Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960

Vorige pagina

1. Heel gezellig restaurant, klein foutje, goed opgelost. Verrassend leuk eten en sfeer. Leuke bediening. Komen zeker weer.

2. Gastvrijheid was super goed, geen opmerkingen aan toe te voegen. Eten was super lekker en de prijs was het waard.

3. De mensen van restaurant Afsana laten de bezoekers graag kennismaken met de Afghaanse keuken. Het is een aanrader om een van de rijsttafels te bestellen, waarbij er veel verschillende gerechtjes op tafel komen. De bediening is attent, vriendelijk en informeel. Als we niet zo ver weg woonden zouden we hier zeker vaker komen eten. Een aanrader.

4. Patrick Legein

We hadden een heel mooie avond in Afsana. De gerechten waren heel lekker en verzorgd. We werden er heel erg vriendelijk verwelkomt!

5. Zeer lekker eten en goede bediening.
    Sfeervol restaurant.
    We komen zeker terug.

6. Fijne ambiance, goede bediening, was erg druk en er waren zieken, maar eten was echt fantastisch, zoveel keus, echt een aanrader.

7. Heerlijk gegeten. Gevraagd om het meest uitgebreide menu en er zit werkelijk niets bij wat niet heerlijk is.

8. Fantastisch eten, hele aardige bediening en een prettige, rustige sfeer. Dit restaurant verdient veel meer bezoekers, want het eten is geweldig en verdient meer klanten en bekendheid.

9. De sfeer is erg prettig en een dikke pluim voor de zeer vriendelijke bediening.
    Het eten was ook erg lekker, wij komen hier zeker snel weer terug.

10. Jacco van Leeuwen

Wij bestelden 4x de vegetarische rijsttafel, maar kregen slechts de hoeveelheid hoofdgerechten uitgeserveerd voor 2 personen. Dit konden wij goed vergelijken omdat we een week eerder ook met 4 personen hier hebben gegeten.
    Vervolgens moesten we extra betalen voor ieder schaaltje wat we bijbestelden, waar in het menu staat opgetekend dat dit zonder extra kosten kan.
    Dan valt de prijs-kwaliteit verhouding wel heel mager uit. De laatste keer dat we hier zijn geweest.

11. Heerlijk gegeten, erg vriendelijk en enthousiast personeel en niet duur. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Een fijn en sfeervol restaurant waar wij kozen voor het vegetarische 3 gangen menu, en geen spijt daarvan. Heerlijk gegeten, lekkere wijn erbij, en heel vriendelijke bediening. De sfeer is knus en relax. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ligging is prima, goed bereikbaar en voldoende mogelijkheden om (betaald) te parkeren.

13. goudriaan

Het is er heerlijk eten, de bediening is vriendelijk, de prijs is wat aan de hoge kant. Het is wel een aanrader.

14. Tom van Baaren

We werden hartelijk ontvangen door een zeer vriendelijk Afghaanse jongeman die het vak als gastheer verstaat. We begonnen met een smakelijke cocktail en kregen uitgebreide uitleg over de Aghaanse keuken. We hebben lekker van alles wat genomen en hebben genoten van de volle smaken. De vriendelijke eigenaar heeft goed zijn best gedaan om een gezellige sfeer neer te zetten en te zorgen voor comfort. Een echte aanrader om hier te gaan genieten van de authentieke Afghaanse keuken. Ook leuk om met een groep te gaan eten!
    Groeten, Tom van Baaren.

15. Thea, Denise en Tineke Bastiaansen.

We hebben heerlijk genoten van de Afghaanse gerechten in een sfeervol restaurant. De bediening was geweldig en de eigenaar is heel sympathiek, deskundig en zeer gastvrij.
    Echt een aanrader om lekker Afghaans te gaan eten in Rotterdam.
    Groetjes, Thea, Denise en Tineke.

16. Afghaanse sferen in Rotterdam.
    Wil je in Rotterdam een culinaire reis maken naar Afghanistan, dan ben je hier op het juiste adres. Dit team heeft als doel en passie om iedereen de mogelijkheid te bieden om van de authentieke Afghaanse gerechten te kunnen proeven en genieten. Bij Afsana gaat de Chef-kok elke dag met de beste ingrediënten aan de slag om de lekkerste gerechten te bereiden. Wat een ontdekking! Nog nooit Afghaans gegeten, maar wat is dat lekker! Heerlijk vers, zeer grote variëteit, alles barstensvol smaak, van voorgerecht tot en met het nagerecht en de Afghaanse thee. Alles werd toegelicht, oorsprong van de gerechten, maar ook zeer goed advies over de kaart en de bijpassende wijn. Wij gingen voor het 3-gangen Afsana menu en dat was heerlijk. De smaken geurig en kruidig, de porties ruim voldoende. Alles mooi en smaakvol opgediend. Als je nog meer wilt van een bepaald gerecht dan kun je dat aangeven en krijg je dit direct. Wij hebben genoten van de zeer smakelijke gerechten! Goede uitleg van de bediening met betrekking tot wat er allemaal geserveerd werd.
    Onze complimenten, Ben en Marijke.

17. rrrobb

Op Paaszaterdag is het niet verstandig om niet te reserveren als je ergens wil eten. Op de Kop van Zuid en Katendrecht konden we nergens meer terecht en zo liepen we een stuk verder en kwamen we uiteindelijk bij Afsana uit. En dat leek ons geen slecht alternatief voor al dat leuks en lekkers dat we moesten laten schieten. Een best groot en modern ingericht restaurant waar nog wel plek voor drie personen was en waar we welkom geheten werden door de eigenaar (?). Die legde ons uit wat Afghaans eten inhield en hoe we met drie personen een gevarieerde maaltijd konden verwachten. Nou, dat klonk prima. Een drie gangen maaltijd met inderdaad vele soorten gerechten. Lekker eten en vooral lekker gekruid. De bediening was uitstekend. En ook bij het weggaan kregen we weer een hand. Het enige, maar wel belangrijk, waar we wat moeite mee hadden was de prijs / kwaliteit verhouding. Het was weliswaar lekker en er was ook ruim voldoende, maar het waren nou ook weer geen gerechten met bijzondere of dure ingrediënten. En dan vonden we 27.50 toch wel wat teveel geld voor wat we kregen. En dat is jammer anders zouden we vast nog wel eens vaker komen, maar nu denk ik van niet.

Vorige pagina