Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960

Vorige pagina

1. Bart de Jong

Onze eerste keer in De Watertoren. Heerlijk gegeten in een zeer plezierige omgeving. Goede prijs kwaliteit verhouding, vooral omdat wij i.p.v. de slibjongetjes voor dezelfde prijs een zeetong van 450 gram kregen aangeboden. Heerlijk gebakken, precies zoals hij hoort. Bediening was vriendelijk, misschien had er af en toe een handje bij gemogen, maar dat werd nooit hinderlijk. Wij komen beslist terug.

2. Volle bak op zaterdagavond. Reserveren is wel nodig! En dat is niet zo gek want (eerste keer voor ons) het is een gezellig restaurant met een verrassend uitgebreide kaart plus nog eens een extra uitgebreide kaart, ook voor de wildliefhebbers. Ook buiten deze menu's om nog extra's plus een waslijst aan desserts. Kortom keuze genoeg. Huiswijn uitstekend. Aardige bediening, complimenten gemaakt aan de chef. Blijken drie dames in de keuken te zijn. Gaan hier zeker terug komen!

3. De eetgelegenheid is vrij naar binnen gekeerd; je ervaart niet dat je in een watertoren zit. De kwaliteit van het eten en de bediening is top. De akoestiek is minder, hetgeen een comfortabel verblijf niet bevordert. We hebben ons dessert ervoor laten schieten.

4. Aafke van der Veer

In één woord: SUPER! Op onze trouwdag enorm genoten van heerlijk eten en drinken. Zeker een aanrader. Wij zullen dit restaurant bij iedereen aanbevelen. Warme sfeer, aangename achtergrondmuziek, gezellige en professionele gastvrouw en....geweldige kok!
    Als je zo kunt koken...het bord hebben we net niet afgelikt!

5. Helga lexmond

Klein, gezellig en vooral heerlijk eerlijk eten. Persoonlijke bediening. Fantastisch dessert, nergens eerder gegeten.

6. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en gedronken.
    Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Wij waren met 9 personen, het verliep allemaal heel gemoedelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Heerlijke sfeer, fantastische bediening, waanzinnig lekker gegeten, niet goedkoop maar alle waar naar zijn geld. We komen zeker nog terug. En dan voor de vis!

8. Nikki Tuns

In 1 woord Super !!
    Heerlijk gegeten en hele leuke bediening 👍👍👍

9. Jaap Berghout

Gisteren saampjes gegeten bij eethuis De Watertoren. Het eten was geweldig lekker, een bijzondere kaart. Het personeel was erg vriendelijk. Het is wel wat aan de prijs. Maar zeker een aanrader!

10. Een top restaurant! We hebben heerlijk gegeten. De hazenrug met zuurkool was voortreffelijk, het smolt op je tong. Ook de lamsbout was heerlijk. Alles eigenlijk!!
    Het enige minpuntje is dat je je best moet doen om je tafelgenoten te verstaan als je aan aan 4-persoonstafeltje zit. Als het restaurant vol zit dan is het een beetje lawaaiig. Maar dat houdt ons niet tegen om daar zeker terug te komen!

11. De bediening was erg aardig en het eten was ook top, alleen de tafels, stoelen, servetten, tafelkleden mogen wat luxueuzer.

12. Vertaal van English naar Nederlands

Delicious food at a fair price, servers were very professional and also kind enough to give us menus in English and carefully explain the day's specials. The wine list is limited and we didn't know any of the wines, but the one we chose was fantastic and at a reasonable price. The ambiance is intimate (only 10 tables) and a bit quirky but nice. We absolutely will return!

13. Heerlijk gegeten, prima bediening. Ongedwongen sfeer. We hebben genoten.

14. Gisteravond weer meer dan fantastisch gegeten. Voor beide de "vistoren" als voorgerecht. Helemaal geweldig met heerlijke soorten vis. Entrecote met truffelsaus als hoofdgerecht zoals nog nooit zo lekker gegeten. De dames in de keuken maken er altijd 'n feest van. Super. Wij gaan zeker voor de 41ste keer terugkomen. Perfecte bediening waar menig restaurant 'n voorbeeld aan kan nemen. Al die bla bla restaurants in Rotterdam kunnen hier nog veel leren, qua kookkunst en qua bediening. Aanrader.

15. Claartje Schouten

Gezellig en lekker gegeten. Onveranderd lekker!

16. Afgelopen woensdag hier gegeten n.a.v. een goede recensie uit een culinaire gids van 2010. Nog wel even getwijfeld of we naar binnen zouden gaan, want wat een rommelige en onverzorgde uitstraling aan de buitenkant. Ik zou zeggen, even poetsen en boenen want dit kan echt niet! Wij hebben uiteindelijk héérlijk gegeten, carpaccio (8,-), kwarteltje van de grill (9,50), vissoep (8,-), tonijn (21,-), zeeduivel (20,50), een kaasje met een glaasje port (10,-) en een flesje wijn (19,50). Allemaal even goed, fris en vriendelijk voor ons neergezet. Waar koop je dit nu nog voor zulke prijzen?. Al met al een prima adres, met een veelkleurig caraïbisch interieur, waar we zagen dat het in de loop van de avond helemaal vol liep met zowel jonge- als oudere gasten, zowel zakelijk als privé.

Vorige pagina