Shabu Shabu in Rotterdam

di 12:00 - 22:00

ma 12:00 - 22:00
di 12:00 - 22:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Vreetschuur zonder drank vergunning. De service is goed en vriendelijk.

3,9
  2. Op een maandagmiddag vroeg wezen eten bij Shabu Shabu Alexandrium II (2).

Via de website gereserveerd, voor het gemak. Dan wisten ze dat wij langs zouden komen en zich konden voorbereiden.
    Met gemak konden we gebruik maken van de tablet. Er was geen uitleg nodig, omdat ik bekend ben met de tablet.
    Waar ik wel vrolijk van wordt dat zijn de nieuwe drankjes, welbekend in Japan, in verschillende soorten frisse smaken. Het viel mij wel op dat bij deze shabu wat meer bubbels zat dan in de drankjes in de andere Shabu (daar zat meer smaak aan en smaakte daar lekkerder).
    De kleine werd jammer genoeg geen stokjes aangeboden, maar zij at voor het gemak met haar vingers. Sushi eet je sowieso met je vingers en de rest met stokjes.
    Het kwam eens voor dat er zeebaars nigiri werd geserveerd terwijl ik gerookte zalm had besteld. De witvis was zaligmakend en daar was geen bijgeleverde saus voor nodig.
    Pokébowl zag er interessant uit, maar ik eet de garnalen en andere bijgeleverde vleessoorten niet.
    Leuk dat ze hun menu's om de zoveel tijd veranderen. Zo kon je tien jaar geleden nog kikkerbillen bestellen.
    Prijs valt eigenlijk wel steeds tegen bij afrekenen, maar het eten is lekker!

Bediening is in het algemeen prima, al zie je ze amper.