35. Maria-Elise Koenders

Genoten van een arabische high tea. Drie gangen met heerlijke hapjes, ook mooi gepresenteerd. Als bijzondere service maakt het personeel een paar foto,s die je dan krijgt toegestuurd. Kortom een aanrader.

36. Ja aan de cijfers die we geven kun je al zien dat we erg content zijn over de Conversatie.

De sfeer is erg gezellig de bediening is top

Tel daarbij de culinaire verrassingen nog bovenop

Daarom gaan wij keer op keer

Naar de conversatie weer .

Het is werkelijk en waar

Laat je ook maar eens verrassen daar .

37. Pieter en Karin

Wij hebben vorige week de luxe high tea genoten bij Brasserie de Conversatie. Prima verzorgd en zeer gastvrij ontvangen. De koffie en thee waren onbeperkt en het eten was van een prima en hoge kwaliteit en zeer smaakvol en vers.

38. Carolien van der Plas

Wij waren een weekend weg met vriendinnen en hebben overnacht in de Brabantse Hoeve en van de eigenaar kregen we de tip om de wijn lijn bij de conversatie te doen. Nou we hebben echt geen spijt gehad !! Wat een culinair hoogstandje en heerlijke wijnen !! Het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam . We hebben meer dan genoten ,prijs kwaliteit perfect . Als je in de buurt van Uden ben is dit echt een aanrader !!!!!

39. Marijn en Yvonne

Er is ons gevraagd om een reactie te geven op de Arabische High Tea welke wij zondagmiddag mochten ervaren bij den Olaf en zijn geweldige medewerkers en medewerksters. Het was weer klasse, het voldeed weer helemaal aan het verwachtingspatroon zoals wij dat altijd bij de Conversatie mogen beleven en de gastvrijheid was weer top. Elke keer komen wij tot de conclusie dat we bij Olaf weer verwend worden zowel in kwaliteit alsmede wat we er voor moeten betalen. Zij hebben hun eigen probleem geschapen en zijn voorlopig nog niet van ons af. Ga maar gewoon zo door.

40. Wij hebben een hele gezellige high tea gehad. Zag er heel goed en verzorgt uit. We zaten lekker op het dakterras te genieten van al dat lekkers van de high tea. We zijn goed verzorgt door het personeel. Ze zijn heel vriendelijk en willen je graag te woord staan.

41. Tosca en Monic

We hebben genoten van een high-tea. Vooral de vriendelijkheid en gastvrijheid van de medewerkers viel zeer positief op. En ook de hartige en zoete hapjes waren heerlijk. Erg leuk dat als extra service foto's zijn gemaakt die later naar ons gemaild zijn.
    We zaten heerlijk op het balkon (prima zitjes met leuke parasols). Alleen het uitzicht is niet bepaald mooi te noemen. Maar daar kan de brasserie uiteraard niets aan doen.... Al met al een zeer geslaagde middag.

42. M Droomers

Wij hebben genoten van een Arabische high-tea.
    Een echte aanrader.
    Personeel erg vriendelijk en gastvrij.

43. Monique Teeuwissen

Met veel genoegen hebben wij de wijnlijn gedaan.
    Wat een verwennerij.
    Zeer smaakvolle hapjes met heel goede bijpassende wijnen.
    Wat een smaaksensatie!
    De aankleding is heel bijzonder, je kan via een luxe placemat precies volgen wat de volgende gang is.
    Ik kan iedereen dit van harte aanbevelen.
    Prijs/kwaliteitverhouding is helemaal super.

Wij zullen zeer zeker vaker terugkomen, ook om de andere dingen op de kaart te gaan proberen die er ook heel uitnodigend uitzien.

44. Kittie Spierings

Het 8-jarig bestaan van ons bedrijf hebben we gevierd met een heerlijke high tea bij Basserie De Conversatie. Het was perfect: heerlijke hapjes met voor elk wat wils, op een smaakvolle manier gepresenteerd, en meer dan voldoende. Ook de toetjes waren overheerlijk. We hebben er echt van genoten.

45. G.van Berlo

Een hele smakelijke en sfeervolle ervaring.
    Zeer bekwame en vriendelijke bediening.
    Toen wij een half uurtje te vroeg arriveerden werd daar helemaal geen punt van gemaakt en we mochten direct plaats nemen.
    Eigenlijk is de high-tea een verrassing van kleine culinaire hapjes waar je aaneengesloten van geniet tot het einde.
    Er is een ruime keuze aan thee en koffie varianten waar men uit kiezen kan .(onbeperkt)
    Van de prijs kan ik niks zeggen want mijn vrouw en ik hadden het cadeau gekregen.

46. Will en Tonny

Op een super mooie placemat een fantastische beleving ervaren met de wijnlijn.
    Heerlijke gerechtjes geserveerd met een lekker wijntje bij elke
    Gang.
    Prima service
    Wij vinden het echt een aanrader
    Will&tonny.

47. Mariette

Met een clubje van 5 dames hebben we een fantastische High Tea gehad. Het was allemaal op en top verzorgd en van hoge kwaliteit. Een high-tea zoals een high-tea ook bedoeld is. Bediening uiterst correct en vriendelijk. En wat het heel bijzonder maakte is dat, ondanks mijn noten/pinda allergie, veel aandacht werd besteed aan speciaal voor mij bereidde smakelijke hapjes. Chapeau medewerkers van de Conversatie. Jullie weten hoe je de gasten in de watten moet leggen!

48. saskia van der heijden

Het high tea arrangement was geweldig! Erg lekkere hapjes en onbeperkt koffie en thee. De service was erg goed. Kortom... echt een middagje genieten!

49. Even reserveren, en je weet dat het allemaal goed is.

Heel gezellig met drie zussen genoten van de arabische high tea.

Bedankt voor de foto

50. Hadden voor moederdag een high-tea gedaan met de beide moeders. Super leuk, heerlijk eten en hele aardige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

51. Paula Prinssen

De gasten uit Iceland waren vanmiddag zeer tevreden over de
    gezellige high Tea,en wij ook.

Jammer dat de foto,s een beetje donker zijn.

52. G.Bergers

Vrijdag 13 april hadden we een high tea met 6 personen. De tafel stond al goed voorbereid klaar voor ons. De afwisselende, goed verzorgde, speelse en geraffineerde hapjes waren zeer fijn van smaak en werden opgediend door bijzonder vriendelijk personeel dat ook uiterst behulpzaam was toen er uitzonderingen vanwege een dieet gemaakt moesten worden. We hebben enorm genoten en vinden het beslist een aanrader. Ook zijn we blij met de door u gemaakte foto's. Dank voor dit gezellige en verrassende verblijf.

53. M, vd Bogart-Bex

Vanmiddag heerlijk genoten van een Hihg tea, heerlijke hapjes , super bediening en leuke foto's ontvangen.

Margot. d.d 12-04-2012

54. Vanmiddag genoten van een heerlijke Arabische High Tea, heerlijke hapjes, smakelijk en leuk opgediend.
    Compliment voor lokatie en bediening.

55. Nelly Reijnders

We hadden gereserveerd voor een high tea voor 4 personen waarvan 2 met een rolstoel. Bij binnenkomst stond alles klaar zodat we direct aan tafel konden, ze hadden rekening gehouden met onze wensen.
    Eerst een amuse en een drankje en toen de hartige gang met een diversiteit aan producten.
    Het was allemaal lekker en ook de opmaak was prima.
    Daarna kwam de zoete "gang" met o.a. cupcakes, cheesecake, petit fours. Tussendoor kwamen ze regelmatig vragen of het naar onze zin was en of we nog te drinken hadden. Allerlei soorten thee en koffie kon je bestellen. Dit zat allemaal bij de prijs in.
    Het was heerlijk en ook meer dan genoeg. Het tempo bepaal jezelf. We hebben verder die dag niet meer hoeven te eten.
    We vonden het ook leuk dat ze kwamen vragen of ze foto's van ons moesten maken zodat ze deze dan via email naar ons konden sturen, een extra service. 2 Dagen later waren de foto's al binnen.
    Vriendelijk personeel en een geweldige service.
    Al met al vonden we het alle vier geweldig en zeker voor herhaling vatbaar, dus een echte aanrader.

56. High tea was erg lekker met smaakvolle sandwiches en daarna heerlijke lekkernijen. We zijn echt verwend.
    Personeel is erg vriendelijk. De service is echt geweldig,
    er werden zelfs foto's van ons gemaakt.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar en echt een
    aanrader!

57. Verschillende keren wezen lunchen en de bediening is altijd heel erg vriendelijk, dat valt echt op!
    Verder is het eten is erg lekker, net een tikkeltje anders, luxer, verfijnder, zeker een aanrader!

58. Beste restaurant / brasserie van Uden!

Het eten is voortreffelijk en dat tegen een betaalbare prijs.

De bediening is erg vriendelijk en je zit er gezellig ondanks dat je eigenlijk boven in een warenhuis zit.

Perfect dus!

59. Vrijdagavond heerlijk gegeten hier! Uiterst creatieve gerechtjes voor een smakelijke prijs. Dit is een aanrader!

60. Monique

Vanmiddag zakelijk gelunched bij Brasserie de Conversatie in Uden.

Je zou het niet zeggen, maar boven in die winkel zit een top gelegenheid om zakelijk te lunchen.

Creatieve kaart, supersnelle en uiterst vriendelijke bediening.

Ik kan het aanraden om te lunchen, zowel zakelijk als prive.

61. Druk, moeilijk een tafel te krijgen, maar uiteindelijk was het wel de moeite waard. Lekker gegeten en vriendelijke service.

62. Prachtige verbouwing!

Het straalt in de setting nu ook de kwaliteit uit die het culinair al lang hoog houdt.

De bediening is vlug, vriendelijk en gastvrij. Geen vraag, combinatie, wens is te gek.

Buiten privé, maak ik ook zakelijk gebruik van de lunchroom.

Lunchen kan op rekening, wat alles gemakkelijk maakt.

Omdat de bediening efficient is, kun je in niet al te lange tijd weer buiten staan.

Aanrader wat mij betreft!

63. We hebben er heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit is prima.

Jammer dat je zo ongeveer bij je buurman op schoot zit.

Ook jammer dat als je klaar bent en je vriendin naar de wc is, dat er al zowat andere mensen aan je tafel zitten omdat de gastvrouw ze daar naartoe bracht. En dan nog zeggen dat je je niet weggejaagd moet voelen. Wel dus.

Erg jammer!

64. Lekker, vriendelijk personeel, mooi uitzicht en een goede sfeer. Maar wat mij betreft wel veel te duur.

65. Luxe, maar toegankelijk. Heerlijk eten, ruime kaart!

Vriendelijke bediening en een goede sfeer.

66. Vriendelijk, gezellig en goed eten

Vorige pagina